Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Code:
venetian snares - 2370894 (2002) venetian snares - 7 sevens med ep (2000) venetian snares - badminton edgewood park ep (2003) venetian snares - doll doll doll venetian snares - find candance venetian snares - fuck canada-fuck america venetian snares - greg hates car culture ep (1999) venetian snares - higgins ultra low track glue funk hits venetian snares - printf (shiver in eternal darkness) venetian snares - salt ep (2000) venetian snares - shitfuckers ep (2001) venetian snares - songs about my cats (2001) venetian snares - untitled ep [test-pressing] (2001) venetian snares - winter in the belly of a snake ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
liedje zingen
kom erbij, kom erbij zet je zorgen maar opzij een servetje om je nek cherie de rest van 't werk doen wij als het water staat te zingen gaan mijn kopjes vrolijk springen in mijn thee heb ik trek, hee wat zie ik daar, een vlek? haal m weg, we hebben hier een eregast is het zo naar je zin? wil jij er suiker in? opzich |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jantje zag eens pruimen hangen
o, als eieren zoo groot 't scheen dat Jantje wou gaan plukken schoon zijn vader 't hem verbood hier is, zei hij, noch mijn vader noch de tuinman die het ziet aan een boom, zoo vol geladen mist men vijf, zes pruimen niet maar ik wil gehoorzaam wezen en niet plukken, ik loop heen zou ik om een handvol pruimen ongehoorzaam wezen? Neen! voort ging Jantje naar zijn vader die hem stil beluisterd had kwam hem in 't loopen tegen vooraan op het middenpad kom mijn jantje, zei de vader kom mijn kleine hartedief nu zal ik pruimen plukken nu heeft vader Jantje lief daarop ging vader aan het schudden jantje raapte schielijks op jantje kreeg zijn hoed vol pruimen en liep heen op een galop |
![]() |
||
Citaat:
*soulseek aanzet*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Izsadc Deel 72 Verwijderd | 500 | 12-03-2007 13:55 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 23 cha0s | 500 | 28-02-2004 13:33 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 22 Verwijderd | 500 | 05-02-2004 22:14 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 21 Verwijderd | 500 | 27-01-2004 17:46 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 20 Verwijderd | 500 | 19-01-2004 15:13 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 19 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 20:03 |