![]() |
||
Citaat:
Laten we nou maar ophouden anders wordt het topic zo verneukt.
|
Verwijderd
|
Waarom heeft iedereen het hier over DT alsof je echt helemaal tot op z'n buik zit met je lippen, en daar je mond een tijd lang houd?
![]() Ik heb er zelf geen ervaring mee (moet er niet aan denken) maar als de vrouw d'r hoofd terug trekt moet ze toch kunnen ademhalen voor ze weer naar voren gaat? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Nah ik weet niet of ik nou echt ooit echt heb "ge-deeptroath"
probeer weleens zo ver mogelijk.. en dan krijg je btje zo'n kokhalsneiging.. maar of dat nou ech deeptroathen was.. don't know.. k krijg dat ding nooit helemaal in me mond.. jammer genoeg voor mijn vriend... "DIEPER...." "bawwawha..." "Wat??..." "Ja hallo ik kan niet praten met zo'n ding in mijn mond.."
|
Verwijderd
|
Op zich betekent deepthroaten niet per sé dat-ie er helemaal in zit... alleen dat-ie een stukje in je keel zit. Maar ja, als je je hoofd rechtop houdt dan is je mond horizontaal en je slokdarm vertikaal, dus een penis moet wel heel krom zijn wil-ie een flink eind je slokdarm in kunnen. Ik krijg ongeveer 13 a 14 cm naar binnen, de andere 2 a 3 cm heeft dan pech gehad.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Euhm, over die didgeridoo-ademhalings techniek..
Dat is puur lucht opslaan in je wangen en door een kronkeling van je buik en door je wangen bol te maken en weer in te duwen lucht naar buiten persen terwijl je door je neus inademt. Circulaire ademhaling heet dat.. dan adem je dus niet daadwerkelijk uit terwijl je inademt, maar hou je lucht die er al uit was vast en duwt die naar buiten tijdens het inademen waardoor je een constante uitstoot van adem vol kunt houden. Volgens mij heb je daar geen reet aan bij het deapthroaten. Ik moet heeel erg snel kokhalzen, dat ding is ook zo dik! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik heb dt wel een paar keer geprobeerd maar echt lang hou ik het toch niet vol, dus doe ik het maar niet meer, zonder te dt'en wordt mijn vriend iig helemaal gek als ik em oraal verwen, ik denk niet dat dat met deepthroaten net zo goed lukt eigelijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Bij deepthroaten lijkt het me lastig om de mondholte voldoende te vullen met lucht, en daarnaast is het m.i. niet de bedoeling het lid op te blazen. Het principe van circular breathing lijkt me, in de vorm zoals die door muzikanten gebruikt wordt, niet goed toepasbaar in de situatie zoals die in dit topic besproken wordt. P.S.: Als je wil oefenen met circular breathing, klik hier. Ben er zelf mee aan het oefenen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maak niet uit welk onderwerp we hebben.... we gaan altijd weer off-topic ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() heb ik ook weer wat geleerd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|