Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De term 'hofdame' bedenk ik ook niet zelf ofzo btw, is uit de film Hufters&Hofdames. Uit eigen ervaring (zondag) merk ik dat als ik de hufter uithang ik wel kan scoren.... beetje jammer dat het een of ander goedkope slet was en dat ik toch weer te veel 'hofdame' ben om met zo'n breezersletje te gaan... maar het kon wel.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() misschien heeft hij wel hufterige trekjes maar zo is ie niet (denk ik/ hoop ik) Hij hield het dan ook maar twee weken vol met zijn ex Ik hoop dat ie nu bekeerd is ![]()
|
![]() |
ik heb een prototype hofdame als goede vriend, en ik kan me hem inderdaad moeilijk voorstellen als vriendje. Daar heb ik ook totaal geen behoefte aan, want we hebben het op dit moment leuk samen en waarom zou je daar wat aan veranderen?
Toch wel raar eigenlijk, want hij heeft alle eigenschappen die een leuk vriendje zou moeten hebben (eerlijk, betrouwbaar, heeft humor, niet onaantrekkelijk etc. etc.), maar ik moet er niet aan denken een relatie met hem te beginnen. Misschien moet je inderdaad vaker gekwetst zijn om een relatie met een hofdame aan te gaan... |
![]() |
|
dat ene wat veel gasten hebben, zovan 'meisjes willen alleen maar vrienden zijn/ik ben altijd als een broer voor hen' betekent vaak gewoon dat je geen of niet op het juiste moment tot actie bent overgegaan. en je weet het zelf wel als je ECHT kansloos bij iemand bent.
dit klinkt vet oppervlakkig, maar je zult jezelf verbazen als je een keer wat meer actie durft te ondernemen. who dares wins ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Het is toch ook voor elke hofdame vleiend als de hufters zich aanbieden? (juist omdat de hofdame meestal maar aan de kant staat)
Het is niet zo gek om dan toch wat te beginnen met een hufter, al is het alleen maar om niet meer aan de kant te staan.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
als het meisje/de vrouw dat/die jij leuk vind, actie onderneemt richting jou, dan ben je gewoon een lucky bastard. ![]()
|
![]() |
|
|