Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2004, 12:10
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Chimera schreef op 09-01-2004 @ 09:37:
Dus films die jij niet interessant vindt zijn per definitie voor 'kinderen'?
Laat maar lief, dat is de mentaliteit.
Oud 10-01-2004, 14:35
elledc
elledc is offline
Citaat:
Chimera schreef op 09-01-2004 @ 09:37:
Dus films die jij niet interessant vindt zijn per definitie voor 'kinderen'?
Waar kom je daar nou bij? Ik had het over de film 'lord of the rings'. (argumentatie nodig lul?):
Ik schreef eerst:
Ik zou ten eerst al niet willen meegaan naar the lord of the rings, ookal valt het gezelschap zeer goed mee... Misschien ligt het aan je film-keuze, ze is 23 dus euhm ik zou alvast voor een andere film kiezen.
Omdat ik die film niet goed vind dacht ik dat het een mogelijkheid zou kunnen zijn dat zij weigert mee te gaan omwille van de filmkeuze.
Maar bleek dus dat het daar niet aan lag.
Mag ik dan ook nog denken?
En erna schreef ik dat het aan mij ligt, omdat blijkbaar vele anderen die film wél goed vinden dus daarbij suggereer ik helemaal niets!
Maar dat de zaal van die film hoofdzakelijk gevuld is met kinderen is dus wel zo he, dus daaag.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 17:02
Sade
Sade is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-01-2004 @ 14:33:
Jongens worden, hoe 'geemancipeerd' een meisje ook is, nog steeds geacht de vrouw uit te vragen, niet andersom. Ik zou het niet na de eerste keer afwijzen meteen opgeven. Als ze blijft weigeren (3 keer ofzo) kun je je conclusies trekken, maar niet als ze jou niet mee uit vraagt.
Hij snapt het
Oud 10-01-2004, 17:08
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 10-01-2004 @ 15:35:
Waar kom je daar nou bij? Ik had het over de film 'lord of the rings'. (argumentatie nodig lul?):
Ik schreef eerst:
Ik zou ten eerst al niet willen meegaan naar the lord of the rings, ookal valt het gezelschap zeer goed mee... Misschien ligt het aan je film-keuze, ze is 23 dus euhm ik zou alvast voor een andere film kiezen.
Omdat ik die film niet goed vind dacht ik dat het een mogelijkheid zou kunnen zijn dat zij weigert mee te gaan omwille van de filmkeuze.
Maar bleek dus dat het daar niet aan lag.
Mag ik dan ook nog denken?
En erna schreef ik dat het aan mij ligt, omdat blijkbaar vele anderen die film wél goed vinden dus daarbij suggereer ik helemaal niets!
Maar dat de zaal van die film hoofdzakelijk gevuld is met kinderen is dus wel zo he, dus daaag.

hij zei het omdat je er een leeftijd bij zette...

Waarom deed je dat..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 17:08
Verwijderd
Citaat:
GND86 schreef op 10-01-2004 @ 18:02:
Hij snapt het
Andere meiden zeg juist weer dat nee, nee is en je dan moet opsodemieteren
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 17:11
Sade
Sade is offline
Citaat:
Sithan schreef op 08-01-2004 @ 22:05:
zo zie je maar weer, het is altijd goed om het er met mensen over te praten die verder van het probleem afstaan!
Die zag ik al een beetje aankomen in de post waar jij verteld dat ze met jou over "A" en "B" heeft gepraat.

Waarom eigenlijk die hele "A" en "B" bullshit, ze kon het toch ook wel wat duidelijker vertellen? Of is dat studenteigen?

In ieder geval, ik zag het daar al aankomen, omdat meisjes/vrouwen niet over 'een liefde' gaan praten, met het onderwerp van die liefde. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik zou bijvoorbeeld niet tegen de jongen die ik leuk vind, zeggen dat ik iemand leuk vind maar niet weet wat ik ermee wil doen, zonder hem duidelijk te maken dat ik hem leuk vind. En met duidelijk maken bedoel ik dan ook echt duidelijk maken, kortom: zeggen waar het op staat, niet moeilijk er omheen gaan draaien.

Conclusie... Ik denk (en dat leid ik af aan haar gedrag zoals jij dat beschrijft) dat ze niet de gevoelens heeft, die jij voor haar hebt
Oud 10-01-2004, 17:12
Sade
Sade is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 10-01-2004 @ 18:08:
Andere meiden zeg juist weer dat nee, nee is en je dan moet opsodemieteren
Ik had het over het gedeelte dat meisjes, hoe geemancipeerd ook, nog steeds versierd willen worden

... en gelijk hebben we
Reageren

Regels voor berichten