Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2004, 15:17
xMelissax
xMelissax is offline
Citaat:
Wicked Witch schreef op 11-01-2004 @ 14:25:
Ik denk dat het iets met John te maken heeft, hij zei laatst dat hij zich ook al van een aantal jaren van zijn leven niets kon herinneren, misschien zat hij toen ook wel in Maison Blanche ofzo?
ja dat zou best kunnen..Wie weet..

Citaat:
Shadina schreef : Ik denk dat het met haar familie heeft te maken ofzo.. en denk dat die nieuwe.. kan ff niet op haar naam komen.. iets met haar te maken heeft. Tis nu opeens weer wel spannend.
huh?? welke nieuwe..?? bedoel je dat meisje dat die cakejes heeft gestolen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2004, 15:22
joopie12
joopie12 is offline
Is DOOL een beetje leuk? Ik ben een vaste ATWT-kijker en volg de Bold zo af en toe, zou het de moeite waard zijn DOOL daar bij te nemen?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 16:06
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
DOOL is in ieder geval leuker dan de Bold.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 17:01
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
xMelissax schreef op 11-01-2004 @ 16:17:
huh?? welke nieuwe..?? bedoel je dat meisje dat die cakejes heeft gestolen?
Ja die. Is ze niet nieuw dan?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 17:02
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
joopie12 schreef op 11-01-2004 @ 16:22:
Is DOOL een beetje leuk? Ik ben een vaste ATWT-kijker en volg de Bold zo af en toe, zou het de moeite waard zijn DOOL daar bij te nemen?
Jah ik weet niet. Tis toch wel anders dan ATWT en de Bold. Mijn zusje kijkt het naar alledrie.. duss weet niet. Maar ze vindt wel dat het allemaal uitgerekter is bij DOOL.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 20:12
Bram
Bram is offline
Citaat:
joopie12 schreef op 11-01-2004 @ 16:22:
en jij vindt die soaps echt goed ofzo??
Oud 11-01-2004, 20:16
joopie12
joopie12 is offline
Citaat:
Bram schreef op 11-01-2004 @ 21:12:
en jij vindt die soaps echt goed ofzo??
Bold niet, ATWT wel
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 15:40
Boontjuh
Boontjuh is offline
Me Ma kijkt ut,het is wel een beetje vergezocht.de duivel die een vrouw overneemt enzo
Oud 15-01-2004, 17:54
xMelissax
xMelissax is offline
Citaat:
Shadina schreef op 11-01-2004 @ 18:01:
Ja die. Is ze niet nieuw dan?
ja ze was nieuw maar nu is ze er niet meer vaag....was dat trouwens niet leann rimes ofzow...kvond haar er op lijken.. :-/
in ieder geval gaat het hope lekker voor de wind met haar zoektocht..die foto's was echt vreselijk..bah
en wie is die vrouw trouwens waarvan ze haar gezicht niet laten zien...kdenk dat zij er ook iets mee te maken heeft.
ik kijk trouwens ook naar ATWT
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 18:11
Bram
Bram is offline
Citaat:
Boontjuh schreef op 13-01-2004 @ 16:40:
Me Ma kijkt ut,het is wel een beetje vergezocht.de duivel die een vrouw overneemt enzo
idd big crap
Oud 15-01-2004, 19:25
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
xMelissax schreef op 15-01-2004 @ 18:54:
ja ze was nieuw maar nu is ze er niet meer vaag....was dat trouwens niet leann rimes ofzow...kvond haar er op lijken.. :-/
in ieder geval gaat het hope lekker voor de wind met haar zoektocht..die foto's was echt vreselijk..bah
en wie is die vrouw trouwens waarvan ze haar gezicht niet laten zien...kdenk dat zij er ook iets mee te maken heeft.
ik kijk trouwens ook naar ATWT
Jah ze lijkte idd erg veel op Leann Rimes. En weet wel zeker dat die vrouw er iets mee te maken heeft..
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 19:26
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Bram schreef op 15-01-2004 @ 19:11:
idd big crap
Alsof alles wat op de tv komt de realiteit is.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 20:00
ikaruz
ikaruz is offline
Ik heb een vraagje, zapte vandaag langs DOOL en toen zag ik daar een jongen, die ik van een andere serie of film kende. Maar ik heb dus echt geen waarvan. En tja, ik heb zijn naam eigenlijk niet gehoord. Zag hem alleen praten met een meisjes, dat bang was voor sami en er niet bij wilde zijn als de foto's ontwikkeld waren ofzoiets. Het is niet veel, ik weet het, maar hopelijk weet iemand het.
Oud 15-01-2004, 20:56
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
ikaruz schreef op 15-01-2004 @ 21:00:
Ik heb een vraagje, zapte vandaag langs DOOL en toen zag ik daar een jongen, die ik van een andere serie of film kende. Maar ik heb dus echt geen waarvan. En tja, ik heb zijn naam eigenlijk niet gehoord. Zag hem alleen praten met een meisjes, dat bang was voor sami en er niet bij wilde zijn als de foto's ontwikkeld waren ofzoiets. Het is niet veel, ik weet het, maar hopelijk weet iemand het.
Oh.. je bedoelde zeker Eric? Blonde gozertje.. ziet er best jong uit. (de fotograaf) Weet zijn echte naam niet hoor.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 12:33
xMelissax
xMelissax is offline
Citaat:
Shadina schreef op 15-01-2004 @ 21:56:
Oh.. je bedoelde zeker Eric? Blonde gozertje.. ziet er best jong uit. (de fotograaf) Weet zijn echte naam niet hoor.
nee...kweet zijn naam ook niet. Van de meeste die daarin splen weet ik de naam nie van. maar die eric is best cutee...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 17:03
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Citaat:
Shadina schreef op 15-01-2004 @ 20:25:
Jah ze lijkte idd erg veel op Leann Rimes.
Het was inderdaad Leann Rimes.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 17:28
ikaruz
ikaruz is offline
Citaat:
Shadina schreef op 15-01-2004 @ 21:56:
Dat zou heel goed zo kunnen zijn, maar iemand enig idee waar die nog meer in speelt?
Oud 16-01-2004, 20:53
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Wicked Witch schreef op 16-01-2004 @ 18:03:
Oh het was haar zelfs echt.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 20:53
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
ikaruz schreef op 16-01-2004 @ 18:28:
Dat zou heel goed zo kunnen zijn, maar iemand enig idee waar die nog meer in speelt?
Ik heb geen idee.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 14:25
xMelissax
xMelissax is offline
Citaat:
Wicked Witch schreef op 16-01-2004 @ 18:03:
ik wist het!!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 14:25
xMelissax
xMelissax is offline
damn marlena en john worden wel erg klef..blegh!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 14:27
Lionheart
Citaat:
Martijn schreef op 28-12-2003 @ 16:04:
Ik ken het alleen uit Friends
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 18:00
Shadina
Shadina is offline
Wordt wel erg spannend nu.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 13:25
xMelissax
xMelissax is offline
ja met hope...en kate heeft het door dat het huis van stefano is.
En john herinnert zich opeens allerlei dingen en nicole is echt vaaag! yes yes ...ik kan niet wachten tot de volgende aflevering..hehe
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 15:01
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
xMelissax schreef op 22-01-2004 @ 14:25:
ja met hope...en kate heeft het door dat het huis van stefano is.
En john herinnert zich opeens allerlei dingen en nicole is echt vaaag! yes yes ...ik kan niet wachten tot de volgende aflevering..hehe
Me too.
Hebben ze dat trouwens ooit wel is uitgezonden.. dat van Maison Blanche? (lijkt mij van niet..?)
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 15:16
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Shadina schreef op 23-01-2004 @ 16:01:
Me too.
Hebben ze dat trouwens ooit wel is uitgezonden.. dat van Maison Blanche? (lijkt mij van niet..?)
jawel, volgens mij wel

*ook trouwe kijker is*
Oud 23-01-2004, 20:01
Irresistible
Irresistible is offline
Citaat:
Miss Helena schreef op 23-01-2004 @ 16:16:
jawel, volgens mij wel

*ook trouwe kijker is*
Nou ik geloof het niet hoor. Dat lijkt me onwaarschijnlijk...want ze houden iedereen wel heel erg in de spanning. Maarja waarom ook niet...
Het is trouwens leuk om te weten dat jullie ook kijken...ben ik tenminste niet de enige
Oud 23-01-2004, 20:03
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
CraZyG!rL schreef op 23-01-2004 @ 21:01:
Nou ik geloof het niet hoor. Dat lijkt me onwaarschijnlijk...want ze houden iedereen wel heel erg in de spanning. Maarja waarom ook niet...
Het is trouwens leuk om te weten dat jullie ook kijken...ben ik tenminste niet de enige
Het lijkt mij ook niet echt logisch.. en als ze het al eerder hadden uitgezonden.. zouden ze er niet zo geheimzinnig over doen tegenover de kijker.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 20:05
.:: Chantal ::.
.:: Chantal ::. is offline
Ik vind days of our lives nou nie egt wat je zegt fantastisch, elke aflevering lijkt het wel of een scene 3 keer herhaald wordt en ze zeggen egt steeds dezelfde zinnen als ze in beeld zijn waarom kijk ik het dan toch iedere dag?
Oud 23-01-2004, 20:18
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
TheBuffster schreef op 23-01-2004 @ 21:05:
Ik vind days of our lives nou nie egt wat je zegt fantastisch, elke aflevering lijkt het wel of een scene 3 keer herhaald wordt en ze zeggen egt steeds dezelfde zinnen als ze in beeld zijn waarom kijk ik het dan toch iedere dag?
*herkenning*

Kan best dat dat van Maison Blanche niet is uitgezonden, is ook wel n stuk logischer. Anders zou Hope (en John) op zoek zijn naar iets wat voor de kijker al lang bekend was, en dan zou het he-le-maal in de herhaling vallen...

ofzo
Oud 23-01-2004, 20:38
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
TheBuffster schreef op 23-01-2004 @ 21:05:
Hehe.. laatste paar dagen is het idd een paar keer voorgekomen dat precies hetzelfde stukje 2 keer is uitgezonden(2 dagen achter elkaar).. dit gebeurde vroeger nooit(of nooit gemerkt).
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 21:08
.:: Chantal ::.
.:: Chantal ::. is offline
Al met al vind ik het best een leuke soap
Oud 24-01-2004, 17:19
xMelissax
xMelissax is offline
Citaat:
TheBuffster schreef op 23-01-2004 @ 22:08:
Al met al vind ik het best een leuke soap
same here..
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 16:02
Laen
Laen is offline
Citaat:
Miss Helena schreef op 23-01-2004 @ 21:18:
*herkenning*

Kan best dat dat van Maison Blanche niet is uitgezonden, is ook wel n stuk logischer. Anders zou Hope (en John) op zoek zijn naar iets wat voor de kijker al lang bekend was, en dan zou het he-le-maal in de herhaling vallen...

ofzo
Volgens mij is het al wel eens uitgezonden maar lieten ze toen ook van alles te raden over voor de kijker.
Oud 29-01-2004, 16:20
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Ik heb trouwens net gelezen dat Yorin vanaf 1 maart Days of our Lives gaat uitzenden! Ze zijn dan al in 2002, dus ze liggen 4 jaar voor op de VRT
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 17:02
Laen
Laen is offline
4 JAAR

Dat wordt wel wennen dan!!!

Maar leuk
Oud 29-01-2004, 17:07
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Wicked Witch schreef op 29-01-2004 @ 17:20:
Ik heb trouwens net gelezen dat Yorin vanaf 1 maart Days of our Lives gaat uitzenden! Ze zijn dan al in 2002, dus ze liggen 4 jaar voor op de VRT
Oud 30-01-2004, 20:34
xMelissax
xMelissax is offline
Citaat:
kdenk niet dat ik daar naartoe ga kijken want dan is er niets meer aan als je niet weet wat er is gebeurd in tussentijd...
maar het is wel leuk natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 21:43
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
What the fuck hebben we daar nou weer aan?? In die 4 jaar gebeurt echt wel veel hoor. Hoop maar niet dat de belgische zender gaat stoppen met het uitzenden.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 21:46
Shadina
Shadina is offline
Ej.. tjah heb DOOL weer een paar daagjes niet gezien(vandaag dan weer wel). Maar ik snap nu niet echt hoe dat met Billie zit. Voor vandaag was de laatste aflevering die ik heb gezien waar het gaat regenen en Bo en Hope moeten schuilen. Dus kan iemand me misschien vertellen hoe dat precies met Billie zit..? Ik weet wel dat ze achter Bo en Hope aan ging.. maar dat zij toen juist net terug waren. Maar de rest..?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 13:48
Irresistible
Irresistible is offline
Citaat:
Shadina schreef op 30-01-2004 @ 22:46:
Ej.. tjah heb DOOL weer een paar daagjes niet gezien(vandaag dan weer wel). Maar ik snap nu niet echt hoe dat met Billie zit. Voor vandaag was de laatste aflevering die ik heb gezien waar het gaat regenen en Bo en Hope moeten schuilen. Dus kan iemand me misschien vertellen hoe dat precies met Billie zit..? Ik weet wel dat ze achter Bo en Hope aan ging.. maar dat zij toen juist net terug waren. Maar de rest..?
Nou billie die ging achter hun aan om het goede nieuws van haar punctie aan bo te vertellen. Ze komt erachter dat ze naar bayou dugar zijn gegaan en besluit ze daar te gaan zoeken. Daar aangekomen zijn bo en hope al lang weg. Ze krijgt weeen daar en de vrouw die daar woont (de moeder van die 2 jongens die het moerasmeisje bewaken)helpt haar. Nou uiteindelijk wordt het kindje dood geboren. Billie werd helemaal gek van verdriet. Ze is daar nog steeds en bo weet daar niets vanaf. roman besloot billie te zoeken omdat ze zolang wegbleef. Toen hij aankwam bij bayou dugar logen de jongens dat ze billie niet gezien hadden. het is dus zo ongeveer gegegaan.
Pff..kwil nu eigenlijk wel het gezicht van dat moerasmeisje zien!
nou khoop dat je iets van mijn vage verhaal begrijpt

En kvind het ook echt lullig van bo dat hij haar alleen had achtergelaten in salem al is het maar voor 1 dag..en ik vind dat franco een hufter is!! sami verdient het eigenlijk wel maar hij gaat nu wel erg ver..
Oud 31-01-2004, 18:22
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
CraZyG!rL schreef op 31-01-2004 @ 14:48:
Nou billie die ging achter hun aan om het goede nieuws van haar punctie aan bo te vertellen. Ze komt erachter dat ze naar bayou dugar zijn gegaan en besluit ze daar te gaan zoeken. Daar aangekomen zijn bo en hope al lang weg. Ze krijgt weeen daar en de vrouw die daar woont (de moeder van die 2 jongens die het moerasmeisje bewaken)helpt haar. Nou uiteindelijk wordt het kindje dood geboren. Billie werd helemaal gek van verdriet. Ze is daar nog steeds en bo weet daar niets vanaf. roman besloot billie te zoeken omdat ze zolang wegbleef. Toen hij aankwam bij bayou dugar logen de jongens dat ze billie niet gezien hadden. het is dus zo ongeveer gegegaan.
Pff..kwil nu eigenlijk wel het gezicht van dat moerasmeisje zien!
nou khoop dat je iets van mijn vage verhaal begrijpt

En kvind het ook echt lullig van bo dat hij haar alleen had achtergelaten in salem al is het maar voor 1 dag..en ik vind dat franco een hufter is!! sami verdient het eigenlijk wel maar hij gaat nu wel erg ver..
Oh okej.. maar hoe kwamen ze in contact? Ze kreeg weeen en kwam toevallig die moeder tegen?
Ik kan het wel begrijpen van Bo.. had hetzelfde gedaan.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 20:07
Irresistible
Irresistible is offline
Citaat:
Shadina schreef op 31-01-2004 @ 19:22:
Oh okej.. maar hoe kwamen ze in contact? Ze kreeg weeen en kwam toevallig die moeder tegen?
Ik kan het wel begrijpen van Bo.. had hetzelfde gedaan.
die vrouw die woont daar in bayou dugar en billie wilde aan hun vragen of ze misschien bo hadden gezien. En toen kreeg ze plotseling weeen en die vrouw hielp haar, want ze was een vroedvrouw volgens mij.
Bo bedoelt het wel goed maar hte pakt altijd verkeerd uit. En ik vind het zo sneu voor billie kbedoel ze is zwanger en alleen...
Oud 31-01-2004, 22:49
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
CraZyG!rL schreef op 31-01-2004 @ 21:07:
die vrouw die woont daar in bayou dugar en billie wilde aan hun vragen of ze misschien bo hadden gezien. En toen kreeg ze plotseling weeen en die vrouw hielp haar, want ze was een vroedvrouw volgens mij.
Bo bedoelt het wel goed maar hte pakt altijd verkeerd uit. En ik vind het zo sneu voor billie kbedoel ze is zwanger en alleen...
Ow zo. Ach ik heb echt geen medelijden met haar. Het is gedeeltelijk ook wel haar fout. En maar Bo en Hope uit elkaar proberen te drijven met haar kindje.. dat kan nu niet meer.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 10:11
Irresistible
Irresistible is offline
ja dat probeert ze wel maar hij geeft haar geen andere keus..
ze is niet in haar eentje zwanger geraakt ofzo nee het is ook zijn schuld. naja echt boeiund we zien wel hoe het afloopt misschien krijgt billie nog wat met roman ofzo
Oud 01-02-2004, 11:27
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Citaat:
CraZyG!rL schreef op 01-02-2004 @ 11:11:
ze is niet in haar eentje zwanger geraakt ofzo nee het is ook zijn schuld.
Daar ben ik het mee eens.
Ik vind Bo en Hope trouwens een heel saai stel en Hope vind ik toch al erg irritant, ik hoop dat hij bij Billie blijft (maar dat zal wel weer niet...).
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 11:31
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
CraZyG!rL schreef op 01-02-2004 @ 11:11:
ze is niet in haar eentje zwanger geraakt ofzo nee het is ook zijn schuld. naja echt boeiund we zien wel hoe het afloopt misschien krijgt billie nog wat met roman ofzo
Ik hoop dat ze wat met Roman begint.
Kate is de grootste schuldige.. bitch .
Ik heb liever dat Hope en Bo bij elkaar komen. En Billie maar nep doen met haar drank.. schei uit mens. Je ziet toch dat ie je niet wil.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 14:52
Irresistible
Irresistible is offline
Citaat:
Shadina schreef op 01-02-2004 @ 12:31:
Ik hoop dat ze wat met Roman begint.
Kate is de grootste schuldige.. bitch .
Ik heb liever dat Hope en Bo bij elkaar komen. En Billie maar nep doen met haar drank.. schei uit mens. Je ziet toch dat ie je niet wil.
jah eigenlijk is kate de boosdoener!! hope en bo hoen defintly bij elkaar..maar kvind roman zo oud voor billie.
haha..kvond het wel goed verzonnen van billie met dat drank..
Oud 01-02-2004, 14:54
Irresistible
Irresistible is offline
Citaat:
Wicked Witch schreef op 01-02-2004 @ 12:27:
Daar ben ik het mee eens.
Ik vind Bo en Hope trouwens een heel saai stel en Hope vind ik toch al erg irritant, ik hoop dat hij bij Billie blijft (maar dat zal wel weer niet...).
jah..helaas kvind billie ook veel leuker...hope is zo'n schijnheil maargoed
waarschijnlijk komen hope en bo toch weer bij elkaar.. *mag ik even kotsen*
Oud 03-02-2004, 19:24
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Citaat:
CraZyG!rL schreef op 01-02-2004 @ 15:52:
jah eigenlijk is kate de boosdoener!! hope en bo hoen defintly bij elkaar..maar kvind roman zo oud voor billie.
haha..kvond het wel goed verzonnen van billie met dat drank..
Roman is idd te oud voor Billie, maar ik vind ze ook helemaal niet bij elkaar passen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten