Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2004, 22:46
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
JaJ schreef op 07-01-2004 @ 19:53:
Gatara is een fijne forumbaas klaar .
niet helemaal eigelijk, discriminatie is erg, maar ik blijf er bij dat FG niet had mogen worden geband
Ik heb FG niet geband

hij was overigens een clone van siegheiligman die wel al geband was. En dat mag dan sowieso al niet.
Oud 07-01-2004, 22:47
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Screaming Slave schreef op 07-01-2004 @ 23:35:

tijd om dit onzintopic te laten rusten denk ik, trouwens. kinderachtige boel.
Ja, vond ik ook. Maar ik heb dit topic niet voor de lol geopend.
Oud 07-01-2004, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Screaming Slave schreef op 07-01-2004 @ 23:35:
tijd om dit onzintopic te laten rusten denk ik, trouwens. kinderachtige boel.
Ik ben deze Gataragate ook een beetje zat...
Oud 07-01-2004, 23:39
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Je doet het prima hoor. Ik vind het alleen jammer dat je zo weinig mee doet met de discussie's op F&L. Misschien dat iets meer betrokkenheid op F&L geen kwaad kan?
Oud 07-01-2004, 23:43
Verwijderd
Dat je dit topic opent schept bij mij trouwens wel een twijfel..
Het lijkt alsof je twijfelt aan jezelf, of bang bent je gelijk niet te krijgen..

Beide een slechte eigenschap als FB :/
Oud 08-01-2004, 00:00
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
perseus schreef op 08-01-2004 @ 00:23:
Ik ben deze Gataragate ook een beetje zat...
Hehe Ej. Ik ken geen slechte mensen
(mag ik hopen )
Oud 08-01-2004, 00:01
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
********** schreef op 08-01-2004 @ 00:43:
Het lijkt alsof je twijfelt aan jezelf, of bang bent je gelijk niet te krijgen..

Zoals ik zei: dit topic is geopend, omdat het andere topic zowaar meer over mij ging dan waar het daadwerkelijk omging.
Vandaar.
Oud 08-01-2004, 00:06
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 08-01-2004 @ 00:39:
Je doet het prima hoor. Ik vind het alleen jammer dat je zo weinig mee doet met de discussie's op F&L. Misschien dat iets meer betrokkenheid op F&L geen kwaad kan?
Ja, zal proberen me actiever in filosofiediscussies mengen; maar je moet ook rekening houden met het feit dat ik vrijwel iedere dag met filosofie geconfronteerd word en ik niet zo'n zin heb om me diep in discussies mbt filosofie te gaan mengen. Net zoals een huisarts ook niet steeds alle kwalen van mensen wilt aanhoren als ie ergens op bezoek komt

Ik lees de discussies wel, overigens. Maar ik heb t nu dus slechts over actief deelnemen.

Desalniettemin zal ik proberen - mits ik genoeg tijd heb - om hier ook iets actiever te zijn.
Oud 08-01-2004, 00:10
Martian
Martian is offline
Ik vind Gatara lief
Oud 08-01-2004, 00:21
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
********** schreef op 08-01-2004 @ 00:43:

twijfelen aan jezelf zie ik niet per definitie als een slechte eigenschap voor een FB... Eerder als een goede (zeker in tegenstelling tot overdreven veel arrogantie)
Oud 08-01-2004, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Tampert schreef op 08-01-2004 @ 01:21:
twijfelen aan jezelf zie ik niet per definitie als een slechte eigenschap voor een FB... Eerder als een goede (zeker in tegenstelling tot overdreven veel arrogantie)
Ja, maar als je twijfelen rocht op deze 'zaak'.
Dan is het twijfelen of dat je wel een goede FB bent, teminste zo komt het een beetje over :/

(Even voor de duidelijkheidm, ik zeg niet dat het zo is..)
Oud 08-01-2004, 10:02
AngelLena
AngelLena is offline
Volgens mij twijfelt iedere FB wel eens aan zijn eigen functioneren. Ik zie niet in wat het dan voor ramp is als er om meningen en suggesties worden gevraagd zowel bij andere fb's als bij leden om eventuele twijfels weg te nemen, of om twijfels te bevestigen en daaraan te gaan werken om een beter functionerende fb te worden.

Nou heb ik niet het idee dat het Gatara hierom gaat in de eerste instantie, meer om het onnodig offtopic gaan van een andere thread, maar op deze manier heeft ze al wel een aantal kritiekpunten te horen gekregen waar ze aan kan gaan werken. Dus zo zinloos vind ik dit topic helemaal niet.
Oud 08-01-2004, 12:12
GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 08-01-2004 @ 11:02:
Volgens mij twijfelt iedere FB wel eens aan zijn eigen functioneren. Ik zie niet in wat het dan voor ramp is als er om meningen en suggesties worden gevraagd zowel bij andere fb's als bij leden om eventuele twijfels weg te nemen, of om twijfels te bevestigen en daaraan te gaan werken om een beter functionerende fb te worden.

Nou heb ik niet het idee dat het Gatara hierom gaat in de eerste instantie, meer om het onnodig offtopic gaan van een andere thread, maar op deze manier heeft ze al wel een aantal kritiekpunten te horen gekregen waar ze aan kan gaan werken. Dus zo zinloos vind ik dit topic helemaal niet.
Daar ben ik het mee eens.

Ik kom niet of nauwelijks meer op N&A en F&L, maar 'vroegah' vond ik haar goed posten, en zeer actief (op N&A dan). Ik was het lang niet altijd met haar eens, maar ze zette wel een stuk of drie beste beentjes voor.

En dit alles naar de bescheiden mening van een lurker.
Oud 08-01-2004, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 08-01-2004 @ 01:01:
Zoals ik zei: dit topic is geopend, omdat het andere topic zowaar meer over mij ging dan waar het daadwerkelijk omging.
Vandaar.
Nonsens. Jij -als felste in 't topic zijnde- vertikt het om op een serieus voorstel in te gaan -en de daaraan gerelateerde vragen te beantwoorden-, gericht op een beleid ten aanzien van dit geneuzel; alleen kun je dan niet meer zo makkelijk meer brullen "niets geleerd van de tweede Wereldoorlog", strooien met rolleyes of lappen tekst van anderen neerdumpen. En, zo blijkt, dan blijft er van Gatara niet veel meer over en gooit ze 't maar op een ondermijningspoging.

Dit is tevens mijn laatste aandacht die ik je schenk, Gatara. Je bent voor mij behoorlijk van je sokkel gevallen met je fijne "discussietechnieken".
Oud 08-01-2004, 18:07
JUH
JUH is offline
Tot op zeker hoogte ben ik 't met Dobermann eens want ik dat andere topic werd je ook alleen enkel gewezen op dat je NIET inging op enkel ander argument...

Dit staat in mijn ogen ook totaal los van je FB-schap... helemaal omdat hier op BZ je net zo goed kan posten als 'lid'... daarom is dit topic ook een voorbeeld van mja... een beetje jammer gedrag... voor een lid...
Oud 22-01-2004, 19:34
dystopia
dystopia is offline
Yeah. Behalve dit topic....
Oud 22-01-2004, 20:56
Enlightenment
Enlightenment is offline
Oud topic uppen lijkt me niet nodig.

Bovendien hebben we de discussie nu wel gehad.

Regels voor berichten