Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2003, 15:34
RD
RD is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 26-12-2003 @ 16:43:
Een bepaalde aflevering bij Alfred J Kwak
Ik ben NOG STEEDS bang voor Alfred Jodocus Kwak-gerelateerde personages . Ook Herman van Veen's stem vind ik eng!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2003, 15:37
Dory
Dory is offline
Ik was altijd bang voor de poppen in een clip van Prince! Soms vergaten mijn ouders dat door te spoelen, wat een drama

En ik was bang voor kraaien want die pikken je ogen uit

En als het regende huilde ik heel hard want dan dacht ik dat er een overstroming kwam
Oud 28-12-2003, 15:57
Verwijderd
nou eerder andersom ... ik hoor van mijn moeder dat ik vroeger als peuter geregeld bij een keizersnede aanwezig was (bij een koe.. wel te verstaan)
onder het bloed zat enzo..en dat ik dan nog staand in slaap viel naast de koe ook!

daar word ik bang van
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 16:03
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik was eens Kinderen voor Kinderen 12 aan het kijken en toen kwam zo'n liedje 'Meneer agent... doet m'n achterlicht het niet' (weet niet meer hoe die heet, maar zoiets was het in ieder geval) en ik moest spontaan huilen. Ik vond het zo eng om een politieagent op tv te zien en alle volgende keren dat ik Kinderen voor Kinderen keek en dat liedje kwam, ging ik altijd achterstevoren bij m'n vader op schoot zitten zodat ik het niet hoefde te zien, zo bang was ik er voor

En ik was ook al bang voor Alfred J Kwak... vooral die 'monsters' kon ik níet aanzien
Oud 28-12-2003, 18:38
Souris
Souris is offline
bang voor de slangen in artis
ben nu nog wel bang voor slangen maar ik durfde toen niet eens te kijken door het glas.

slingers was ik ook niet dol op.
ik snapte nooit dat m n ouders die ophingen als je jarig was.
was gewoon bang voor die slingers
Oud 28-12-2003, 20:35
M@rco
M@rco is offline
In de Efteling heb je dat sprookje van de wolf en de zeven geitjes... en ik was echt doodsbang voor die wolf.
We hadden thuis ook een mooi sprookjesboek en het plaatje van de wolf had ik eruit gescheurd...
Oud 28-12-2003, 20:56
Silver rain
Silver rain is offline
Oh ja en ik had een keer een knikker in m'n neus gestopt (van die kleine knikkers). Weet niet waarom maar ik wilde wel kijken of dat paste en toen kon ik hem er niet meer uit krijgen en ik helemaal in paniek enzo hysterisch rondrennen de trap op en af . M'n moeder later er uit gekregen
Oud 30-12-2003, 01:13
Zink
Zink is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 26-12-2003 @ 16:43:
Een bepaalde aflevering bij Alfred J Kwak

Die aflevering waar Alfred in die piramide verdwaalt zeker ?

k had vroeger zon groot zwart luik in men kamer, en k was vroeger altijd bang dat daar 1 of andere vent in zat die dan tevoorschijn komt zodra het licht uit is
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 09:52
Verwijderd
Als we in de auto langs het politiebureau reden (en dat was altijd als we de wijk uit moesten...) dook ik tot onder het raam in mijn portier omdat ik bang was dat ze me zouden arresteren. Tja, dat doet de politie toch - mensen arresteren?!

Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 10:19
chaostar
chaostar is offline
Ik (en de rest van de kinderen uit de buurt) waren altijd bang voor het pokkenwijf, zoals we haar noemde. Het verhaal ging dat als je daar een bal in de tuin schopte ze ze doorsneed. Opzich was die angst niet echt onterecht, want toen ik een bal in haar struiken zocht kwam ze gillend aanlopen: "dit is mijn gebied, oprotten".
Toen was ik nog banger.

Ik ben ook een tijdje bang geweest voor een man die in hetzelfde rijtje als het pokkenwijf woonde, omdat ik een keer lavendel uit zijn tuin had geplukt (omdat m'n zus geslaagd was voor d'r verkeersexamen geloof ik) en toen ging hij heel boos op het raam kloppen. Ik heb daar heel lang niet meer voorbij durven lopen.
Oud 30-12-2003, 10:22
Verwijderd
Ik was bang voor 'stoere' jongens van een jaar of 13, het soort dat dingen naar je gaat roepen, en nu vind ik die erg grappig.

En vlakbij huis was een meertje met hele steile wanden waar je niet meer uit zou kunnen komen als je erin zat, en mijn ouders hadden mij verteld dat er een monster in het meertje zat, en toen durfde ik niet meer in de buurt te komen. Ik ging namelijk altijd pootjebaden overal, en ze wouden niet dat ik dat ook in dat meertje ging doen, dat was te gevaarlijk. Zo ook is er een stroom vlakbij mijn huis met hele steile wanden, en daar was een sluis in, en mijn ouders hadden gezegd dat er een ronddraaiend mes in die sluis was. Dus daar durfde ik ook niet meer in, al schaatste ik er wel gewoon op in de winter.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 10:23
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
freaky ouders if you ask me
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 10:27
Verwijderd
Ik had altijd argumenten nodig, anders luisterde ik niet, en de zinnige argumenten ('je kunt maar tien meter zwemmen en nog helemaal niet watertrappelen', 'het water is heel koud en dan wordt je ziek') die verwierp ik allemaal .
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 10:28
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
dat snap ik wel, maar ronddraaiend mes gaat me toch wel ver
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 11:02
Fainne
Fainne is offline
Ook eens vastgezeten op het toilet, in de kleuterklas
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 11:40
AGH
AGH is offline
Het andere geslacht....
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 11:58
Dory
Dory is offline
Hier nog meer mensen die nachtmerries kregen van Ik Mik Loreland btw?
Oud 31-12-2003, 12:02
Verwijderd
Ik geloofde stellig in een kinderlokker verkleed als een clown.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef op 25-12-2003 @ 22:07:
Ik was altijd bang dat ik een vierkant hoofd kreeg als ik hoofdpijn had
ohhh, wat erg jah... hihi

mijn medelijden heb je
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 12:12
Nona
Nona is offline
Iets heel doms... Ik had een keer op tv gezien hoe er een slang door de afvoerpijp ergens zwom. Vanaf die tijd was ik altijd bang dat er slangen uit de kranen zouden komen. Vooral als ik in bad ging.
Oh, en ik was bang voor het toilet, maar dat kwam door een liedje van mijn vader over een billenbijter onder de wc-bril...

Ik ben nu nog steeds bang voor slangen trouwens; ik zat laatst om mijn moeder te gillen in de woonkamer toen die slang in Roadtrip in de hand van Tom Green beet... Maar dat vond ik vijf minuten later al grappig.
Oud 31-12-2003, 12:16
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
Zink schreef op 30-12-2003 @ 02:13:
Die aflevering waar Alfred in die piramide verdwaalt zeker ?

k had vroeger zon groot zwart luik in men kamer, en k was vroeger altijd bang dat daar 1 of andere vent in zat die dan tevoorschijn komt zodra het licht uit is
waarom altijd een vent?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 12:48
Alexanchez
Alexanchez is offline
eng was het niet, maar ik heb ooit een steentje in m'n neus gestopt. Ik was toen een jaar of 3. En dat steentje kreeg ik er niet meer uit. Uiteindelijk heeft m'n vader me aan m'n benen om hoog getilt en me helemaal door de war geschud. En Voila! het steentje was er uit.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 13:04
boerenl*l
boerenl*l is offline
Vroeger toen het nog verantwoord was om mij samen met een meisje in één bad te doen was ik altijd bang dat ik met mijn teen vast kwam te zitten in haar "sneetje".
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 13:11
BBEM
BBEM is offline
ik wou altijd als we op vakantie waren een wiel van de auto wisselen.
Oud 31-12-2003, 14:28
Muzzle
Muzzle is offline
Ik praatte tegen mijn prikbord
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 17:59
droomkoningin
droomkoningin is offline
We hadden een keer een feestje met de familie bij mijn oma thuis en ik zat in de schuur toen mijn oma deze van buiten af op slot deed. Ik zat daar in het donker en aan het schreeuwen, totdat ze me na vijf minuten ein-de-lijk hoorde. Ik was echt bang...

En een andere keer zaten mijn buurmeisje en ik vast in het kapelletje hier in het dorp. 'Kijk, deze deur kun je dichtdoen zonder dat 'ie op slot gaat.' Klik. En wij proberen te duwen, maar hij ging niet meer open. En na een aantal minuten kwam de 'beheerder' ons bevrijden en wat bleek, de deur was gewoon open...
Oud 01-01-2004, 14:14
Verwijderd
ik zag toen ik een jaar of 6 was op de tv een stuk over een man die vast bleef zitten in de lift,pas op mn twaalfde durfde ik weer in de lift
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 14:27
Nefiâth
Nefiâth is offline
Ik zag op straat een blikje cola staan, ik pakte het natuurlijk op en begon het blikje leeg te drinken. Mijn moeder pakte het af en zei dat ik dood kon gaan net als sneeuwwitje, ik was natuurlijk ernstig geschroken .
Daarnaast ben ik met een aantal andere kinderen van de scouting meegegaan met een gestoorde zwerver. We waren in een onbekend bos. En ik vond het uber spannend . Ik snapte maar niet waarom de leiding zo boos was toen ze ons een uur later vonden.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 14:35
jet
jet is offline
toen ik een jaar of 6 was hebben mijn oudere broer en zus me een 'ranzig' sinterklaas liedje geleerd, en me aangemoedigt dit voor de sinterklaas op school te gaan zingen... dus ik zing:

daar hoog in de bergen daar woont sinterklaas
jodele hi jodeli ha jodeli ho
daar smeert hij zijn reet af met zwitserse kaas
jodele hi jodeli ha jodeli ho

en die sinterklaas bij ons moest zo hard lachen dat ie t niet in kon houden
Oud 01-01-2004, 17:04
Stefanie
Stefanie is offline
Mijn opa en oma hadden altijd een slot op de WC wat best moeilijkj was om weer open te krijgen (dicht doen ging wel). Dus ik een keer heel stoer de deur op slot, maar kreeg hem een paar minuten later pas weer open
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten