Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2004, 18:59
Skibi
Skibi is offline
Citaat:
fractuur schreef op 05-01-2004 @ 19:56:
Tijdens een repetitie. Mn mobiel was ik dus de rest van de dag kwijt. Ook leuk: anderen bellen als zij in de les zitten. (wel wetend dat de docent die ze hebben niet moeilijk doet over mobieltjes in de les)
Evil!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2004, 20:37
Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
Talon schreef op 05-01-2004 @ 19:58:
ik weet wel nog een keer dat een exklasgenoot van me, die toen 19 was, in de les betrapt werd met een gsm.
die werd afgepakt en hij moest huilen

wahhahahahahahahahha!!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 20:40
Quiana
Quiana is offline
In de bus, naast een man die zat te schelden op 'die
verrotte jeugd met die <censuur> mobieltjes'.

Ook stom, ik had de wekker perongeluk op 'dagelijks'
gezet, om 9u oid. Daar zit je dan, in de bus, met een
telefoon die op het hardste niveau chineze vogel-
geluiden zit te maken. ()
Oud 05-01-2004, 20:44
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Quiana schreef op 05-01-2004 @ 21:40:
Daar zit je dan, in de bus, met een
telefoon die op het hardste niveau chineze vogel-
geluiden zit te maken. ()
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 20:49
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Solero schreef op 05-01-2004 @ 15:19:
maar 1 dag , bij ons mee een week
bij ons tot de zomervakantie
maar de meeste leraren geven hem sneller terug

ik heb mijn mobiel vrijwel nooit op geluid staan
trilfunctie
Oud 05-01-2004, 20:52
Sky Jewel
Sky Jewel is offline
In een collegezaal.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 20:57
Sortjuh
Sortjuh is offline
bij ons gaan ze vaak af tijdens repetities enzoow ook...
een keer ging de telefoon van een jongen uit me klas af en hij zette hem snel uit en toen pakte docent Latijn hem af en zei: hallow met de leraar! die jongen zei egt van hij is uit...! iedereen moest lagge... en de leraar kreeg un rooie kopwhahaha!

(bij mijnog nooit egt met een erg geval...)

Laatst gewijzigd op 05-01-2004 om 21:01.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 21:00
Wawl
Wawl is offline
Ik heb altijd de trilfunctie aanstaan, dus daar heb ik bijna geen last van.
Oud 05-01-2004, 21:08
Verwijderd
t zal niet veel erger zijn dan school. maar gelukkig pakken ze em bij mij niet af. daarvoor lig ik te goed op school
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 21:08
Verwijderd
Bij mij issie een paar keer afgegaan, terwijl ik in de trein op koptelefoon muziek zat te luisteren..

Oftewel mn foon gaat af en ik hoor het niet, maar alle mensen om me heen wel, die denken vast "neem die *pieeep* foon op"
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 21:13
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Het stomste wat me is overkomen is een smsje krijgen tijdens de les, maar ze hadden niet door dat het bij mij was.

Ik heb mn telefoon nauwelijks bij me, laat staan dat ie afgaat
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 11:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Erge plaatsen heb ik niet echt gehad
Erge momenten zijn alle momenten als ik geen tijd heb voor degene die me belt.
Oud 10-01-2004, 09:56
Verwijderd
die van mijn tante: tijdens de kerst-mis in de kerk
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 10:10
Shock
Shock is offline
Tijdens een les op de middelbare school. Net in de tijd dat die krengen in opkomst waren (en ik de eerste was met zo'n ding) ging bij de vervelendste leraar mijn Pocketline Swing af. Toen had ik het echt zo breed niet
Oud 10-01-2004, 19:10
Noeksel
Noeksel is offline
Op school, we hadden proefwerk, hij zat in me tas. Op t moment dat ie afging, was ik net even naar de mediatheek een boek halen... Kwam ik de klas in, iedereen lag dubbel, en ik hoorde me telefoon...
Oud 10-01-2004, 19:18
Kuzco
Kuzco is offline
Ik heb tegenwoordig meestal m'n geluid uit staan. Dat scheelt een hoop genante situaties...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 19:19
zwoesj
zwoesj is offline
Ik heb geen mobiele telefoon. Nou ja, ik heb er wel een, maar die ligt zo ongeveer altijd op mijn bureau.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 16:07
thelittlegirl
thelittlegirl is offline
In de klas
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 16:36
Verwijderd
Toen ik een keer op de wc zat in een pauze van de musical Grease. Omdat we met een groepje waren en ik de rest weer eens kwijt was. Ik heb gewoon ook nog opgenomen
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 16:48
bassgirl
bassgirl is offline
toen ik net met mn vriend bezig was zeg maar.... nja was zijn telefoon...
Oud 11-01-2004, 17:08
Orion16
Orion16 is offline
Heel geinig toen mn telefoon afging in de trein, floot de conducteur achteraf mijn melodie nog na Ik ben benieuwd hoe de mensen opkijken als mn Smartphone afgaat met thunderdome-beat.

Laatst gewijzigd op 11-01-2004 om 17:11.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 17:14
Roos
Roos is offline
Trouwens mensen: de schoolleiding mag je telefoon maar 1 dag innemen. Aan het eind van de dag (kan dus wel pas half 6 's avonds zijn) moet je hem weer terug krijgen..
Oud 11-01-2004, 17:16
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Roos schreef op 11-01-2004 @ 18:14:
Trouwens mensen: de schoolleiding mag je telefoon maar 1 dag innemen. Aan het eind van de dag (kan dus wel pas half 6 's avonds zijn) moet je hem weer terug krijgen..
Verschilt dat niet gewoon per schoolleiding...?
Oud 11-01-2004, 17:18
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
fractuur schreef op 05-01-2004 @ 19:56:
Ook leuk: anderen bellen als zij in de les zitten. (wel wetend dat de docent die ze hebben niet moeilijk doet over mobieltjes in de les)
hehe.. hebbe we een keer gedaan. we hadden achter in de klas zon boekekast.. wij een telefoon op harde stand daarachter gelegd, en andere in de klas belde steeds naar die telefoon.. en niemand snapte er wat van... totdat er een snugger meisje naar die kast liep... leraar kon overigens wel lachen erom ...

Me telefoon ging een keer af bij mn toets.. d.w.z. 3 klassen leerlingen in een ruimte.. net begonnen aan een toets...mobiel stond op tril, was er een ongeduldige miep die me echt om t kwartier ging belle. en aangeizne mn mobile tegen mn discman aanlag ofzo kon je t door t hele lokaal horen.

Citaat:
Bij mij issie een paar keer afgegaan, terwijl ik in de trein op koptelefoon muziek zat te luisteren..

Oftewel mn foon gaat af en ik hoor het niet, maar alle mensen om me heen wel, die denken vast "neem die *pieeep* foon op"
Dan zet ik m echt altijd op tril..heb dat scenario al helemaal afgespeelt in me hoofd..dat wil ik niet meemaken
Oud 11-01-2004, 17:22
Orion16
Orion16 is offline
Welke *&#$@ leraar daar neemt nu je mobiel in? Ik zou dat echt weigeren, in mijn geval heeft mn smartphone me best wat gekost, duur geheugenkaartje zit erin, muziek + films staan erop, mijn hele planning (agenda)..

In de les zet ik 'm gewoon op trillen, aan staat-ie wel omdat hij ook als agenda dient. Gelukkig is hier geen enkele leraar zo kinderachtig dat-ie mobiel inneemt
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 17:47
Juvenile
Juvenile is offline
In een les met een leraar die enorm streng orde hield. Ik kwam net terug van het toilet en kwam erachter dan mijn mobieltje lag te rinkelen. Iedereen zat echt verbaasd om zich heen te kijken.
Oud 11-01-2004, 17:53
Verwijderd
op een begravenis

neehoor

uhh gewoon tijdens de les ofzo
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 17:57
Silver rain
Silver rain is offline
Bij mij nog nooit (heb er geen) maar de mobiel van 'n jongen uit m'n klas was tijdens een proefwerk afgegaan en dan ook nog bij de ergste leraar die we hebben. Die moest dus 'n paar dagen wachten tot hij hem weer terug mocht hebben
Oud 11-01-2004, 18:00
Juvenile
Juvenile is offline
Citaat:
Silver rain schreef op 11-01-2004 @ 18:57:
Bij mij nog nooit (heb er geen) maar de mobiel van 'n jongen uit m'n klas was tijdens een proefwerk afgegaan en dan ook nog bij de ergste leraar die we hebben. Die moest dus 'n paar dagen wachten tot hij hem weer terug mocht hebben
Ik snap niet dat mensen dat accepteren. Waarom zou hij het recht hebben een mobiele telefoon van een leerling af te pakken? Tot het einde van de les vind ik redelijk. Een paar dagen is beroving.
Oud 11-01-2004, 18:02
MikeyMo
MikeyMo is offline
In de bios. Was net spannend..Gaat mn telefoon af...en ik heb als polyfonische ringtone een paar wolven die beginnen te huilen...en als dat in je jaszak zit, lijkt het net op een jankend kind...dus ik hoorde dat achter me(mijn jas hing aan mn leuning) en ik begon keihard te lachen..en iedereen keek naar mij(dat gevoel had ik) en toen heb ik de rest van de film niet meer gezien van schaamte..
Oud 11-01-2004, 18:03
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Juvenile schreef op 11-01-2004 @ 19:00:
Ik snap niet dat mensen dat accepteren. Waarom zou hij het recht hebben een mobiele telefoon van een leerling af te pakken? Tot het einde van de les vind ik redelijk. Een paar dagen is beroving.

Staat in de meeste schoolregelementen..

Maar bij ons word ie nooit afgepakt in de les...zelfs tijdens repetities..
Oud 11-01-2004, 18:08
Juvenile
Juvenile is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 11-01-2004 @ 19:03:
Toch zou ik het niet accepteren. Om welke reden moeten leraren een aantal dagen het mobieltje van een leerling bij zich dragen? Als in de statuten staat dat hij tot het einde van de les ingenomen mag worden bewaart dat ook de orde. En die statuten kunnen heel makkelijk aangepast worden. Misschien kom ik nu een beetje anticonformistisch over, maar ik pak toch ook geen speelgoed van kleine kinderen af. Wat een onzin.
Oud 11-01-2004, 18:12
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Juvenile schreef op 11-01-2004 @ 19:00:
Juist. Voor je het weet heeft die leraar je pr0n-collectie op je 512mb geheugenkaartje doorgespit of je telefoon een hard-reset gegeven zodat je alles kwijt bent
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 18:15
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Mijn verhaal: ik moest voor Nederlands een interview afnemen met een persoon die m'n droomberoep uitoefent, dus ik al maanden op voorhand brieven schrijven naar tv- en radiozenders. Mocht ik uiteindelijk naar het VTM gebouw: JimTv (vlaamse muziekzender) om daar een omroepster te interviewen (ik moest het opnemen op cassette ook), zat ik midden in m'n interview belde m'n moeder om te vragen of ik al aangekomen was (was nl in brussel een uur of twee van m'n huis) . Gelukkig heeft die omroepster toen de schuld op haar genomen en luid gezegd: oei mijn GSM .
Oud 11-01-2004, 18:18
Verwijderd
Tijdens mijn eindexamen geschiedenis. Erg fijn, volle gymzaal met zo'n 200 eindexamenkandidaten in diepe concentratie, voorin een tafel met alle uitgeschakelde mobieltjes, waartussen die van mij op 'stil' modus. Tril tril tril... Heel genânt.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 18:21
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 11-01-2004 @ 19:02:
In de bios. Was net spannend..Gaat mn telefoon af...en ik heb als polyfonische ringtone een paar wolven die beginnen te huilen...en als dat in je jaszak zit, lijkt het net op een jankend kind...dus ik hoorde dat achter me(mijn jas hing aan mn leuning) en ik begon keihard te lachen..en iedereen keek naar mij(dat gevoel had ik) en toen heb ik de rest van de film niet meer gezien van schaamte..
zet je phone dan ook uit pik.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 19:37
RayMania
RayMania is offline
Op school standaard nooit omdat ik hem altijd op trilfunctie heb.
Schaam me dood met die kutbeltoontjes van Nokia .

De ergste is misschien tijdens een project-vergadering toen je het trillen hoorde omdat het zo stil was.
Maar dit is niet echt een "erg moment".
Oud 11-01-2004, 21:09
.boris
.boris is offline
Kutste moment was tijdens mijn Engels mondeling voor het examen, hij stond zelfs op trillen, maar die dingen trillen hard tegenwoordig, was kut moet nu herkansen, want je mobiel bij engels mondeling 'That is unbelievable, get the hell out of my classroom, and hand me your mobile phone', dus dat was kut
Oud 21-01-2004, 18:45
Maarten84
Maarten84 is offline
Tijdens een serieuze les op school met live-camera-verbinding met een andere school. Ze vonden 't aan de andere kant ook errug grappig, ik niet!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 18:50
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Maarten84 schreef op 21-01-2004 @ 19:45:
Tijdens een serieuze les op school met live-camera-verbinding met een andere school. Ze vonden 't aan de andere kant ook errug grappig, ik niet!
Hou eens op met nutteloos uppen....
Oud 21-01-2004, 18:54
Sortjuh
Sortjuh is offline
Net, Tijdens de generale-generale-repetitie, van het Eersteklasstuk, toen ik dood was
Oud 21-01-2004, 18:58
Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 11-01-2004 @ 19:03:

Maar bij ons word ie nooit afgepakt in de les...zelfs tijdens repetities..
bij ons ookniej
Oud 21-01-2004, 18:59
hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik word nooit gebeld......
Oud 21-01-2004, 22:28
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Het "ergste" wat is gebeurt: tijdens een college over medische sociologie.

Het ergste waar ik bij aanwezig ben geweest:
Tijdens een nieuwjaarsconcert in de schouwburg in Roermond tijdens de uitvoering van een of ander klarinetconcert, precies midden in en solo. Ik zat op dat moment op het podium te spelen maar ik dacht gelijk aan mijn eigen telefoon, die bleek gelukkig achter het podium te liggen
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 22:30
Verwijderd
Tijdens college was denk ik het meest genânt. Ik zet 'm altijd uit, alleen blijkbaar was ik 'm dit keer door stom toeval vergeten uit te zetten.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 22:31
jet
jet is offline
wat zijn er opeens veel oude ups....

ik had mijne al opgeschreven.. wat ik trouwens mee heb gemaakt, is dat er bij een concert tijdens een heel mooi stuk een telefoon afging.. en hij was van zo'n ontzettende doos, die dat dingeerst niet kon vinden en er daarna nog is heeeel lang naar moest kijken voordat ze wist hoe hij uit moest
Oud 21-01-2004, 22:44
BendeBen
BendeBen is offline
tijdens solicitatie gesprekje

gelukkig stond ie op tril maar je zit wel dan hmm pompidompidom pfew ghehe
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 09:31
damaetas
damaetas is offline
tijdens een mondeling examen ... toen ik net bij de prof zat
Oud 22-01-2004, 09:36
Tandpasta
Tandpasta is offline
Ik gebruik altijd alleen de trilfunctie. Dan heb je daar ook geen last van.
Oud 22-01-2004, 10:49
Verwijderd
ik had goddank het geluid uit staan, maar het trilalarm stoorde behoorlijk, tijdens de gehoortest bij de landmacht...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten