Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2004, 11:06
Multilot
Multilot is offline
moeilijk...
Zoenen is voor mij vreemdgaan, maar echte gevoelens voor iemand hebben vind ik eigenlijk nog erger.
Oud 06-01-2004, 12:16
Bruut
Bruut is offline
zoenen, en alles wat verder gaat dan dat!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 13:20
Verwijderd
*Gevoelens voor een ander hebben.
*Zoenen met een ander, uitgebreid kusjes geven, bedoeld om de ander op te winden oid. Dus alles wat verder gaat dan een "gewone begroetingskus".
*Een ander op bepaalde plaatsen aanraken (borsten, nek, enz), of zelf door een ander op bepaalde plaatsen aangeraakt worden.
*En alles wat verder dan dat gaat natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 13:21
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 06-01-2004 @ 10:19:

Als hij gemeende interesse in iemand toont. Dus daar hoort flirten ook al bij.
Dat ook idd.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 13:23
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 06-01-2004 @ 10:19:
Als hij gemeende interesse in iemand toont. Dus daar hoort flirten ook al bij.
gebeurt flirten dan doorgaans uit gemeende interesse?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 13:26
Verwijderd
Hmm, wat ik bedoelde toen ik op haar reageerde was iig: flirten wanneer hij echt in haar geïnteresseerd is, dus wanneer hij er echt wat mee probeert te bereiken. Je hebt ook nog flirten voor de lol of voor de aandacht, maar das iets anders dan wanneer je het doet omdat je je echt aangetrokken voelt tot de ander, wanneer je hem/haar echt leuk vindt.

Dat laatste bedoelde ik iig.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 13:27
Verwijderd
Mjah . Zoals Miro het zei vond ik 't klinken alsof ze vond dat flirten altijd staat voor gemeende interesse, terwijl ik denk dat 't veel vaker gewoon voor de lol is.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 16:22
miro
miro is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 06-01-2004 @ 14:27:
Mjah . Zoals Miro het zei vond ik 't klinken alsof ze vond dat flirten altijd staat voor gemeende interesse, terwijl ik denk dat 't veel vaker gewoon voor de lol is.
nee sorry zo bedoel ik t dus niet. Ik bedoel dus flirten waar meer achter zit eigenlijk. Ach ja wat AS zegt.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Louloutje schreef op 01-01-2004 @ 18:39:
Zoenen en meer.

Verliefd zijn op een ander is ook not done als je een relatie hebt, maak het dan uit, ipv iemand aan het lijntje te houden.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 19:10
Verwijderd
Grrrr... De werkelijke daad vreemdgaan valt fantaseren niet onder nee, maar dat accepteer ik ook niet.

Als je vriend je neukt en z'n ogen dichtdoet en aan het buurmeisje denkt bij het klaarkomen en voor de rest ook droom over seksuele handelingen hebben met andere meiden......???!! Sorry dat gaat bij mij te ver, in ieder geval het eerste. Het tweede kan nog door de vingers gezien worden gezien de situatie... Ik snap niet dat (bijna) iedereen het hier dus niet erg zou vinden geneukt te worden door iemand die jou voor een ander voorsteld.

Oja en op z'n tijd effe lekker een beurt krijgen als je single ben kan geen kwaad, maar niet in regelmaat... voor mijn mening dan.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 19:15
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
gevoelens hebben voor iemand anders
maar goed, zoenen met een ander vind ik eigenlijk ook vreemdgaan

en of ik het accepteer: ik weet het niet. zelf ben ik ook vreemdgegaan, en ik heb nergens meer spijt van gehad dan dat. als mijn vriend vreemd zou gaan...ik weet het niet, ik zou het heel erg vinden maar misschien zou ik hem wel kunnen vergeven als hij een goede uitleg had
Oud 09-01-2004, 19:40
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Thrash schreef op 05-01-2004 @ 23:32:
ehmz zoenen is niet altijd vreemdgaan voor mij:

mijn vriendin en ik wonen ver uit elkaar..en als zei iemand zoent omdat ze mij mist is dat geen probleem, natuurlijk zijn we heel open tegen elkaar en houden we nix achter. Maar goed zoenen is dus niet altijd vreemdgaan voor mij, ik zie het als de meest onschuldige manier om aan je behoefte te voldoen als je vriend/vriendin niet in de buurt is...

en ik gun het haar dat ze daar in voldoet als ik er niet bij ben..

zei gunt het mij ook btw ...
Hebben jullie een open relatie ?
Anders vind ik dit behoorlijk vreemd. Je gaat toch niet met iemand anders zoenen omdat je je vriendin/vriend mist. Als je ervan geniet om met iemand anders te zoenen dan mis jij je partner echt niet. Of wat, doe je dan alsof het je vriend/vriendin is, degene waarmee je zoent ?
Aan je behoefte voldoen ? Ja dan had je maar niet iemand moeten kiezen die ver weg woont he.
Reageren

Regels voor berichten