Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
in ieder geval gaat het hope lekker voor de wind met haar zoektocht..die foto's was echt vreselijk..bah ![]() en wie is die vrouw trouwens waarvan ze haar gezicht niet laten zien...kdenk dat zij er ook iets mee te maken heeft. ik kijk trouwens ook naar ATWT |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb een vraagje, zapte vandaag langs DOOL en toen zag ik daar een jongen, die ik van een andere serie of film kende. Maar ik heb dus echt geen waarvan. En tja, ik heb zijn naam eigenlijk niet gehoord. Zag hem alleen praten met een meisjes, dat bang was voor sami en er niet bij wilde zijn als de foto's ontwikkeld waren ofzoiets. Het is niet veel, ik weet het, maar hopelijk weet iemand het.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hebben ze dat trouwens ooit wel is uitgezonden.. dat van Maison Blanche? (lijkt mij van niet..?) |
![]() |
||
Citaat:
Het is trouwens leuk om te weten dat jullie ook kijken...ben ik tenminste niet de enige ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind days of our lives nou nie egt wat je zegt fantastisch, elke aflevering lijkt het wel of een scene 3 keer herhaald wordt en ze zeggen egt steeds dezelfde zinnen als ze in beeld zijn waarom kijk ik het dan toch iedere dag?
![]()
||
Citaat:
![]() Kan best dat dat van Maison Blanche niet is uitgezonden, is ook wel n stuk logischer. Anders zou Hope (en John) op zoek zijn naar iets wat voor de kijker al lang bekend was, en dan zou het he-le-maal in de herhaling vallen... ofzo ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar het is wel leuk natuurlijk.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ej.. tjah heb DOOL weer een paar daagjes niet gezien(vandaag dan weer wel). Maar ik snap nu niet echt hoe dat met Billie zit. Voor vandaag was de laatste aflevering die ik heb gezien waar het gaat regenen en Bo en Hope moeten schuilen. Dus kan iemand me misschien vertellen hoe dat precies met Billie zit..? Ik weet wel dat ze achter Bo en Hope aan ging.. maar dat zij toen juist net terug waren. Maar de rest..?
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Pff..kwil nu eigenlijk wel het gezicht van dat moerasmeisje zien! nou khoop dat je iets van mijn vage verhaal begrijpt ![]() En kvind het ook echt lullig van bo dat hij haar alleen had achtergelaten in salem al is het maar voor 1 dag..en ik vind dat franco een hufter is!! sami verdient het eigenlijk wel maar hij gaat nu wel erg ver..
||
Citaat:
![]() Ik kan het wel begrijpen van Bo.. had hetzelfde gedaan. |
![]() |
||
Citaat:
Bo bedoelt het wel goed maar hte pakt altijd verkeerd uit. En ik vind het zo sneu voor billie kbedoel ze is zwanger en alleen...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind Bo en Hope trouwens een heel saai stel en Hope vind ik toch al erg irritant, ik hoop dat hij bij Billie blijft (maar dat zal wel weer niet...). |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kate is de grootste schuldige.. bitch . ![]() Ik heb liever dat Hope en Bo bij elkaar komen. En Billie maar nep doen met haar drank.. schei uit mens. Je ziet toch dat ie je niet wil. |
![]() |
||
Citaat:
haha..kvond het wel goed verzonnen van billie met dat drank.. ![]()
||
Citaat:
waarschijnlijk komen hope en bo toch weer bij elkaar.. *mag ik even kotsen*
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |