![]() |
|
Nouw, ik geloof niet dat mijn naam een betekenis heeft die mijn leven beïnvloedt. Mijn moeder heeft mij vernoemd naar Merijntje Gijzens uit het gelijknamige boek. Als ik een jongen geweest was, zou ik ook zo geheten hebben.
Maar............. ik vind het wel heel grappig om te kijken wat mijn naam dan over mij zou zeggen dus dat heb ik opgezocht op de volgende site: http://www.kabalarians.com/index.htm Dit is wat er uit kwam: As Merijn you seek change, travel, new opportunities, and new challenges. Your active, restless nature demands action and you dislike system and monotony. As you are versatile and capable, you could do any job well, although you would not like to do menial tasks. Having considerable vision, you could be adept at formulating new, more effective ways of doing things. You could organize the work of others, though in your impatience to see the job done efficiently, you would likely step right in and do it yourself. You could work well in sales and promotion, and would not be afraid to risk a gamble as the name gives you much self-confidence. Als Merijn zijnde zou ik op zoek zijn naar veranderingen, reizen, nieuwe mogelijkheden en nieuwe uitdagingen. Mijn actieve en rusteloze karakter eist actie en zorgt ervoor dat ik een hekel heb aan regels en steeds maar hetzelfde. Omdat ik....ben, zou ik iedere baan goed kunnen doen. Door een heldere blik op dingen, kan ik nieuwe en meer effectieve manieren bedenken om dingen te doen. Ik kan werk organiseren voor anderen, maar als ik in mijn ongeduld zien dat anderen het niet op mijn manier doen heb ik de nijging het zelf te doen. Ik zou goed kunnen werken in verkoop en promotie and zou niet bang zijn om een risico te nemen, omdat mijn naam mij zelfvertrouwen geeft. Mijn reactie hierop: Ik ben constant op zoek naar veranderingen en nieuwe uitdagingen. Afgelopen kerst en oudjaar heb ik doorgebracht in Ethiopie. Afgelopen zomer ben ik met een groep uitwisselingsstudenten naar oost-europa geweest en komende zomer ga ik met een vriendin op rondreis door Europa. Op dit moment zit ik nog op school. Mijn HAVO-diploma heb ik al, maar ik volg nog twee vakken als extra. Ik heb echt het idee dat ik gek word terwijl ik hiermee bezig ben. Ik kan niet doen wat ik zelf wil en heb het idee dat mijn hele leven om school draait (is ook zo en het is ook wel belangrijk maar goed) Samenwerken met andere mensen doe ik liever niet, omdat ik altijd het idee heb dat het alleen sneller gaat. In grote lijnen klopt het dus wel....... VAAG!!!! Als nou iedereen deze link gebruikt om zijn naam te analiseren, kunnen we misschien vergelijken ![]() Groetjes, Merijn |
Advertentie | |
|
![]() |
|
hier staan allemaal namen, met de betekenis ervan!!
http://members.chello.nl/~p.valkenburg/ ellen (mijn naam) : Fakkel, de stralende, schitterende, ook: de oorsprong van deze naam is onzeker. Hij kan een afleiding zijn van het Griekse "Eleos" dat genade, medelijden betekent. De naam kan ook van Arabische oorsprong zijn en verband houden met "Ellinor" dat “mijn God is mijn licht” betekent. dit is een lekkere lange!!! de andere zijn vaak wat korter
|
|