Advertentie | |
|
![]() |
|
pfff die vrouw met die kurlletjes: wat een vreselijk mens.
ze kan dr ongelijk niet toegeven, plaatst zichzelf meteen in de slachtofferrol als ze commentaar krijgt en weet precies hoe ze dr zin moet krijgen... die aso man zei tenminste dat ie er iets van geleerd had en wat meer ging doen
|
Hehe het was weer heftig
![]() Ik dacht eerst die Kelly is ![]() De man van Maxime vond ik in het begin een eikel maar achteraf bleek hij ok te zijn, heeft zijn lesje geleerd en gaf toe dat hij slecht bezig was geweest ..haha aan het eind janken toen hij zijn vrouw weer zag. Tjah die Maxime vond ik maar niks je gaat toch niet voor de lol naar een hondenwedstrijd of wat dan ook bah!
|
Verwijderd
|
Die Kelly vond ik wel ok, alleen een beetje bazig, maar imo had Justin dat ook nodig. Wat een druktemaker zeg, echt een klein kind... Vooral toen dat meisje niet naar bed ging, moest Kelly meteen helpen... Maar goed, hij heeft er iets van geleerd
![]() Maxine... mja, die vond ik een beetje dom overkomen... En die man van Kelly (Dray ofzo?) vond ik wel erg leuk, alleen had hij niet echt een duidelijk standpunt; hij vond dat Kelly hem meer moest waarderen omdat hij ook meehielp in het huishouden.. Maar ja, die Justin en Maxine moeten toch echt wat gezonder eten aan hun kinderen geven... een kind van 2 McDonalds voer geven ![]() Was een leuke aflevering ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Er liep in dat huis een meisje rond van 11/12 met een buik ![]()
|
Verwijderd
|
Die Kelly loopt de hele aflevering te zeiken dat die Justin naar dr schreeuwde en dr niet respecteerde enzo. Maar wat doet zij dan? Ze laat niemand uitpraten (ik heb er op gelet), luistert totaal niet naar anderen en ga zo maar door. Echt die man probeerde op het eind wat aan haar duidelijk te maken maar ze luisterde echt totaal niet. En hoe ze haar gezin dat veganisme heeft opgelegd
![]() En dat andere gezin dan. Alleen maar junkfood in huis. ![]() |
![]() |
|
Arg, wat heb ik me zitten ergeren aan die Kelly.
Maar schreeuwen dat Justin niks doet, terwijl ze zelf ook niks doet! En vervolgens tegen d'r man zeggen dat zij meer doet en dat ze dus meer respect verdient... Nah ja!! En ook een onzin dat mensen van haar biologisch voedsel moeten eten. Kijk, dat je het verbiedt om zoveel patat te eten, oke. Maar ze kunnen toch ook gewoon gezond voedsel eten? En ik vond het al helemaal achterlijk dat ze die melk door de gootsteen gooide. Geef het dan weg! Wat een kreng van een mens zeg, ze kon echt totaal geen kritiek verdragen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
oeh, wat een verwende k*t-koters zeg
![]() ja sorry hoor, maar ze krijgen zowat àlles wat een tiener wil.. kunnen ze ook wel een beetje meehelpen. die andere vent vond ik hèèl irritant: hoorde je wat hij zei over wat belangerijk was? hij noemde eerst voetbal en bier en daarna pas vrouw en kinderen.., (maarja het liep wel goed af, want hij had een baan...) en die andere vent was idd een watje.. |
![]() |
|
Die gast uit Liverpool was wel een aardige drinker. Ik bedoel: je hebt drinkers die gevaarlijk worden als ze bezopen zijn en je hebt drinkers die lollig gaan doen als ze bezopen zijn en deze drinker viel onder de laatste categorie.
Z'n dochter durfde dan ook van alles te vertellen over hem waar hij bij was. Ook probeerde hij zich netjes aan de regels van die vrouw te houden. Ik ergerde me daarom nog meer aan die lapzwans van die verwende jongens. Sjonge jonge, het is ook wel erg veel gevraagd he, om je troep even op te ruimen. En die vader ging maar elke keer mee met die jongens, terwijl die vrouw het heel goed aanpakte, vond ik ![]()
|
voor het eerste gekeken ernaar en tis best een leuk progamma ..
die gast uit liverpool vond ik eerst maar een lulletje maar hij hield zich wel aan de regels en ging solliciteren. dat andere gezin waren echt een stelletje verwennde sulletjes , maar wat ik raar vond is dat dat die vrouw wel zo regels kan opstellen tegen dat gezin maar bij in dr eigen gezin klopt er helemaal geen reet van , want zij gaf dr man elke week 50 euro van haar geld om zich klem te zuipen |
![]() |
|
die gast uit Liverpool was echt een vreselijk mannetje
![]() met z'n gezeur van: "we komen uit het noorden, zo zijn we allemaal" ![]() ik vond het idd ook een beetje stom dat alleen die Aaron moest helpen in het gezin, terwijl die andere jongen echt geen zak deed ![]() die vader was echt een mietje ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond het wel weer een leuke aflevering.. dat einde vond ik zo droog, dat die rijke vrouw zeg maar gewoon toe gaf dat haar man een watje is en dat ze niet weet wat ze eraan moet doen
![]() Maar toch een best goed einde, de ene zoon leek te zijn bijgedraaid en Liverpool/bier/voetbal maniak werkte iig wel ![]() Jammer dat je niet te weten komt hoe het een tijd later is ![]() |
![]() |
|
Weet iemand waarom de aflevering van vandaag een 'terugblik' programma was? Was het de laatste van dit seizoen?
En waarom had het alleen betrekking op de eerste drie of vier uitzendingen? Komen d'r nog meer terugblikken?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Omdat jullie verhalen zo ontzettend interessant zijn Verwijderd | 500 | 30-09-2007 22:49 | |
De Kantine |
Wetenschappelijke humor Swlabr | 56 | 14-08-2007 19:28 | |
Films, TV & Radio |
Jouw vrouw, mijn vrouw sammiej | 8 | 25-06-2007 16:31 | |
Films, TV & Radio |
Waar erger jij je aan? *** Sido *** | 77 | 08-02-2006 12:23 | |
Films, TV & Radio |
Outback Jack jet | 148 | 25-02-2005 11:19 |