Ik vond het een relaxt feest met toch enkele minpunten.
In de bus is de portemonnee van een vriend gestolen met alles erin geld+kaartje, gelukkig nog kaartje van iemand anders kunnen kopen. Daarna ging in de rij een vriendin out, die ik toen samen met iemand anders naar voren moest slepen(en nee ze heeft niet gebruikt).Er stonden allemaal nazi's maar sieg heil te schreeuwen met nl en wp vlaggen te zwaaien en de schelden en te doen, zoals jullie zal zijn opgevallen. Verder 2,5 half uur in de rij gestaan, ook al vond ik het wel lachen toen iedereen massaal begon te fluiten en OPSCHIETEN begon te roepen en zelfs de dranghekken bijna werder omgegooid. Het eten was niet echt lekker en voor de wc moest je bonnen kopen en alles was slecht aangegeven. Geouwehoer bij de garderobe. +punten een geweldig goede sfeer, goede muziek, om het uur ff 5 min pauze. Lekker drinken. Redelijk de ruimte, mooie lichten en geluid ging wel aardig hard opzich, boven konden veel mensen zitten en ''weinig'' mensen gezien die egt van de kaart waren, ook maar gehoord van 1 ruzie op de wc en verder niks gezien. 5 voor 7 weggegaan en kwart voor 12 was ik thuis,
later