Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2004, 20:33
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 01-01-2004 @ 14:59:
Marc Marie-Huybregts daarentegen is
echt wel!

Lebbis en Jansen waren goed en kopspijkers was ook leuk, al hadden er wat nieuwe fragmenten in voor moeten komen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2004, 20:51
Verwijderd
Got, wat mis ik Marc-Marie bij DWHN...

Ik vond kopspijkers (cabaret) wel grappig Lebbis en Jansen vond ik best grappig, maar niet echt goed of zo.. doe mij maar liever Freek of Youp ik mag Freek of Youp zeggen.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 21:23
the tourist
the tourist is offline
Ik heb een stukje van Lebbis & Jansen gezien, dat was wel leuk. De rest staat nog op de video.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 22:30
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 01-01-2004 @ 21:24:
Verschrikkelijk irritant, dat geblèr door elkaar heen. Dat ADHD-gedrag van die marathonlopende grappenmaker met z'n leuke gekleurde haartjes. De grappen waren niet echt top.

Dan zelfs nog liever Youp van 't Hek. Maar mijns inziens blijft er maar èèn -met afstand- de beste, Freek de Jonge natuurlijk.
Jammer dat de Jonge gestopt is met z'n oudejaarsconferences.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 01:56
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef op 01-01-2004 @ 21:51:
Got, wat mis ik Marc-Marie bij DWHN...

Ik vond kopspijkers (cabaret) wel grappig Lebbis en Jansen vond ik best grappig, maar niet echt goed of zo.. doe mij maar liever Freek of Youp ik mag Freek of Youp zeggen.
Nah, ik ben heel tevreden met de combo raoul heertje en janjaap van der waal. Zijn pérfect op elkaar ingespeeld. Niks meer aan veranderen.

Ga lebbis en jansen nog wel kijken...Kopspijkers heb ik alleen gekeken op de momenten van het cabaret..al die fragmenten idd al gezien. Cabaret was wel érg scherp vond ik. Iraakse minister van informatie . 'food program and oil program combined'
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 02:12
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
freek de jonge fan(s) hier? hah. politiek correct crap excuse for cabaret wat hij maakt, daar word ik letterlijk fysiek misselijk van; om te kotsen zo erg.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 02:33
p-chez
p-chez is offline
Zoals Dobermann al noemde, ik vond het vrij irritant, die stukjes dat ze zo door elkaar gingen praten. Je kon beide niet verstaan, dus wat is het grappige dan nog, dat je ze niet verstaat?

Ik vond Youp en Freek altijd wel leuker.
Oud 02-01-2004, 10:39
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Screaming Slave schreef op 02-01-2004 @ 03:12:
freek de jonge fan(s) hier? hah. politiek correct crap excuse for cabaret wat hij maakt, daar word ik letterlijk fysiek misselijk van; om te kotsen zo erg.
En Lebbis en Jansen doen dat niet, wou je zeggen?
Oud 02-01-2004, 11:07
Verwijderd
Als ik in mijn omgeving rondvraag vinden de meesten Freek helemaal niks. Ik vind hem juist goed. Hij kan soms echt verdomd diep gaan

Kheb wel zijn laatste 2-delige show gemist
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 11:56
Uice
Uice is offline
Jezus wat een Youp en Freek fans.

Freek de Jonge was erg goed is nu echt ten onder gegaan. Ik snap niet wat mensen leuk vinden aan die man, tegenwoordig zit hij op het niveau van een comedy factory comedian.

You van 't Hek heeft allemaal van die 'herkenbare' grappen. "Weet je wat ook verschrikkelijk is?"
Beetje veel van het zelfde.
Oud 02-01-2004, 11:57
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 01-01-2004 @ 17:18:
ik ook
je kan het terug kijken op de vara/kopspijkers-site
deed ik ook altijd als ik het gemist had..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 12:03
Debje
Debje is offline
Jack Spijkerman zijn show was echt lachen............
Oud 02-01-2004, 12:04
Debje
Debje is offline
Die ene was grappig.......... Marc-Marie: "Nee geen idee, nooit van raamnegers gehoord" en hoe hij erbij keek................
Oud 02-01-2004, 12:06
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 02-01-2004 @ 11:39:
En Lebbis en Jansen doen dat niet, wou je zeggen?
dat heb je goed gezien. de jonge is zo ultiem 'laat ik eens wannabe diepe teksten in mijn slechte nummers stoppen, zodat het nog ergens op lijkt'
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 12:28
perfectme
perfectme is offline
Geert Hoste
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 13:11
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Juice schreef op 31-12-2003 @ 20:51:
En je schrijft niet eens de naam van je god goed. Lebbis.
Hehhe. Ik zie 't nu ook. Slordig van me .
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 14:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
perfectme_007 schreef op 02-01-2004 @ 13:28:
Geert Hoste
JA!JA!JA! Geert Hoste!
Heb je z'n conference gezien, gister? 'Geert Hoste Hard'?!
Die man is GENIAAL!

*en dan heb ik nog niet eens alle grappen meegekregen, omdat die over de Belgische politiek gingen*

"Ahaha, den Geert, se! Eej, mannen, een pakketje voor den Geert! (...) Mag 'k uw pasje even zien, alstublieft?"

Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 02-01-2004 @ 12:07:
Als ik in mijn omgeving rondvraag vinden de meesten Freek helemaal niks. Ik vind hem juist goed. Hij kan soms echt verdomd diep gaan

Kheb wel zijn laatste 2-delige show gemist
Inderdaad.. Naar Freek heb ik af en toe echt met verbazing gekeken, hoe gruwelijk goed het in elkaar steekt, zijn grappen/opmerkingen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 01:02
Fortuynist
Fortuynist is offline
Ik vind dit echt geen cabaret, totaal niet! De humor van die twee spreekt mij sowieso niet aan, maar ook de wijze waarop ze hun moraal uitdragen. Net twee docenten die een klas staan toe te spreken en af en toe een mop vertellen die ze gisteravond in de kroeg hebben gehoord. De kunst van cabaret is om een boodschap op een originele manier te verpakken en niet om zomaar te roepen zoals het in eerste instantie in je opkomt. Dat kan vrijwel iedereen! Dus, noem die mensen gewoon komieken in plaats van cabaretiers.
Oud 03-01-2004, 01:11
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 03-01-2004 @ 01:27:
Inderdaad.. Naar Freek heb ik af en toe echt met verbazing gekeken, hoe gruwelijk goed het in elkaar steekt, zijn grappen/opmerkingen.
Ik vond zijn laatste show eerlijk gezegd minder treffend geschreven en gebracht dan ik van hem gewend ben.
Reageren

Regels voor berichten