Advertentie | |
|
![]() |
|
Lucky Lenn, in Rotterdam.
heeft '50s white trash rockabilly psychobilly shit. ![]() staat alleen weinig echt vette shit op de site... in z'n zaak hangt veel brutere kleding.
Laatst gewijzigd op 28-12-2003 om 22:02. |
![]() |
|
![]() |
nou goed, "vroeger" had ik erg veel van tommy hilfiger, ralph lauren, donaldson ed, maar dat vind ik nu heel algemeen geworden, en het zijn ook vooral de jongere jongens en meisjes die het dragen, met donaldson helemaal. draag de laatste tijd vooral veel van sisley, the barn, josephine & co, ed. lijken wel een beetje truttige merkjes (beetje boel) maar als je het gewoon leuk combineert kan het best heur.
![]() veel basicdingetjes heb ik van benetton en only, longsleeves voor onder truien enzo, altijd handig en ook wel goede kwaliteit voor de prijs ![]() boss, lv, etc wat frozenfountain en rodina het al over hebben vind ik ook erg fijn, en zit me meestal ook wel mooi, maar dat koop ik zelf niet.. neem ik wel een keer m'n pa mee flippa k ken ik niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dus ga ik maar gewoon naar de H&M..
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik kwam die broeken tegen bij een 2e handse winkel in de haarlemmerstraat (wel nieuwe dan he) maar zulke chille broeken, keb dr 2 van maar ik kan ze nergens meer vinden en ze verkopen ze daar niet meer.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Doe mij Soho maar ![]() Maar binnen Nederland > H&M Bijenkorf Zoë Elka's Verder kom ik eigenlijk niet ... heb niet echt favo's ... ik haal mn kleding overal vandaan Merken > Divided of gewoon h&m Indian Rose Nolita Nike (qua gympen) ... jezus ik weet het eigenlijk niet ![]()
||
Citaat:
En tja, smaken verschillen heh?! Ik vind toch niet dat ik er vreselijk bijloop... (trouwens, zou jij moeten weten want je hebt me wel eens gezien)
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn lievelingswinkels: Mango, Kookai, Trade Studio, Zoe, H&M Merken: Mango, Kookai, Indian Rose (de spijkerbroeken), Noa Noa, H&M
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat is je favo kledingwinkel en/of merk? monkey86 | 12 | 28-12-2003 21:59 |