Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben niet emo ik ben wat jij wilt dat ik ben
||
Verwijderd
|
Citaat:
I don't want ya TUMDUMTUMDUM to work all day. I don't want ya TUMDUMTUMDUM to be true. IIIIIII just wanna make lovvvvve to you. tumdumtumdum love the blues |
![]() |
|
ziet z'n nickname. gheh... da's nog uit de tijd van icq en voor het breezah tijdperk. heb die nick gewoon maar zo gelaten. lekker friggin' boeiend.
![]() maar stiekem maakt het me natuurlijk ontzettend trui en punk.
||
Citaat:
maar waarom knal je je msn uit als je gaat vreten terwijl er nog 'n transfer open stond... hoer! ![]()
|
![]() |
Tering jullie zijn echt van die bruggertjes die er helemaal bij willen horen door wel naar de goeie bands te luisteren. Je moet gewoon luisteren wat JIJ leuk vindt en niet wat iemand die jij cool vind leuk vindt waardoor je stoer denkt te zijn. Nog ff wat aan de poster van deze thread: Je ziet er meer uit als een gothic dan een punker wat niet positief bedoelt is. Later als je wat ouder bent denk je zekerweten: Wat zag ik er toen uit ik ben blij dak er nu anders uit zie. The exploited is dan ook nog eens een supercommerciele punkband. Als je echte punk wilt luisteren moet je meer undergrounde bandjes checken. Ik heb me hier op die domme forum aangemeld om dit ff te melden en dat jullie echt je tijd ermee verdoen om over zogenaamde "neppunk" te praten. Ga wat doen waar je wat aan hebt. Je hebt deze thread alleen maar gepost om stoer te doen voor anderen omdat jij denkt dat jij naar echte punk luistert omdat je dat een keer van iemand hebt gehoord en je denkt dat je een echte punker bent. Iemand is niet minder dan jou als ie naar het door jou genoemde "neppunk" luistert en jij bent niet echt niet cool ofzo dat jij dit onderwerp aansnijdt.
Grtz, Ito |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() omdat Wattie alles doet om aan pep te komen zou ik je nog bijna gelijk geven ook. verder is je relaas een hoop stront.
||
Citaat:
hmkay dan... hoe hardcore |
![]() |
||
Citaat:
Ok..even op een rijtje...je lachte mij uit omdat je het dom vond dat ik de connectie Millencolin-skatepunk maakte..maar stiekem vind jij gewoon T exploited mooi.. ![]() Ha-Ha! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Millencolin is gewoon mijn ding niet meer maar heb het vroeger wel geluisterd, en ik lachte niet om de link millencolin-skatepunk maar om de link millencolin-goede skatepunk. maar ja wat boeit het allemaal |
![]() |
|
|