Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mijn vriendin kreeg een kettinkje met een hartje en daarin de letter M van haar vriendje. Die had zoiets van als ze nu op vakantie gaat zien ze tenminste dat ze bezet is (zo zielig is hij). Ik kreeg een leren touwtje met een paar kralen van de mijne. Maar ondertussen is dat van mij ingeruild voor een zilver met hangertje waar een steentje inzit. Iets wat ik zelf ook zou kopen, maar hij weet wat ik mooi vind..
|
Ik heb er wel 1. Binnen het eerste jaar van een relatie vind ik het wat overdreven, maar wij waren bijna 2 jaar samen en toen kreeg ik op mijn verjaardag een ketting met zijn naam en onze 'startdatum' erin gegrafeerd. En ik vond het erg lief. Ik vroeg hem om iets van zichzelf wat ik altijd bij me kon dragen als hij niet bij me was, nou daar heeft hij zich aan gehouden en ik ben er heel blij mee.
|
Ik zou het iig niet willen doen, ik vind een ring met de naam van de ander erin al een stom idee. Daarnaast heeft dat toch geen zin, omdat ik kettingen ed niet standaard om heb, ik heb bij alle outfits andere sieraden dus dan zou ik het nooit omhebben. Zonde voor het kettinkje dus.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik had dat met mn ex en met mn huidige vriend een ring (heeft ie voor ons allebei een gekocht) met naam van de ander erin en datum dat we iets kregen.. dat ziet ook niemand wat erin staat
![]() ![]() ordinair vidn ik trouwens die megagrote naamplaten ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
En ach, een zilveren kettinkje kan heel mooi staan bij een man, maar dan geen anker of naam of hartje of gitaar of God knows what eraan. Doe dan inderdaad een ring of een sleutelhanger, die kun je desnoods nog heel diplomatiek kwijtraken.
||
Citaat:
En dan kun je anderen weer helpen die dat soort dingen niet weten. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Hoeft niet zo opvallend (heb mijn vriendje zo'n kokertje gegeven met een briefje in, als ik hem dan kwijtraak weten ze tenminste naar waar ze hem terug moeten sturen
![]() ![]() Vind er persoonlijk dus niet veel mis mee en vind dat iedereen maar voor zichzelf moet uitmaken of ze dat wel of niet dragen... |
![]() |
|
![]() |
Thumbs down!
Had het er laatst nog over met zo'n jongen van 20 die er eentje heeft (met z'n vriendin). Ik zei dat ik het eigenlijk nogal pre-puberaal vind. En het past idd toch beter in een ordinair milieu, zie die 'kermisjeugd' er nog wel mee rondlopen, zo'n geblondeerd meisje met zo'n vriendje met een pet op enzo. Of hebben jullie die reclame gezien over die verzekering, over dat kraamhotel? Zo'n meisje van 16 met bijbehorend vriendje met pet en een baby dus. Die zouden wel zulke kettingkjes kunnen hebben ![]()
|
Ik zou het denk ik niet zo snel meer doen, maar niet omdat ik het lelijk of wat dan ook vind. Vroeger had ik met mijn beste vriendin (
![]() En over dat burgerlijk: is een trouwring met een naam erin dan niet burgerlijk? Ik denk dat het leuke van dit soort dingen is dat je wat van de ander hebt en de ander wat van jou en dat je zo met elkaar verbonden bent ofzo. Ik sta er in ieder geval niet negatief tegenover. En hier nog even uit vandale.nl de definitie van burgerlijk en burgerlijkheid: bur·ger·lijk (bn.) 1 tot de groep van de burgers behorend 2 [pej.] kleinburgerlijk, bekrompen => bourgeois, burrie 3 horend bij de staatsburger of in een geregelde maatschappij => civiel, staatsburgerlijk [Belg.] bur·ger·lijk·heid (de ~ (v.)) 1 het bekrompen, benepen zijn => kneuterigheid, spruitjeslucht
|
![]() |
Toen mijn vriend en ik ong. 9 maanden met elkaar iets hadden, had ik zo'n zin om mijn vriend zomaar even iets moois te geven. Iets wat alleen van hem is, en wat over ''ons'' gaat. Dus heb ik een mooie (kralen)ketting laten makken, een hangertje ertussen laten zetten met een inscriptie van onze namen (afgekort) en de datum waarop we wat met elkaar kregen.
Hij vond het zooo mooi en draagt hem nog steeds vaak (10 maanden later), dus ja, ik vind het een leuk ''iets'' om je vriendje/vriendinnetje een kettinkje te geven met namen erin gegraveerd. Tja, alleen als het dan ooit uitgaat....dan heb je gewoon een mooie herinnering. Maar dat is eigenlijk met alles zo wat je aan je lief geeft denk ik, maakt eigenlijk niet uit of je er namen in laat graveren of niet; of je hebt er slechte herinneringen aan omdat het van hem/haar afkomt, of goeie! En als je er niet aan herinnert wil worden zal je van de andere dingen die van diegene afkomen ook wel afstand willen doen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is echt zo niet subtiel ,maar ach smaken verschillen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 |