Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
een jongen die'k 2 jaar geleden ofzo leerde kennen... we zagen elkaar alletwee wel zitten, mr hij woont kilometers van hier, heb hem toen anderhalf jaar niet meer gezien, mr we hebben't conact nooit verloren. sindsdien heb ik toch al een lange tijd een vaste vriend, mr als ik die ene nu terug zie, kweet nie, laat zeggen dat 't niet gezond is vr men huidige relatie! ook al ben ik gelukkig met mn vriend nu, 'k vraag me toch nog steeds af hoe het zou zijn... tja, kan't niet helpen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En in het bijzonder Ruben. ![]() ![]()
|
voor m'n ex..
Wat ook vooral komt door het feit dat ik nooit echt afgewezen ben. Het klinkt waarschijnlijk heel vaag, maar we vinden elkaar nog steeds wel een beetje leuk. Hij studeert alleen, en ik zit nog gewoon op school. Af en toe komt hij weer thuis en dan zie ik em wel eens in de stad met uitgaan. Soms zoenen (en meer) we dan. Het probleem dat ik hem nog steeds leuk blijf vinden, is dat er ergens nog een *hoop* is. Niet dat ik ooit meer iets met em zou willen, maar toch blijft dat gevoel een beetje ![]() Heel vervelend, want ik wíl hem vergeten maar het lukt niet als ik hem zo af en toe weer eens zie verschijnen en het dan weer super gezellig is ![]()
|
Verwijderd
|
voor de jongen waarop ik vanaf mijn eerste schooldag op de middelbare school verliefd op was... van de 1e t/m de derde klas... we hebben nooit iets gehad, en hij was indezelfde tijd ook verliefd op mij.. was heel raar... maar wel paar keer gezoend enzo... en afgelopen jaar ook nog een keer en ja hem zal ik nooit vergeten.... hij is gewoon speciaal voor me...
|
![]() |
|
Voor mijn eerste ex. Hij was mijn eerste grote liefde en heeft mij voor het eerst alles wat bij liefde hoort laten zien en ervaren. Heb nu nog zo'n gevoel voor hem wat tussen vriendschap en verliefdheid in zit.
|
![]() jongens ligt t nou aan mij of sluiten jullie je ervoor af? ![]() ik zie haast geen jongens reply-en...... hebben jullie echt geen zwak voor iemand, of schenken jullie uit pure noodzaak geen gedachtes meer aan die diegene? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
mijn 1e vriendje, toch nog niet zo lang gelede (1jaar geleden uitgemaakt) was er echt wel zot van, zo had ik me toch nog nooit eerder gevoeld. Zal wel zijn omdat et men 1e was, heb er ook heel veel verdriet van gehad en heeft nog tamelijk lang aangesleept ...
![]()
|
![]() |
Ik krijg altijd helemaal de bibbers als ik mijn ex weer zie..Maar, toch zal daar nooit meer iets mee gebeuren..Maar mijn beste vriend, daar ben ik toen ik 14 was gruwelijk verliefd op geweest...en nu zijn we goed bevriend en we hebben nooit het lef gehad om met elkaar te zoenen ofzo..Maar, voor hem blijf ik echt voor de rest van mijn leven een zwak houden!
||
Citaat:
![]()
|
Hmm, 2,5 jaar geleden had ik een vriendje op vakantie. Echt, ik was nog nooit zoo verliefd geweest! Voor hem heb ik altijd een zwak gehouden, maar ik weet niet hoe het komt, maar nu heb ik dat veel minder. Dus misschien ben ik wel gewoon 2,5 jaar verliefd op hem gebleven totdat ik Phil ontmoette.. Ik weet het niet... Maar hij blijft wel bijzonder hoor! Poeh!
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens heb ik zelf wel gepost, maar eigenlijk niet compleet, want er zijn twee meisjes waar ik nog een zwak voor heb en die altijd wel zal blijven houden, en dat zijn alletwee dames waar ik erg gek op ben geweest, enige tijd een 'romance' mee heb gehad (het mag geen naam hebben eigenlijk) en waar ik gewoon erg veel voor voel/heb gevoeld (nu nog wel, maar ik ben niet meer gek op ze, het zijn gewoon goeie vriendinnen van me). ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een zwak... nog nooit een vriendin gehad als in een verkering en nooit echt een goede vriendin... En voor jongens zal ik denk ik niet echt een zwak krijgen ![]() |
![]() |
|
![]() |
aan mijn eerste (grote) liefde;mijn ex.
Gisteren zijn we uitgegaan,massage gegeven en dan zei ze "je mag mijn haar los maken" ![]() Derna straalde ze ![]() en dan hebben we een lief kusje gegeven en een knuffel ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zal altijd een zwak houden voor een jongen van de zomervakantie 2 jaar geleden.. hij kwam uit Engeland en was gewoon ontzettend apart en dat maakte hem meteen interessant
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Één nacht in Berlijn Orpheus | 32 | 25-07-2006 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Één nacht in Berlijn Verwijderd | 0 | 09-06-2006 18:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |