Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
is laten weten dat die hele forum wegmoet, want het zorgt alleen maar voor dat mensen hun interessante verhaaltjes kwijtkunne van kijk mij eens losbandig doen kijk mij een s niet saai doen. GODver echt, |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat jij dus wel zou doen, jij overweegt zelfs te gaan roken omdat andere mensen je dan gaver zouden vinden? *kuch* *maakt wakker* en hou ASJEBLIEFT op met die reacties, discussier normaal, en anders kan ik mezelf niet meer in bedwang houden, en zal ik moeten gaan schelden |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Dat mensen eerst naar je uiterlijk kijken is absoluut waar. Maar ik begrijp niet goed wat dat met roken/blowen te maken heeft? Mijn uiterlijk/voorkomen wordt ook niet bepaald gewaardeerd door iedereen including myself, en ik rook niet om mezelf een stoere houding te geven, maar om me een houding te kunnen geven, om iets te doen te hebben, omdat het lekker is, enzovoorts. Verder kan ik je vertellen dat ik in mijn klas de enige roker ben, dus ik doe het niet om ergens bij te horen, integendeel.
Ik begrijp je punt niet echt. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
Waarna het woord 'zalig' nog wel eens over mijn lippen rolt... Hmm... ...zalig...
|
zeiken op mensen die roken kan wel, zolang je het maar met een glimlach in je mondhoek en een speelse blik in je ogen doet...
Ik bedoel, het is hun keus, right? Dus er serieus over gaan zeiken is gewoon not done. Getuigd van weinig respect voor hun keuzes. Tenzij je natuurlijk in een instelling zit waar niet gerookt mag worden, maar dat is een heel andere zaak...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Izsadc Deel 72 Verwijderd | 500 | 12-03-2007 13:55 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 23 cha0s | 500 | 28-02-2004 13:33 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 22 Verwijderd | 500 | 05-02-2004 22:14 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 21 Verwijderd | 500 | 27-01-2004 17:46 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 20 Verwijderd | 500 | 19-01-2004 15:13 | |
Beleidszaken |
Merkwaardig - luistertopics 86dagreed | 74 | 20-10-2003 17:40 |