Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Owkeej wij hebben ook een jongen in de klas...speelt de hele dag met zijn rekenmachine..kan er dingen mee waarvan ik niet eens het benul had dat ze überhaupt met zo'n rekenmachine konden en verder heeft hij zo ongeveer het uiterlijk van Harry Potter. (juist ook altijd van dat ongekamde haar dat nergens naar zit)
Maar om deze persoon dan als nerd te gaan bestempelen?? Ik ben juist blij dat je deze mensen in de klas hebt, zij doe tenminste hun eigen zin en hen maakt het echt niet uit of ze nou een G-sus trui of een Wrangler broek of e.d. aanhebben (no offense).. Wees dus gewoon blij dat je deze mensen in de klas hebt..ik weet niet in welke klas je zit..maar na een tijdje (lees bovenbouw) zal je er wel achter komen hoe aardig ( en soms ook handig, als bijvoorbeeld je rekenmachine vastloopt onder wiskundeproefwerk ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mwoh, ik heb maar 11 andere mensen in mijn klas, dus veel valt er niet uit te kiezen.
Tsja, als je gaat kijken of er nerds bij zitten... ik ben wel van het type persoon wat tig koffiepauzes houdt per dag en dan gezellig een potje gaat schaken tegen wat andere mensen die ook toevallig pauze aan het houden zijn, en ik sta er bekend om om zo nu en dan uren onder invloed van iets anders de simpelste spelletjes zoals tetris met vol enthousiasme te spelen, tot ergernis van alle anderen die zo druk bezig zijn met hun eigen PR en dan z'on gek als mij daar hebben zitten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn fransdocent maakte altijd top5-en van wie er heel goed hadden gescoord en het is echt totaal níet leuk om dan steeds bovenaan te staan... op mijn verzoek is hij daar dus ook mee gestopt ![]() Ik vind het belachelijk om mensen uit te lachen om hun cijfers.. Of het nou een hoog of een laag cijfer is het maakt voor mij geen verschil. Als ik een 6 haal voor een toets (wat in jouw ogen vast heel laag is ![]() Bij ons in de klas wordt gelachen als je een 4,9 haalt terwijl het klassen gemiddelde op een 3,2 ligt.. alsof dat leuk is ![]() En, met een hoog cijfer heb je gewoon mazzel.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Genoeg, natuurlijk wel in de paralel klassen.. want in EM is iedereen erg oppervlakkig hè
![]() Ps, je kan zeggen wat je wil.. maar voor Nerds heb ik redelijk veel respect, namelijk de enige mensen die absoluut niet geven om hoe ze eruit zien, ze zijn er gewoon niet mee bezig... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nerd: 1: sociaal incapabel persoon,levend op pizzas en cola,wonend achter zijn computer.verder heeft de nerd een bijzonder hoge aanleg voor acne. het uiterlijk kan de nerd niks schelen,hij/zij tooit zich het liefst in een iron maiden shirt en een te kleine spijkerbroek. het grote voorbeeld van alle nerds is bill gates 2: groep bestaande uit het produceerduo the neptunes,verantwoordelijk voor vele hits van o.a justin timberlake |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Levend op pizza's en cola: half. Wonend achter zijn computer: check. Acne: sinds een maandje ofzo niet meer. ![]() Iron Maiden: nee, ik luister De Kast, Bruce Springsteen, Tina Turner etc. Te kleine spijkerbroek: Mwa, nee. Bill Gates: ja! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Je wordt als nerd gezien als je enorm veel plezier kan putten uit kleine dingen doordat je er zelf dingen bij bedenkt. Meeste mensen kunnen zich niet uren per dag bezig houden met magic of warhammer of computerspelletjes. Computerspelletjes kunnen de meeste mensen nog wel begrijpen, maar hoe je in poppetjes en kaarten zoveel plezier kan hebben is vrij onbegrijpelijk denk ik voor velen. Uiteraard werkt het uiterlijk soms ook tegen, of de motoriek en heel vaak zijn ze sociaal niet echt betrokken (niet per se niet aardig, maar ze besteden er gewoon geen tijd aan).
Een nerd heeft dus volgens mij meestal afwijkende hobbies, intellectuele interesse en een soort sociale isolatie doordat hij zichzelf te goed en te vaak amuseert zonder anderen. |
![]() |
||
Citaat:
Frozen bubble ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
levend op pizzas en cola: nee, friet, bier en ephedra (of mag ik dat hier niet zeggen) achter de computer wonen: ehhm, nou jah... uurtje of 6 per dag (maar het is m'n werk!) aanleg voor acne: helaas wel ![]() uiterlijk kan niet schelen: ehhm, ik kam elke dag m'n haar 2 keer, poets m'n bril, scheer me en epileer m'n neushaar (ok, dat laatste zei ik alleen om geen nerd te lijken) Iron maiden shirt: jep, along with blind guardian, festivalshirts en enkele funshirts. te kleine spijkerbroek: zwarte broeken, niet echt strak, maar ook niet superwijd. bill gates: nee, absoluut niet. Ben ik nou een nerd? En ik vind af en toe discovery best interessant, maar ik geloof het te snel... geloof ik... zie je?
|
ik heb ook iron maiden shirt en blind guardian trui
![]() kijk heel vaak discovery en discovery science...hou van leren (allen als het me intereseert..dus school zuigt) ik hou ook van fantasy..boeken ..spellen en tekeningen ben ik nerd?
||
Citaat:
![]() Je bent vast dan ook een "enorme nerd" (zoals je dat beschreef) en je durft het nog niet toe te geven. ![]() Nerds zijn ook maar mensen hoor. Maarja je bent ook nog maar een klein trutje van 12 ![]()
||
Citaat:
levend op pizza's en cola: neuh, wel chips en sinas wonend achter zijn computer: staat op me bureau, dus ja aanleg voor acne: die niet uiterlijk kan nerd niks schelen: klopt iron maiden shirt: nee, nightwish wel te kleine spijkerbroek: nee, veel te groot (zit tog veel fijner dan te klein?) bill gates: hell no.. Discovery is wel leuk, wil later scheikunde gaan studeren en doe er nu voor mijn lol quantumfysica bij.... fantasy is mijn favoriet. Schrijf soms zelf ook wat... ben ik nu nerd of niet volgens jou?
Laatst gewijzigd op 07-01-2004 om 17:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Uhm, kleding kan me zeker wel schelen en Iron Maiden en andere rockshit zuigt ( in mijn ogen ) Bill Gates is een nerd! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Beauty & de nerd *oma* | 49 | 07-05-2009 14:27 | |
Lifestyle |
Nerds Pan Am | 199 | 03-02-2005 22:11 | |
Lifestyle |
Being a Nerd.. boeiend of niet? Skyrise | 88 | 31-08-2004 17:51 | |