Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2004, 14:35
DutchGirl
DutchGirl is offline
zal je vriendin leuk vinden.. als je haar..

zoent.
Oud 02-01-2004, 14:35
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Boeie laat hem toch gewoon, anders kun je van iedereen die iets met zijn lichaam doet wel gaan uitmaken voor idioot.
Oud 03-01-2004, 12:44
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 02-01-2004 @ 15:35:
Boeie laat hem toch gewoon, anders kun je van iedereen die iets met zijn lichaam doet wel gaan uitmaken voor idioot.
Ik ken idd nog wel wat gekkere ding. De alto's, potlode of grotere dinge door hun ore, dat vind ik zelf ook niet zo mooi, maar ze doen het wel. Piercings op foute plekke.. Zo zijn er nog wel meer dinge..
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 15:34
locoow
locoow is offline
ik denk dat je het gewoon aan je tandarts moet vragen ja..Maar ben je niet bang dat je er later gruwelijk veel spijt van gaat krijgen? Of dat het lastig is met eten, dat je snel op de lip bijt..Ik zou er GOED over na denken..Of het niet zo maar bij een levensfase hoort..(want daar komt je altijd weer uit) maar dat je het echt wilt !x
Oud 05-01-2004, 16:25
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
locoow schreef op 03-01-2004 @ 16:34:
ik denk dat je het gewoon aan je tandarts moet vragen ja..Maar ben je niet bang dat je er later gruwelijk veel spijt van gaat krijgen? Of dat het lastig is met eten, dat je snel op de lip bijt..Ik zou er GOED over na denken..Of het niet zo maar bij een levensfase hoort..(want daar komt je altijd weer uit) maar dat je het echt wilt !x
Kdenk wel dat je dr aan went, met dat ete.. En als ik het enorm erg ga vinde, denk ik wel dat het er weer af kan..
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Purgatori schreef op 05-01-2004 @ 17:25:
Kdenk wel dat je dr aan went, met dat ete.. En als ik het enorm erg ga vinde, denk ik wel dat het er weer af kan..
't Went echt niet wanneer je je lippen of tong er telkens aan open haalt of er door slist... en als 't kronen zijn, krijg je je tanden niet meer zoals ze waren...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten