Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
anyway, alexisonfire is de shit. Met dank aan a new nose's topic van een half jaar geleden. Iedereen vergeet mineral! Far moet is van de rocksound nog eens checken, stond een keer een heel stuk in over hoe geweldig ze wel niet waren, en hoe ze waren in de 'ware emo' dagen. |
![]() |
|
Appleseed Cast
maar het is maar weer de vraag of dat wel emo is eerder indierock ofzo... who cares andere toffe bands die regelmatig het emolabel opgeplakt krijgen Cursive Sorry About Dresden Piebald desaparecidos... hmm saddle-creek/deepelm stuff
||
Citaat:
|
goed, een paar goede emo bandjes:
-a static lullaby -christiansen -coheed and cambria -dashboard confessional -from autumn to ashes -funeral for a friend -further seems forever -glassjaw -my chemical romance -on the might of princes -pretty girls make graves -senses fail -sparta -story of the year -taking back sunday -the beautiful mistake -the blood brothers -the early november -the fire theft -this day forward zo
|
De beste emocore band die ik ken is toch nog Far.
zo jammer dat die band uit elkaar gegaan is na 2 geweldige cd's (with tin can strings to you en het geniale water & solutions)< jonah is toch een van de betere emotionele zangers die ik ken. Geweldig ook, hoe hij live shows ten gehore brengt met zijn onelinedrawing. Verder ben ik het emospul een beetje zat aan het worden, al kan ik me vinden in mortischa's lijstje.
||
Citaat:
|
|