Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maargoed, Witse moet een heel bijzonder goede serie zijn, gezien die promotiecampagne ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
daar hoef ik niet lang over na te denken:
Married with Children X-Files Two thousand acres of sky heel verschillende series, maar toch de beste volgende mij....de eerste voor de humor, de tweede voor de spanning en de derde voor de emotie (en humor) Mini series: Band of Brothers, Stephen King's The Stand (en de rest van King) en natuurlijk 24
Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 17:21. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn lijstje (willekeurig): *GTST *Friends *Fort Alpha *Ally McBeal *Heartbreak High (vooral de allereerste serie afleveringen) *21 Jump Street (was ik vroeger verslaafd aan) *en niet te vergeten: bijna alle Duitse krimi's, met een voorkeur voor Wolff
||
Citaat:
![]() ATWT is geniaal ![]() The Bold is nog veeeel langzamer ![]() maar je moet t wel volgen en snappen denk ik om het leuk te vinden ![]()
|
Verwijderd
|
Jeetje, moeilijk, het gaat altijd in periodes bij mij.. dan toch Friends denk ik, heeft me altijd wel laten lachen
![]() Ik ben er iig (nog..laten we hopen dat nog ook niet komt) niet zo op afgeknapt als op bijvoorbeeld the X-files. En Beverly Hills was toen wel leuk ja..maar beste serie.. nee dan heeft Friends me toch het langst kunnen boeien. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Vroeger BH 90210, heb ik echt veel van gezien. Later Dawson's Creek. Nu That 70s Show. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaimiddelen en Saaivia Witteman #1905 Hazel | 500 | 05-02-2014 14:20 | |
Lifestyle |
cu2-vragenlijst crook | 41 | 22-06-2005 18:02 | |
De Kantine |
[GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V? Tandpasta | 487 | 02-08-2003 11:02 | |
Software & Hardware |
foutje in html code Evelientjuh | 16 | 16-07-2003 08:13 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |