Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2004, 12:14
Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik vind het echt een heel erg leuk programma.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2004, 16:51
ZerO
ZerO is offline
Jeeey vanavond weer
Oud 18-01-2004, 20:02
Verwijderd
't Wordt weer leuk

Maar ik wilde nog even zeggen; vroeger zonden ze op de VPRO ook een programma uit over een kind dat een tijdje van gezin ging wisselen in een ander land, dat vond ik altijd super leuk! Lijkt er wel een beetje op

*gaat voor de tv zitten*
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 20:53
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 18-01-2004 @ 21:02:
't Wordt weer leuk

Maar ik wilde nog even zeggen; vroeger zonden ze op de VPRO ook een programma uit over een kind dat een tijdje van gezin ging wisselen in een ander land, dat vond ik altijd super leuk! Lijkt er wel een beetje op

*gaat voor de tv zitten*
Ow dat heb ik ook wel is gezien jah. Komt dat trouwens niet meer?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 21:04
zus en zo
zus en zo is offline
pfff die vrouw met die kurlletjes: wat een vreselijk mens.
ze kan dr ongelijk niet toegeven, plaatst zichzelf meteen in de slachtofferrol als ze commentaar krijgt en weet precies hoe ze dr zin moet krijgen...

die aso man zei tenminste dat ie er iets van geleerd had en wat meer ging doen
Oud 18-01-2004, 21:07
ZerO
ZerO is offline
Hehe het was weer heftig
Ik dacht eerst die Kelly is maar achteraf bleek ze toch behoorlijk getikt te zijn.
De man van Maxime vond ik in het begin een eikel maar achteraf bleek hij ok te zijn, heeft zijn lesje geleerd en gaf toe dat hij slecht bezig was geweest ..haha aan het eind janken toen hij zijn vrouw weer zag.
Tjah die Maxime vond ik maar niks je gaat toch niet voor de lol naar een hondenwedstrijd of wat dan ook bah!
Oud 18-01-2004, 21:14
Verwijderd
Die Kelly vond ik wel ok, alleen een beetje bazig, maar imo had Justin dat ook nodig. Wat een druktemaker zeg, echt een klein kind... Vooral toen dat meisje niet naar bed ging, moest Kelly meteen helpen... Maar goed, hij heeft er iets van geleerd
Maxine... mja, die vond ik een beetje dom overkomen...
En die man van Kelly (Dray ofzo?) vond ik wel erg leuk, alleen had hij niet echt een duidelijk standpunt; hij vond dat Kelly hem meer moest waarderen omdat hij ook meehielp in het huishouden..

Maar ja, die Justin en Maxine moeten toch echt wat gezonder eten aan hun kinderen geven... een kind van 2 McDonalds voer geven

Was een leuke aflevering
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 21:17
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 18-01-2004 @ 22:14:
Maar ja, die Justin en Maxine moeten toch echt wat gezonder eten aan hun kinderen geven... een kind van 2 McDonalds voer geven

Ja idd ze eten duidelijk te vaak bij de McDonalds
Er liep in dat huis een meisje rond van 11/12 met een buik echt niet gezond meer.
Oud 18-01-2004, 21:26
Verwijderd
Die Kelly loopt de hele aflevering te zeiken dat die Justin naar dr schreeuwde en dr niet respecteerde enzo. Maar wat doet zij dan? Ze laat niemand uitpraten (ik heb er op gelet), luistert totaal niet naar anderen en ga zo maar door. Echt die man probeerde op het eind wat aan haar duidelijk te maken maar ze luisterde echt totaal niet. En hoe ze haar gezin dat veganisme heeft opgelegd

En dat andere gezin dan. Alleen maar junkfood in huis.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 22:08
Balance
Balance is offline
Arg, wat heb ik me zitten ergeren aan die Kelly.
Maar schreeuwen dat Justin niks doet, terwijl ze zelf ook niks doet! En vervolgens tegen d'r man zeggen dat zij meer doet en dat ze dus meer respect verdient... Nah ja!!
En ook een onzin dat mensen van haar biologisch voedsel moeten eten. Kijk, dat je het verbiedt om zoveel patat te eten, oke. Maar ze kunnen toch ook gewoon gezond voedsel eten?
En ik vond het al helemaal achterlijk dat ze die melk door de gootsteen gooide. Geef het dan weg! Wat een kreng van een mens zeg, ze kon echt totaal geen kritiek verdragen.
Oud 19-01-2004, 01:13
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Wel een grappig programma ja.. Ook natuurlijk omdat ze dikkerdjes afschilderen als lui en de hele dag honger hebbend.
Oud 20-01-2004, 14:22
Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik vond het trouwens zielig voor die donkere man. Hij is er uiteindelijk gewoon 0,0 mee opgeschoren...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 20-01-2004 @ 15:22:
Ik vond het trouwens zielig voor die donkere man. Hij is er uiteindelijk gewoon 0,0 mee opgeschoren...
Wat wil je, hij was gewoon echt een superwatje! Ik had eerst echt een hekel aan Justin, maar aan het einde vond ik Kelly echt een controlerende superbitch en Justin wilde zich verbeteren (en sloeg wat Kelly betreft de spijker op de kop). Jammer dat je niet zag hoe het erna gegaan was, zoals de keer ervoor.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 19:11
zus en zo
zus en zo is offline
straks weer
Oud 25-01-2004, 21:34
Verwijderd
Ik vond het maar saai vandaag.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 21:43
zus en zo
zus en zo is offline
was saai ja...

ik vond het raar dat ze niets over die andere tienerjongen lieten zien.
Oud 25-01-2004, 21:58
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 25-01-2004 @ 22:43:
was saai ja...

ik vond het raar dat ze niets over die andere tienerjongen lieten zien.
Hij had waarschijnlijk niet het contract getekend.
Oud 25-01-2004, 22:43
battlestar
battlestar is offline
die vader van die twee pubers.. sjonge wat een drol..
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 08:27
niña
niña is offline
zeker weten een drol..
ik vond aaron zo vervelend, kan me niet voorstellen dat ik ook zo ben
Oud 26-01-2004, 08:41
Freshh~
Freshh~ is offline
oeh, wat een verwende k*t-koters zeg
ja sorry hoor, maar ze krijgen zowat àlles wat een tiener wil.. kunnen ze ook wel een beetje meehelpen.
die andere vent vond ik hèèl irritant: hoorde je wat hij zei over wat belangerijk was? hij noemde eerst voetbal en bier en daarna pas vrouw en kinderen.., (maarja het liep wel goed af, want hij had een baan...)
en die andere vent was idd een watje..
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 10:54
Balance
Balance is offline
Die gast uit Liverpool was wel een aardige drinker. Ik bedoel: je hebt drinkers die gevaarlijk worden als ze bezopen zijn en je hebt drinkers die lollig gaan doen als ze bezopen zijn en deze drinker viel onder de laatste categorie.
Z'n dochter durfde dan ook van alles te vertellen over hem waar hij bij was. Ook probeerde hij zich netjes aan de regels van die vrouw te houden.

Ik ergerde me daarom nog meer aan die lapzwans van die verwende jongens. Sjonge jonge, het is ook wel erg veel gevraagd he, om je troep even op te ruimen. En die vader ging maar elke keer mee met die jongens, terwijl die vrouw het heel goed aanpakte, vond ik .
Oud 26-01-2004, 11:26
Ilsch
Ilsch is offline
Die ene gast uit Liverpool vond ik echt afschuwelijk. Gaat ie waar zijn dochter bij zit vertellen dat voetbal op nummer 1 staat. lekker dan. en maar drinken
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 14:10
Rioto
voor het eerste gekeken ernaar en tis best een leuk progamma ..

die gast uit liverpool vond ik eerst maar een lulletje maar hij hield zich wel aan de regels en ging solliciteren.

dat andere gezin waren echt een stelletje verwennde sulletjes , maar wat ik raar vond is dat dat die vrouw wel zo regels kan opstellen tegen dat gezin maar bij in dr eigen gezin klopt er helemaal geen reet van , want zij gaf dr man elke week 50 euro van haar geld om zich klem te zuipen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 16:01
FireCracker
FireCracker is offline
die gast uit Liverpool was echt een vreselijk mannetje
met z'n gezeur van: "we komen uit het noorden, zo zijn we allemaal"

ik vond het idd ook een beetje stom dat alleen die Aaron moest helpen in het gezin, terwijl die andere jongen echt geen zak deed

die vader was echt een mietje
Oud 26-01-2004, 16:12
Ephese
Ephese is offline
Ik ergerde me echt dood aan die kerel uit Liverpool, dat hoofd dat hij de hele tijd trok!!
Het verbaasde me dat hij nog wel ging stofzuigen en dergelijke.
Blahblah voetbal dit, voetbal dat, dan vind ie voetbal één dag per week even niet belangrijker dan zijn kinderen .
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 16:47
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
FireCracker schreef op 26-01-2004 @ 17:01:
die gast uit Liverpool was echt een vreselijk mannetje
met z'n gezeur van: "we komen uit het noorden, zo zijn we allemaal"

ik vond het idd ook een beetje stom dat alleen die Aaron moest helpen in het gezin, terwijl die andere jongen echt geen zak deed

die vader was echt een mietje
idd ook zei hij van:''de tv uitzetten tijdens het eten is heiligschennis in Liverpool'' haha
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 18:54
Verwijderd
Ik vond het wel weer een leuke aflevering.. dat einde vond ik zo droog, dat die rijke vrouw zeg maar gewoon toe gaf dat haar man een watje is en dat ze niet weet wat ze eraan moet doen

Maar toch een best goed einde, de ene zoon leek te zijn bijgedraaid en Liverpool/bier/voetbal maniak werkte iig wel

Jammer dat je niet te weten komt hoe het een tijd later is
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 19:17
Verwijderd
Prachtig programma, vooral gisteren. Die man uit Liverpool met zijn alcoholprobleem en onverstaanbare taaltje, die even naar het arbeidsbureau werd geloodst.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 22:05
Balance
Balance is offline
Weet iemand waarom de aflevering van vandaag een 'terugblik' programma was? Was het de laatste van dit seizoen?
En waarom had het alleen betrekking op de eerste drie of vier uitzendingen? Komen d'r nog meer terugblikken?
Oud 29-02-2004, 22:48
telluriet
telluriet is offline
Typisch RTL4 programma voor dikke 50+ vrouwen in leggings die vroeger de huishoudschool hebben gedaan.

Soms bevat de show wel geniale situaties, als de boel uitloopt op ruzie, huilen en schelden.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 13:22
niña
niña is offline
volgens mij was dit de laatste, maar dat weet ik niet zeker.
en ik vond dat er een beetje teveel tijd aan dat hopeloze stel werd gegeven, maar ik had er best wel veel niet gezien.
Reageren

Regels voor berichten