![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hoorde dat sommige meisjes een stuk spons in hun vagina stoppen om evengoed sex te kunnen hebben. iehl? De nieuwe soort tampon lijkt me wel een ideale oplossing http://www.softcup.nl
|
![]() |
|
sex hebben!!! dan kom ik t makkelijkst. mn vriend moet maar ff niet zo gek daarover doen. het is nou niet echt zo dat ik het kan verhelpen. (nee, wil geen mama worden op zo'n jonge leeftijd en aan pil door slikken doe ik ook niet)
|
Misschien een tip:
Je hebt nu softcups, een vervanging voor tampons en/of maandverband. Die dingen kun je inhouden tijdens de sex, ideaal. Je hebt echt nergens last van. Voordat ik deze dingen ontdekt had deed ik het trouwens niet als ik ongesteld was. Iewhl....
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Omdat ik het geen fris idee vind, ook heeft mijn vriendin dan geen zin, kan niet zeggen dat ik dat erg vind... Lijkt me gewoon smerig... ![]()
|
Altijd handig, de pil, en zelf bepalen wanneer je ongesteld bent
![]() Ben je toevallig wel ongesteld als hij er is, dan sex onder de douche? Of gewoon sex hebben met een handdoek eronder, en een handdoek (eventueel met water) om het schoon te maken. Het is sowieso fijn om te douchen achteraf, omdat je zo zweet en om het allemaal schoon te spoelen ![]() Mja, en als je je niet kunt douchen achteraf (als je 's avonds sex hebt, in bed, en 's ochtends doucht telt dit niet mee ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb dat 1 keer gedaan en toen is ze geloof ik twee liter bloed verloren. Ik ben me dood geschrokken, onder de douche bloedde ze nog steeds en ze werd helemaal duizelig enzo.
Sindsdien zeg ik nee tegen de rode zee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maak je geen zorgen, sex tijdens die dagen is niet schadelijk. Maar ik snap het wel, het is wel erg veel bloed ineens. En wij zijn er na al die jaren wel aan gewend, maar jullie niet natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het is overigens bij mij heel erg lekker, bloedsex. Je voelt alles veel intenser, en het helpt tegen menstruatiekrampen. |
![]() |
||
Citaat:
maar als je gewoon in bed ligt lekker loom, inderdaad een handdoekje eronder. meestal tijdens de sex komt er helemaal geen bloed uit, uberhaupt als je ligt niet echt, pas als je opstaat komt de 'zondvloed' maargoed, daar heb je dan dus die handdoek voor en daarna wellicht een douche ofzo
|
|