Advertentie | |
|
![]() |
|
ik gebruik ze nooit, maar dit zijn de foutste die ik ooit heb gehoord:
hoi mijn naam is *** onthou maar goed, vannacht zul je m uitschreeuwen you know what would look good on you? me! jouw kleren passen goed bij mijn vloerbedekking. uhm 75 c? (naar kruis wijzend) ja wat kijk je nou, hij gaat niet vanzelf zuigen ![]()
||
Citaat:
![]() En gelukkig heeft Perseus mensenkennis (k ben als hoogbegaafd (=hoog IQ) getest, en ben daardoor beetje verlegen. Daardoor schrijf ik meer gedichten etc. dan dat ik op een meisje afstap (waar ik mezelf wel door me kop kan slaan, want ik loop alles mis))
||
Citaat:
![]() BTW, welke menselijke cultuur? Er zijn er duizenden. Als je CKV hebt gehad weet je dat elk mens zijn eigen cultuur heeft, dus als je iemand het uitschot der menselijke cultuur noemt ben je wel stom bezig. Beter zou zijn: Uitschot van onze westerse samenleving. Maar die mensen kiezen er ook vaak helemaal niet zelf voor om uitschot te zijn ![]()
|
- Je moet niet dronken dat ik denken ben
- Goh wat zit je haar leuk. Neuken? - Ik ben een telefoonboek aan het schrijven. Mag ik je nummer? - Mag ik 2 bier, 1 cola en jouw telefoonnummer? - Heb je een vuurtje voor me? ... Oke, dan heb je ook sigaret voor me? - > * zacht * "Masturbeer je?" < Wat? > * harder * Wat studeer je? etc. Heb een hele lijst. Via dit forum gekregen ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Openingszinnen.. bracelance | 59 | 29-11-2004 17:51 | |
Liefde & Relatie |
Laat hier openingszinnen beoordelen! Soulflame | 104 | 10-11-2002 07:03 | |
Liefde & Relatie |
leuke openingszinnen charly not | 11 | 09-09-2002 15:26 | |
Liefde & Relatie |