Advertentie | |
|
![]() |
|
Zulke clips zouden ze van mij ook moeten afschaffen of laat uitzenden in ieder geval, maar dat is niet zo zeer 'hip hop style', ooit britney spears of christina aguilera gezien, dat is nog hoeriger, zoals 80% van de clips op mtv/tmf.
zoals eerder gezegd hier die clips zijn niet representatief voor de 'hiphopcultuur' trance pop en al die shit doen er net zo erg aan mee. Maar de anti-vrouwenemanicipatie is natuurlijk onzin..
||
Citaat:
ach doe toch even normaal zeg hey. vrouwen als jij horen juist achter het aanrecht te staan aangezien ze te dom zijn het concept van commerciele seks in te zien. hou op met zeiken en ga studeren en de wereld verbeteren door je medemens te helpen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En waarom alleen vrouwen zoals mij? Het concept van commerciële hiphop/rap begrijp ik wel. Het is in het algemeen niet meer dan wat verdient het meeste geld en niet hoe kan ik een goede boodschap overbrengen. En ik zeik niet, ik stel iets ter discussie ! Laatst gewijzigd op 09-01-2004 om 13:37. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geen idee, maar ik schets hier een hypothetisch beeld, dat jij een meisje kan zijn, die gaat over de rooie gaat, omdat je niet aangenomen word bij een kledingwinkel, omdat je niet aantrekkelijk bent. |
![]() |
|
Die "bitches" zijn vaak uit dezelfde ghetto komen gekropen als die commerciële gangster-rappers zelf. Ze krijgen er een flinke stapel dollars voor. Ze vinden 't maar wat geweldig.
Lijkt me niet dat jij je daar zorgen over moet maken. Dat meisjes die jij in je omgeving ziet denken dat dat normaal is, is ook niet jouw probleem lijkt me. Op een dag hebben ze wel in de gaten hoe idioot het is.
|
geen zin om alles te lezen
maar aan de mensen die zeggen dat het allemaal maar show is, of om te shockeren: helaas denken heel veel mensen dat de gasten in clips het serieus menen allemaal, en gaan ook zo praten en doen als die gasten in clips.
|
|