Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kom toch niet want dit lijkt me wat vetter
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb trouwens ook eens een avond gehangen met AF in Haarlem zijn we met die bassist en die drummer de stad in geweest. Kom ik een half jaar later in de melkweg die bassist weer tegen gaat hij me aan zijn vriendin voorstellen, bleek dat die vriendin de oren van der kop was gepraat over de avond uit in Haarlem was wel gaaf. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat is MOW? |
![]() |
|
my own way
oud hardcore ezine was altijd erg cool, inclusief escalaties totdat reflectionsrecords een board kreeg, en er alleen nog maar eurcore boeren over bleven. nu is mow met asice.nl samen gegaan, en dat is nu de hipste hardcore community
||
Citaat:
|
Ik kom er ook echt niet om serieus over de core te praten. Tis rielekst om nieuwe bands te leren kennen, goedkoop goede cd's te kunnen krijgen en op de hoogte te blijven van band split ups en shows, maar come ooooooon, Tis internet. Al dat serieus gezeik altijd
![]() waarom jij hier nog zit? Omdat rogue formally known as xbellex hier nog rondhangt of omdat je nog groupies zoekt ![]()
|
holy shit
![]() nee ik zit hier nu voor andere meisjes idd ![]() en ja ik ben al een scenestar, dus dat maakt niet uit. ik lees alleen liever vette core verhalen en nieuwtjes dan dom gezeik over kutbands ![]() ach de escalaties en complete onzin topics zijn nog het leukst!
|
|