Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2003, 15:31
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 26-12-2003 @ 19:42:
Inderdaad
Ik heb maanden niet geleerd voor school om er maar bij te horen (daar schaam ik me best wel voor )
Je bent niet de enige
@rijk_v: wat is AoE?
Oud 27-12-2003, 15:35
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
i'll-be-ok schreef op 27-12-2003 @ 16:31:
Je bent niet de enige
ben ik een nerd als ik dit weet

Age of empires.
een of ander leger-schiet-leger-dood-computerspel
Oud 27-12-2003, 16:08
Guinevere03
Guinevere03 is offline
Citaat:
damaetas schreef op 27-12-2003 @ 16:35:
ben ik een nerd als ik dit weet

Age of empires.
een of ander leger-schiet-leger-dood-computerspel
Zo kun je RTS (real time strategy) spellen ook omschrijven. Je begint als oermens en moet je beschaving steeds verder uitbreiden. Een groot deel draait ook om oorlog (tja, je moet je grondstoffen tog ergens vandaan halen), maar ook de strategie om een goed verdedigde basis te bouwen, een leger op te bouwen, voldoende grondstoffen hebben en je tegenstander een stapje voor zijn, spelen mee.
Oud 27-12-2003, 16:15
Silver rain
Silver rain is offline
oh oké, bedankt
Oud 28-12-2003, 00:53
Philemon
Philemon is offline
Owkeej wij hebben ook een jongen in de klas...speelt de hele dag met zijn rekenmachine..kan er dingen mee waarvan ik niet eens het benul had dat ze überhaupt met zo'n rekenmachine konden en verder heeft hij zo ongeveer het uiterlijk van Harry Potter. (juist ook altijd van dat ongekamde haar dat nergens naar zit)

Maar om deze persoon dan als nerd te gaan bestempelen?? Ik ben juist blij dat je deze mensen in de klas hebt, zij doe tenminste hun eigen zin en hen maakt het echt niet uit of ze nou een G-sus trui of een Wrangler broek of e.d. aanhebben (no offense)..

Wees dus gewoon blij dat je deze mensen in de klas hebt..ik weet niet in welke klas je zit..maar na een tijdje (lees bovenbouw) zal je er wel achter komen hoe aardig ( en soms ook handig, als bijvoorbeeld je rekenmachine vastloopt onder wiskundeproefwerk deze mensen zijn!!!!)
Oud 28-12-2003, 09:21
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
Je bent niet de enige
zon spel waarin je een heleboel mannetjes tegelijk moet besturen en dan heb je een leger ofzo, age of empires
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 09:24
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
Je bent niet de enige
waarom zou je in godsnaam maanden niet leren? In onze school word je uitgelachen door popi gastjes als je je huiswerk niet hebt gemaakt of als je een laag cijfer hebt, wat is er mis met een hoog cijfer?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 10:09
Nuryk
Nuryk is offline
Mwoh, ik heb maar 11 andere mensen in mijn klas, dus veel valt er niet uit te kiezen.

Tsja, als je gaat kijken of er nerds bij zitten... ik ben wel van het type persoon wat tig koffiepauzes houdt per dag en dan gezellig een potje gaat schaken tegen wat andere mensen die ook toevallig pauze aan het houden zijn, en ik sta er bekend om om zo nu en dan uren onder invloed van iets anders de simpelste spelletjes zoals tetris met vol enthousiasme te spelen, tot ergernis van alle anderen die zo druk bezig zijn met hun eigen PR en dan z'on gek als mij daar hebben zitten
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 20:31
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
rijk_v schreef op 28-12-2003 @ 10:24:
waarom zou je in godsnaam maanden niet leren? In onze school word je uitgelachen door popi gastjes als je je huiswerk niet hebt gemaakt of als je een laag cijfer hebt, wat is er mis met een hoog cijfer?
nee ik zei niet dat ik geen huiswerk maakte ey? En zo ver liet ik het niet dalen dat ik allemaal onvoldoendes kreeg, ik heb nog wel een beetje besef van de toekomst
Oud 28-12-2003, 21:54
Verwijderd
Citaat:
rijk_v schreef op 28-12-2003 @ 10:24:
Ik heb maanden niet geleerd zodat ze me niet pestte..
Mijn fransdocent maakte altijd top5-en van wie er heel goed hadden gescoord en het is echt totaal níet leuk om dan steeds bovenaan te staan... op mijn verzoek is hij daar dus ook mee gestopt

Ik vind het belachelijk om mensen uit te lachen om hun cijfers..
Of het nou een hoog of een laag cijfer is het maakt voor mij geen verschil. Als ik een 6 haal voor een toets (wat in jouw ogen vast heel laag is ) ben ik tevreden omdat ik dan heb laten zien wat ik kon.. en heb gedaan wat ik kon.. Als ik op jouw school zou zitten en dus uitgelachen zou worden dan dan zou mijn zelfvertrouwen echt 3x weg zijn geloof ik..

Bij ons in de klas wordt gelachen als je een 4,9 haalt terwijl het klassen gemiddelde op een 3,2 ligt.. alsof dat leuk is

En, met een hoog cijfer heb je gewoon mazzel..
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 01:15
Verwijderd
Genoeg, natuurlijk wel in de paralel klassen.. want in EM is iedereen erg oppervlakkig hè

Ps, je kan zeggen wat je wil.. maar voor Nerds heb ik redelijk veel respect, namelijk de enige mensen die absoluut niet geven om hoe ze eruit zien, ze zijn er gewoon niet mee bezig...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 25-12-2003 @ 22:30:
Blijft over dat ik 'graag leer'.
Tja, dat is genoeg om als 'nerd' bestempelt te worden in dit land.
bij ons niet hoor,ik leer ook graag,maarik ben nog nooitdoor iemand voor nerd uitgemaakt ik vind dat deze verwoording beter bij het woord nerd past:

Nerd: 1: sociaal incapabel persoon,levend op pizzas en cola,wonend achter zijn computer.verder heeft de nerd een bijzonder hoge aanleg voor acne.
het uiterlijk kan de nerd niks schelen,hij/zij tooit zich het liefst in een iron maiden shirt en een te kleine spijkerbroek.
het grote voorbeeld van alle nerds is bill gates
2: groep bestaande uit het produceerduo the neptunes,verantwoordelijk voor vele hits van o.a justin timberlake
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 15:53
Laïs
Laïs is offline
Ja.God.
De helft van de jongens.
's morgens zijn ze over Latijn of wiskunde bezig,'s middags waarschijnlijk ook en 's avonds. :-|
En studeren,studeren,studeren.

Ze hebben gewoon geen leven,en dat zeg ik niet rap
Oud 29-12-2003, 16:46
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 29-12-2003 @ 15:21:
Nerd: 1: sociaal incapabel persoon,levend op pizzas en cola,wonend achter zijn computer.verder heeft de nerd een bijzonder hoge aanleg voor acne.
het uiterlijk kan de nerd niks schelen,hij/zij tooit zich het liefst in een iron maiden shirt en een te kleine spijkerbroek.
Sociaal incapabel: check.
Levend op pizza's en cola: half.
Wonend achter zijn computer: check.
Acne: sinds een maandje ofzo niet meer.
Iron Maiden: nee, ik luister De Kast, Bruce Springsteen, Tina Turner etc.
Te kleine spijkerbroek: Mwa, nee.
Bill Gates: ja!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 29-12-2003 @ 17:46:
Sociaal incapabel: check.
Levend op pizza's en cola: half.
Wonend achter zijn computer: check.
Acne: sinds een maandje ofzo niet meer.
Iron Maiden: nee, ik luister De Kast, Bruce Springsteen, Tina Turner etc.
Te kleine spijkerbroek: Mwa, nee.
Bill Gates: ja!
twijfelgevalletje dus
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 18:22
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 28-12-2003 @ 22:54:
Als ik een 6 haal voor een toets (wat in jouw ogen vast heel laag is )
waar slaat dat nou weer op?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Profiel Sa(R)a:
Hobby's
turnen, acrogym, lezen, muziek
Some people would call you a nerd for doing that...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 18:42
Verwijderd
noowp, kben zelluf de nerd van de klas
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 18:46
Verwijderd
Citaat:
rijk_v schreef op 29-12-2003 @ 19:22:
waar slaat dat nou weer op?
omdat een 6 in jouw ogen niet hoog lijkt te zijn.. tenminste zo komt het op mij over
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 19:30
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 29-12-2003 @ 19:46:
omdat een 6 in jouw ogen niet hoog lijkt te zijn.. tenminste zo komt het op mij over
nee das niet waar, het is een cijfer in het midden
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 09:09
Maarten
Maarten is offline
Je wordt als nerd gezien als je enorm veel plezier kan putten uit kleine dingen doordat je er zelf dingen bij bedenkt. Meeste mensen kunnen zich niet uren per dag bezig houden met magic of warhammer of computerspelletjes. Computerspelletjes kunnen de meeste mensen nog wel begrijpen, maar hoe je in poppetjes en kaarten zoveel plezier kan hebben is vrij onbegrijpelijk denk ik voor velen. Uiteraard werkt het uiterlijk soms ook tegen, of de motoriek en heel vaak zijn ze sociaal niet echt betrokken (niet per se niet aardig, maar ze besteden er gewoon geen tijd aan).

Een nerd heeft dus volgens mij meestal afwijkende hobbies, intellectuele interesse en een soort sociale isolatie doordat hij zichzelf te goed en te vaak amuseert zonder anderen.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 11:56
Thomas
Thomas is offline
Ik ben een gigantische nerd.

Eigenlijk is dat helemaal niet waar, maargoed.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 17:41
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
ja ikke, beetje nerderig doen, zijn de leraren ook aardiger voor je
Oud 30-12-2003, 18:32
Str0nk
Str0nk is offline
Jeeh, ik wist niet eens dat "nerd" een echt woord was..
Oud 01-01-2004, 14:40
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Nuryk schreef op 28-12-2003 @ 11:09:
Mwoh, ik heb maar 11 andere mensen in mijn klas, dus veel valt er niet uit te kiezen.

Tsja, als je gaat kijken of er nerds bij zitten... ik ben wel van het type persoon wat tig koffiepauzes houdt per dag en dan gezellig een potje gaat schaken tegen wat andere mensen die ook toevallig pauze aan het houden zijn, en ik sta er bekend om om zo nu en dan uren onder invloed van iets anders de simpelste spelletjes zoals tetris met vol enthousiasme te spelen, tot ergernis van alle anderen die zo druk bezig zijn met hun eigen PR en dan z'on gek als mij daar hebben zitten
Hehe, zo kennen we je weer...

Frozen bubble
Oud 01-01-2004, 19:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wawl schreef op 30-12-2003 @ 12:56:
Ik ben een gigantische nerd.

Eigenlijk is dat helemaal niet waar, maargoed.
oh! Een beetje doen alsof hè, durf je wel!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 19:53
metallicpatrick
metallicpatrick is offline
zijn er ook echte discovery-nerds hier?

disc. rules
Oud 05-01-2004, 21:45
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
metallicpatrick schreef op 05-01-2004 @ 20:53:
zijn er ook echte discovery-nerds hier?

disc. rules
oeh! ikke! (nou ja... national geografick channel dan, kan discovery niet ontvangen ), ik ondhoud op een of andere manier ook ALLES wat in zo'n programma gezegd word (*beschikt nu over enorme dosis overbodige feiten*)
Oud 06-01-2004, 05:24
TooskeDooske
TooskeDooske is offline
mijn hele klas zowat
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 16:58
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
sociaal incapabel: sinds m'n 11e niet meer
levend op pizzas en cola: nee, friet, bier en ephedra (of mag ik dat hier niet zeggen)
achter de computer wonen: ehhm, nou jah... uurtje of 6 per dag (maar het is m'n werk!)
aanleg voor acne: helaas wel
uiterlijk kan niet schelen: ehhm, ik kam elke dag m'n haar 2 keer, poets m'n bril, scheer me en epileer m'n neushaar (ok, dat laatste zei ik alleen om geen nerd te lijken)
Iron maiden shirt: jep, along with blind guardian, festivalshirts en enkele funshirts.
te kleine spijkerbroek: zwarte broeken, niet echt strak, maar ook niet superwijd.
bill gates: nee, absoluut niet.

Ben ik nou een nerd?

En ik vind af en toe discovery best interessant, maar ik geloof het te snel...

geloof ik...
zie je?
Oud 06-01-2004, 21:09
metallicpatrick
metallicpatrick is offline
ik heb ook iron maiden shirt en blind guardian trui

kijk heel vaak discovery en discovery science...hou van leren (allen als het me intereseert..dus school zuigt)

ik hou ook van fantasy..boeken ..spellen en tekeningen

ben ik nerd?
Oud 07-01-2004, 12:05
Verwijderd
Nee, ik ben een gangsta.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 15:09
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
sa®a schreef op 25-12-2003 @ 21:22:
Hebben jullie ook van die enorme nerds in de klas? Of zijn jullie zo sociaal dat je niemand zo noemt?
Zeg je dat om stoer te lijken?
Je bent vast dan ook een "enorme nerd" (zoals je dat beschreef)
en je durft het nog niet toe te geven.

Nerds zijn ook maar mensen hoor.

Maarja je bent ook nog maar een klein trutje van 12
Oud 07-01-2004, 17:18
Guinevere03
Guinevere03 is offline
Citaat:
bij ons niet hoor,ik leer ook graag,maarik ben nog nooitdoor iemand voor nerd uitgemaakt ik vind dat deze verwoording beter bij het woord nerd past:

2: groep bestaande uit het produceerduo the neptunes,verantwoordelijk voor vele hits van o.a justin timberlake
sociaal incapabel: zo nu en dan wel eens ja...
levend op pizza's en cola: neuh, wel chips en sinas
wonend achter zijn computer: staat op me bureau, dus ja
aanleg voor acne: die niet
uiterlijk kan nerd niks schelen: klopt
iron maiden shirt: nee, nightwish wel
te kleine spijkerbroek: nee, veel te groot (zit tog veel fijner dan te klein?)
bill gates: hell no..

Discovery is wel leuk, wil later scheikunde gaan studeren en doe er nu voor mijn lol quantumfysica bij....

fantasy is mijn favoriet. Schrijf soms zelf ook wat...

ben ik nu nerd of niet volgens jou?

Laatst gewijzigd op 07-01-2004 om 17:20.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 19:55
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 05-01-2004 @ 22:45:
oeh! ikke! (nou ja... national geografick channel dan, kan discovery niet ontvangen ), ik ondhoud op een of andere manier ook ALLES wat in zo'n programma gezegd word (*beschikt nu over enorme dosis overbodige feiten*)
idem!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 19:57
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:

1: Soms, soms wil iik ff alleen zijn, dat bedoel je er toch mee?
Uhm, kleding kan me zeker wel schelen en Iron Maiden en andere rockshit zuigt ( in mijn ogen )
Bill Gates is een nerd!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 22:36
INViCTuS
INViCTuS is offline
Reageren

Regels voor berichten