Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vandaar.
||
Citaat:
![]() ![]() Ik lees de discussies wel, overigens. Maar ik heb t nu dus slechts over actief deelnemen. Desalniettemin zal ik proberen - mits ik genoeg tijd heb ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan is het twijfelen of dat je wel een goede FB bent, teminste zo komt het een beetje over :/ (Even voor de duidelijkheidm, ik zeg niet dat het zo is..) |
![]() |
|
Volgens mij twijfelt iedere FB wel eens aan zijn eigen functioneren. Ik zie niet in wat het dan voor ramp is als er om meningen en suggesties worden gevraagd zowel bij andere fb's als bij leden om eventuele twijfels weg te nemen, of om twijfels te bevestigen en daaraan te gaan werken om een beter functionerende fb te worden.
Nou heb ik niet het idee dat het Gatara hierom gaat in de eerste instantie, meer om het onnodig offtopic gaan van een andere thread, maar op deze manier heeft ze al wel een aantal kritiekpunten te horen gekregen waar ze aan kan gaan werken. Dus zo zinloos vind ik dit topic helemaal niet.
||
Citaat:
Ik kom niet of nauwelijks meer op N&A en F&L, maar 'vroegah' vond ik haar goed posten, en zeer actief (op N&A dan). Ik was het lang niet altijd met haar eens, maar ze zette wel een stuk of drie beste beentjes voor. En dit alles naar de bescheiden mening van een lurker. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is tevens mijn laatste aandacht die ik je schenk, Gatara. Je bent voor mij behoorlijk van je sokkel gevallen met je fijne "discussietechnieken". |
![]() |
|
Tot op zeker hoogte ben ik 't met Dobermann eens want ik dat andere topic werd je ook alleen enkel gewezen op dat je NIET inging op enkel ander argument...
Dit staat in mijn ogen ook totaal los van je FB-schap... helemaal omdat hier op BZ je net zo goed kan posten als 'lid'... daarom is dit topic ook een voorbeeld van mja... een beetje jammer gedrag... voor een lid...
|
|