Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Grrrr... De werkelijke daad vreemdgaan valt fantaseren niet onder nee, maar dat accepteer ik ook niet.
Als je vriend je neukt en z'n ogen dichtdoet en aan het buurmeisje denkt bij het klaarkomen en voor de rest ook droom over seksuele handelingen hebben met andere meiden......???!! Sorry dat gaat bij mij te ver, in ieder geval het eerste. Het tweede kan nog door de vingers gezien worden gezien de situatie... Ik snap niet dat (bijna) iedereen het hier dus niet erg zou vinden geneukt te worden door iemand die jou voor een ander voorsteld. Oja en op z'n tijd effe lekker een beurt krijgen als je single ben kan geen kwaad, maar niet in regelmaat... voor mijn mening dan. |
![]() |
|
gevoelens hebben voor iemand anders
maar goed, zoenen met een ander vind ik eigenlijk ook vreemdgaan en of ik het accepteer: ik weet het niet. zelf ben ik ook vreemdgegaan, en ik heb nergens meer spijt van gehad dan dat. als mijn vriend vreemd zou gaan...ik weet het niet, ik zou het heel erg vinden maar misschien zou ik hem wel kunnen vergeven als hij een goede uitleg had
||
Citaat:
Anders vind ik dit behoorlijk vreemd. Je gaat toch niet met iemand anders zoenen omdat je je vriendin/vriend mist. Als je ervan geniet om met iemand anders te zoenen dan mis jij je partner echt niet. Of wat, doe je dan alsof het je vriend/vriendin is, degene waarmee je zoent ? Aan je behoefte voldoen ? Ja dan had je maar niet iemand moeten kiezen die ver weg woont he.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ben ik vreemd gegaan? barafranca | 32 | 10-06-2011 07:16 | |
Seksualiteit |
Jongens stoer? Meisje een hoer? BaLLooN | 62 | 08-09-2003 12:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
Liefde & Relatie |
is dit vreemdgaan?? **thuggirl** | 76 | 13-08-2002 19:10 |