Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En ik weet niet of je gelijk hebt wat betreft de/het beer/beest.
||
Citaat:
Klik met rechtermuisknop en kies voor opslaan als en open dit bestand enzo |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
donnieschmonnie |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(beter had nog geweest: "ik heb em zeker in de jaren 80 nog gezien in de artyfarty bioscoop die toen nog onder de grond zat zo underground" |
![]() |
||
Citaat:
ik ben de hele dag in shock geweest maar ook omdat ze heel hard 'HEEEEEJJJ LIEVERD HOE IS HET MET JE' in mijn oor schreeuwde. maar ze is wel aardig. ze heeft een ringtone van de kleine zeemeermin
||
Verwijderd
|
Citaat:
vooral die man die op een vrouw leek die op een man leek, die het met een man deed die niet van mannen hield en een enorme snor + lakshirt aanhad en die een moeder had die eigenlijk een vent was |
![]() |
|
jehova's en elly en rikkert?
jehova's geloven toch niet dat Jezus de zoon van God is en Elly en Rikkert zingen daarover.. dus het lijkt me dat er dan iets niet klopt En dr info staat dat ze op het pieterzand-college zit en dat is een zwaar refomatorische school als ik me niet vergis en daar zitten echt geen jehova getuigen op. En ze zal ook wel niet in staphorst wonen want dan is ze daar vast de enigste jehovagetuigen
Laatst gewijzigd op 29-12-2003 om 11:55. |
![]() |
|
Jeetje mina! wat een revolutionaire grap zeg! iemand die hier vaak komt, regt zich onder een schuilnaam en doet zich voor als een godsdienst-waanzinnige! dat hebben wij hier werkelijkwaar nog nooit eerder gezien! Ik kom niet meer bij van het lachen...
echt.
|
|