Ik heb een tijdje met 3 bandleden van de band TRUSTCompany staan praten. Maar probably niemand @ Kantine kent ze vast.. (ze tourden in 2002 met Korn als dat iets zegt)
Een heleboel!
Mickey Mouse, Minny Mouse, Donald Duck, Goofy, PLuto, Winnie The Pooh mwah eigenlijk wel het hele zooitje wat daar rond loopt.. Okeej die was flauw
Pan Am schreef op 27-12-2003 @ 18:20: Morgan Freeman. Ik was aan het winkelen op 5th Ave in NYC, en ik liep voorbij Tiffany's, de deur ging open en Morgan Freeman liep bijna tegen me op!
Britney Spears (concert 3 jaar geleden)
Alle sterren die dit jaar op Pukkelpop waren (o.a. Limp Bizkit, Sum 41 enzo...)
En dan nog enkele belgische 'sterren'
ik ken hem zeg maar... [en helaas kent hij me ook.. schaam schaam]
mja, hij is cool... alleen jammer dat hij niet zo aanslaat in Nederland... en perdono vond ik nou ook niet zo'n leuk liedje.......
28-12-2003, 15:07
Verwijderd
over Belgische sterren gesproken.. : BuzzKlub, Kate Ryan en Helmut Lotti <-- ik was met een vriendin backstage bij een of ander belgisch programma (TOTZ voor de belgen) en Helmut Lotti probeerde mijn vriendin te versieren
LOL
29-12-2003, 12:40
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 26-12-2003 @ 11:11: niet zoveel buitenlandse, wel veel buitenaardse ook al weet ik niet hoe ze heten
De president van Venuzuela. Hij vroeg aan mn broer of hij op basketbal zat, omdat hij zo lang was...
Het was onder de Arc du Triomphe. Och wat een mooie tijd was dat toch....