Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2004, 21:59
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Asperientje schreef op 10-01-2004 @ 22:58:
Ben blij dat er tenminste íemand is die het begrijpt
Er zijn er meer die het begrijpen maar echt bevordelijk voor het verkleinen van de kloof die er (helaas) bestaat is het ook niet.
Advertentie
Oud 10-01-2004, 21:59
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
OPGEROTH schreef op 10-01-2004 @ 22:58:
Hihi, mag ik ook een grapje maken over jouw nickname?
ROUS, YA?

die mocht echt niet.. hehe
zal wel te hoog gegrepen zijn voor mijn allochtonenmind
Oud 10-01-2004, 22:00
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Yousra schreef op 10-01-2004 @ 22:59:
zal wel te hoog gegrepen zijn voor mijn allochtonenmind
Hij bedoelt het duitse woord 'Raus" wat hij verbind aan de nazi's. En dat je het niet snapte pleit voor je.
Oud 10-01-2004, 22:02
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 10-01-2004 @ 23:00:
Hij bedoelt het duitse woord 'Raus" wat hij verbind aan de nazi's. En dat je het niet snapte pleit voor je.
Stond ik volgens jouw maatstaven als verdachte op de anti-semitische lijst dat dit voor me moet pleiten??
Oud 10-01-2004, 22:04
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Yousra schreef op 10-01-2004 @ 23:02:
Stond ik volgens jouw maatstaven als verdachte op de anti-semitische lijst dat dit voor me moet pleiten??
Zoek toch niet overal iets achter. Zo een zelfde opmerking had ik ook bij anderen gemaalt.
Oud 10-01-2004, 22:05
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
Yousra schreef op 10-01-2004 @ 22:58:

Ik heb in mijn leven meer last van autochtonen gehad dan van allochtonen maar dat komt niet in de krant.
En de media zijn over het algemeen al tamelijk links in Nederland, kun je nagaan
Hmm, het zal misschien wel de schuld zijn van allochtonen dat de autochtonen bevooroordeeld zijn over jou, en dat dat negatieve invloed heeft op hun gedrag tegenover jou.

Ohja, basisles overlevingskunst: Als je in een grot in de bergen de nacht door wil gaan brengen, en er woont een beer in, en de beer vindt jou niet aardig, en je hebt last van de beer, dan ga je toch gewoon uit de grot, en zoek je een andere slaapplaats?
Denk daar maar is over na
Oud 10-01-2004, 22:06
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
OPGEROTH schreef op 10-01-2004 @ 23:05:
En de media zijn over het algemeen al tamelijk links in Nederland, kun je nagaan
Hmm, het zal misschien wel de schuld zijn van allochtonen dat de autochtonen bevooroordeeld zijn over jou, en dat dat negatieve invloed heeft op hun gedrag tegenover jou.

Ohja, basisles overlevingskunst: Als je in een grot in de bergen de nacht door wil gaan brengen, en er woont een beer in, en de beer vindt jou niet aardig, en je hebt last van de beer, dan ga je toch gewoon uit de grot, en zoek je een andere slaapplaats?
Denk daar maar is over na
Blijkbaar ben jij bang voor beren zoals je aangeeft allochtonen te ontwijken dus ga zelf lekker emigreren...

En schuif de schuld maar weer niet af op "de allochtonen" voor het feit dat men mij altijd maar weer zo vaag benaderd...
Oud 10-01-2004, 22:09
Fade of Light
Fade of Light is offline
Mijn autochtone normen, waarden en ethiek zeggen: zulke mensen hebben we niet nodig op de wereld. Enkeltje heropening auswitz ofzo...

en serieuzer: zulke mensen moeten echt hard uit nederland geschopt worden
Oud 10-01-2004, 22:11
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
OPGEROTH schreef op 10-01-2004 @ 22:58:
Hihi, mag ik ook een grapje maken over jouw nickname?
ROUS, YA?

die mocht echt niet.. hehe
haha die citeer ik ook
Oud 10-01-2004, 22:13
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 10-01-2004 @ 23:09:
Mijn autochtone normen, waarden en ethiek zeggen: zulke mensen hebben we niet nodig op de wereld. Enkeltje heropening auswitz ofzo...

en serieuzer: zulke mensen moeten echt hard uit nederland geschopt worden
hmmm oudkerk ook het land uit?

osdorp posse ook?
Oud 10-01-2004, 22:14
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
Yousra schreef op 10-01-2004 @ 23:06:
Blijkbaar ben jij bang voor beren zoals je aangeeft allochtonen te ontwijken dus ga zelf lekker emigreren...

En schuif de schuld maar weer niet af op "de allochtonen" voor het feit dat men mij altijd maar weer zo vaag benaderd...
-nee, ik ben een onderdeel van de beer zelf, een plukje haar of een stuk orgaan ofzo, maakt niet uit.

-op wie moet ik de schuld dan schuiven? Ohja, natuurlijk, die ultrarechtse Nederlandse samenzwering tegen Yousra, v, van het scholieren.com forum. bijna vergeten. Of hebben de communisten het gedaan? of de joden? militante fimokleiers wellicht?

succes.
Oud 10-01-2004, 22:15
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Yousra schreef op 10-01-2004 @ 23:13:

osdrop posse ook?
De eerste niet. De tweede wel maar dan omdat ze klotemuziek maken.

Maar even serieus: Geen van beiden roepen op tot doden van bepaalde bevolkingsgroepen oid. Ze het land uitzetten is natuurlijk iets irrationeels, ik zie persoonlijk meer in het plan van Naftaniel.
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:

osdrop posse ook?
hebben die antisemitische teksten? Zo ja; dan nog niet. Alleen allochtonen zouden een kans maken op verwijdering uit NL.
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
OPGEROTH schreef op 10-01-2004 @ 23:14:
-nee, ik ben een onderdeel van de beer zelf, een plukje haar of een stuk orgaan ofzo, maakt niet uit.

-op wie moet ik de schuld dan schuiven? Ohja, natuurlijk, die ultrarechtse Nederlandse samenzwering tegen Yousra, v, van het scholieren.com forum. bijna vergeten. Of hebben de communisten het gedaan? of de joden? militante fimokleiers wellicht?

succes.
Je beer-verhaal klopt al voor geen meter meer, kap er maar mee

Jij wil zo nodig een schuldige aanwijzen, ik niet. Ik bekijk iedereen als een individu en niet met wat ik denk te weten over een groep mensen in mijn achterhoofd. Dat zou jij ook eens moeten doen.
Oud 10-01-2004, 22:16
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 10-01-2004 @ 23:15:
hebben die antisemitische teksten? Zo ja; dan nog niet. Alleen allochtonen zouden een kans maken op verwijdering uit NL.
Onzin, die allochtonen hebben ook de Nederlandse identiteit.
Oud 10-01-2004, 22:16
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:

osdorp posse ook?
Rob Oudkerk is gewoon een brave man die wat grof in de mond is, dat is die hele omgeving van hem ook. Dan krijg je dat
'...Hij heeft je niks gedaan en alsnog wil je hem haten, sjalala lalala..'
Oud 10-01-2004, 22:17
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 10-01-2004 @ 23:15:
Ow dus alleen anti-semitische teksten zijn schandalig; kut-marokkanen roepen en rappen over brandende kerken mag wel...
Oud 10-01-2004, 22:18
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Yousra schreef op 10-01-2004 @ 23:17:
Ow dus alleen anti-semitische teksten zijn schandalig; kut-marokkanen roepen en rappen over brandende kerken mag wel...
Kut-Marrokanen is niet hetzelfde als zeggen dat Joden vergast moeten worden. En welke tekst bedoel je met 'brandende kerken'?
Oud 10-01-2004, 22:18
Verwijderd
Citaat:
OPGEROTH schreef op 10-01-2004 @ 23:05:
Ik als links persoon ervaar de meeste media eerder als goed burgerlijk CDA gezever
Oud 10-01-2004, 22:21
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 10-01-2004 @ 23:18:
Kut-Marrokanen is niet hetzelfde als zeggen dat Joden vergast moeten worden. En welke tekst bedoel je met 'brandende kerken'?
Op zondag wordt er niet gewerkt,
want dan zitten alle mongolen in de kerk.
En volgens mij krijg je daar gratis wijn,
dus laten wij ook eens gaan voor de gein.
Ijsblok zei: "Yeah, dat lijkt me leuk."
en inderdaad we lagen in een deuk.
Hij wurgde de dominee met veel gegorgel,
en ik speelde Dopeman op zijn kerkorgel.
Iemand zei: "Deze plek is heilig."
Ik zei: "Nou niet meer, want ik maak hem onveilig."
Met een Molotovcocktail met een lont,
Ijsblok gooide vast benzine op de grond.
Iemand gilde: "Oh God, ze willen ons vermoorden."
Maar ik denk dat God haar even niet hoorde.
Want we klommen over een wand
en aan de achterkant stak ik de kerk in brand.
Het vuur was zo heet, het smolt de ruiten,
brandende mensen renden naar buiten.
Ik dacht nog wel, wie kan zo snel,
een kerk veranderen in een hel?
Je vindt ons misschien een beetje raar,
maar we zijn gewoon een moordenaar.
Een moordenaar, een moordenaar, een moordenaar.....

Maar dit wordt natuurlijk in een heel ander perspectief geplaatst

Ik vind dat hele NAG gebeuren ook niks, maar ik word kotsmisselijk van die houding hier en die achterlijke reacties op elke willekeurige allochtoon.
Oud 10-01-2004, 22:22
Yousra
Yousra is offline
Ow en NAG zou ook vrouwonvriendelijk zijn om de aanklacht even compleet te maken, want dat gebitch dat kan natuurlijk niet. Klaag dan gelijk elke rapgroep aan

Osdorp posse ook maar in de ban?:

Ik zat in tram vijf en m'n lul stond stijf,
want naast me zat een lekker wijf.
Ik wou net gaan, er kwam een oud wijf aan
en zei: "Zeg zou jij niet eens voor mij opstaan?"
Ik zei: "Luister trut, met je rimpelkut,
Def P. zit hier en ik ben blut.
Oud 10-01-2004, 22:24
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Yousra schreef op 10-01-2004 @ 23:21:
{tekst}

Maar dit wordt natuurlijk in een heel ander perspectief geplaatst

Ik vind dat hele NAG gebeuren ook niks, maar ik word kotsmisselijk van die houding hier en die achterlijke reacties op elke willekeurige allochtoon.
Dat soort teksten vind ik even verachtelijk en verwerpelijk maar ik kende die tekst niet.
Oud 10-01-2004, 22:24
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
Yousra schreef op 10-01-2004 @ 23:15:
Je beer-verhaal klopt al voor geen meter meer, kap er maar mee

Jij wil zo nodig een schuldige aanwijzen, ik niet. Ik bekijk iedereen als een individu en niet met wat ik denk te weten over een groep mensen in mijn achterhoofd. Dat zou jij ook eens moeten doen.
Je snapt gewoon niks van mijn berenverhaal, ik ga het laten uitgeven binnenkort (een uitgebreide versie, dat wel. of een trilogie ofzo.). Het had beter een leeuw kunnen zijn, maarja. Dat dier bevindt zich namelijk ook in het koninklijke wapen van dit land. *bescheiden leermoment voor jou? doe je voordeel ermee *
Maargoed.
Oud 10-01-2004, 22:25
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
OPGEROTH schreef op 10-01-2004 @ 23:24:
Je snapt gewoon niks van mijn berenverhaal, ik ga het laten uitgeven binnenkort (een uitgebreide versie, dat wel. of een trilogie ofzo.). Het had beter een leeuw kunnen zijn, maarja. Dat dier bevindt zich namelijk ook ik het koninklijke wapen van dit land. *bescheiden leermoment voor jou? doe je voordeel ermee *
Maargoed.
Zeer leerzaam hoor, ik had de boodschap echt wel door maar het was beter op jezelf toepasbaar, maar dat had je even niet door.
Oud 10-01-2004, 22:26
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 10-01-2004 @ 23:24:
Dat soort teksten vind ik even verachtelijk en verwerpelijk maar ik kende die tekst niet.
Nee en als het CIDI niet met dit achterhaalde gedoe aan was komen zetten hadden ook niet zoveel mensen deze tekst van NAG gekend...maar het kan natuurlijk niet stil blijven rondom allochtonen en moslims he.
Oud 10-01-2004, 22:26
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Yousra schreef op 10-01-2004 @ 23:22:
Ow en NAG zou ook vrouwonvriendelijk zijn om de aanklacht even compleet te maken, want dat gebitch dat kan natuurlijk niet. Klaag dan gelijk elke rapgroep aan
Dat vind ik onzin want er zijn genoeg rappers die niet vrouwonvriendelijk zijn maar daarvoor aanklagen is belachelijk.

Osdorp posse ook maar in de ban?:[/B][/QUOTE]
Graag
Oud 10-01-2004, 22:27
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 10-01-2004 @ 23:16:
Onzin, die allochtonen hebben ook de Nederlandse identiteit.
Correct, doch is hun redelijk directe oorsprong niet Nederlands. Iedereen tot de 3de graad zou bij zulke situaties het land uitgezet moeten (kunnen) worden. Nederlandse identiteit of niet, ze zijn van redelijk directe buitenlandse oorsprong en als je je niet kunt gedragen, ga je je haatdragingen maar in je redelijk-directe eigen land uitoefenen.

Yousra: beetje common sence wil je? Alle extreme vormen tot het doden van bepaalde bevolkingsgroepen/geloofszooi/geaardheid oid zou natuurlijk die straf hebben.
Oud 10-01-2004, 22:27
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Yousra schreef op 10-01-2004 @ 23:26:
Nee en als het CIDI niet met dit achterhaalde gedoe aan was komen zetten hadden ook niet zoveel mensen deze tekst van NAG gekend...maar het kan natuurlijk niet stil blijven rondom allochtonen en moslims he.
Ze hebben drie jaar geleden toen het nummer net uit was NAG al aangeklaagd maar de daders zijn nu pas opgespoord.
Oud 10-01-2004, 22:28
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 10-01-2004 @ 23:27:
Correct, doch is hun redelijk directe oorsprong niet Nederlands. Iedereen tot de 3de graad zou bij zulke situaties het land uitgezet moeten (kunnen) worden. Nederlandse identiteit of niet, ze zijn van redelijk directe buitenlandse oorsprong en als je je niet kunt gedragen, ga je je haatdragingen maar in je redelijk-directe eigen land uitoefenen.
Dit ruikt iets te veel naar de ideeen van Adolf. Het is onze jeugd en wij zullen het dus moeten oplossen.
Oud 10-01-2004, 22:29
Yousra
Yousra is offline
Citaat:

Yousra: beetje common sence wil je? Alle extreme vormen tot het doden van bepaalde bevolkingsgroepen/geloofszooi/geaardheid oid zou natuurlijk die straf hebben.
Dus slechte daden van allochtonen die hier geboren zijn, zijn te wijten aan de afkomst van hun ouders??? Wat een bull-shit. Waar zou je mij naar toe willen kicken als ik hier een misdrijf pleeg?
Oud 10-01-2004, 22:29
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
Yousra schreef op 10-01-2004 @ 23:25:
Zeer leerzaam hoor, ik had de boodschap echt wel door maar het was beter op jezelf toepasbaar, maar dat had je even niet door.
Het was niet op mezelf toepasbaar, want 'jij' ging die grot in, en de (Nederlandse) beer vond dat niet leuk, waarop jij weg zou moeten gaan, aangezien de beer niet lief deed --Allemaal geheel hypothetisch hoor--, maarja laat maar, anders verraad ik het plot, en dan koopt niemand mijn boek meer straks.
Oud 10-01-2004, 22:30
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Yousra schreef op 10-01-2004 @ 23:29:
Dus slechte daden van allochtonen die hier geboren zijn, zijn te wijten aan de afkomst van hun ouders??? Wat een bull-shit. Waar zou je mij naar toe willen kicken als ik hier een misdrijf pleeg?
De jongen heeft het dan ook duidelijk niet overdacht en had het te druk met naar Leni te kijken.
Oud 10-01-2004, 22:30
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
OPGEROTH schreef op 10-01-2004 @ 23:29:
Het was niet op mezelf toepasbaar, want 'jij' ging die grot in, en de (Nederlandse) beer vond dat niet leuk, waarop jij weg zou moeten gaan, aangezien de beer niet lief deed --Allemaal geheel hypothetisch hoor--, maarja laat maar, anders verraad ik het plot, en dan koopt niemand mijn boek meer straks.
Dus omdat die beer een klootzak is moet ik maar oprothen? Ik vond mijn toepassing toch echt wel logischer.
Oud 10-01-2004, 22:33
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 10-01-2004 @ 23:28:
Dit ruikt iets te veel naar de ideeen van Adolf. Het is onze jeugd en wij zullen het dus moeten oplossen.
Wij moeten ook oplossingen bedenken voor 'onze' jeugd. Voor allochtonen en autochtonen. Als allochtonen een beetje over de scheef gaan (snoepjes jaten bij de D&A ofzo) dan moeten ze natuurlijk niet meteen het land uit, maar bij extreme haatdragingen, of waarbij ze (eigenlijk zelf al aangeven) niet fatsoenlijk te kunnen samenleven met anderen uit Nederland: flikker maar op en ga terug naar het land waar mensen zitten met wie je vast WEL wil samenleven.
Slechts een summiere groep van de allochtonen komt hiervoor in aanmerking.
Oud 10-01-2004, 22:33
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 10-01-2004 @ 23:27:
Ze hebben drie jaar geleden toen het nummer net uit was NAG al aangeklaagd maar de daders zijn nu pas opgespoord.
Is het de ophef en de aandacht dan nog waard? Het gaat hier niet om NSB'ers of oorlogscriminelen maar om een stel pubers dat een totaal triest rapnummer in elkaar heeft geflanst. Ik zou iedereen eens op moeten sporen die in zijn/haar leven geroepen heeft dat alle turken het land uit moeten, buitenlanders dood moeten en die ene forummer met zijn deportatie opmerking...
Oud 10-01-2004, 22:34
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 10-01-2004 @ 23:33:
flikker maar op en ga terug naar het land waar mensen zitten met wie je vast WEL wil samenleven.
Nou doe mij maar een enkeltje bahama's...
Oud 10-01-2004, 22:35
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Yousra schreef op 10-01-2004 @ 23:33:
Is het de ophef en de aandacht dan nog waard? Het gaat hier niet om NSB'ers of oorlogscriminelen maar om een stel pubers dat een totaal triest rapnummer in elkaar heeft geflanst. Ik zou iedereen eens op moeten sporen die in zijn/haar leven geroepen heeft dat alle turken het land uit moeten, buitenlanders dood moeten en die ene forummer met zijn deportatie opmerking...
Het is die ophef ook niet echt waard. Al vind ik wel dat de aanklacht nog gewoon behandeld moet worden, het recht moet immers wel zijn loop hebben.
Oud 10-01-2004, 22:37
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
Yousra schreef op 10-01-2004 @ 23:30:
Dus omdat die beer een klootzak is moet ik maar oprothen? Ik vond mijn toepassing toch echt wel logischer.
Het was juist gebaseerd op jou voorgaande posts. maakt niet uit.

Machiavelli, is het 'onze jeugd'? Ze willen zich meestal niet eens identificeren met onze cultuur e.d, + ze zijn meestal 3e/2e generatie --> allochtoon. Ze wonen hier, meer is het niet.
Oud 10-01-2004, 22:38
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Yousra schreef op 10-01-2004 @ 23:29:
a) Ik heb het over extreem slechte daden.
b) Ouders hebben normen en waarden van het land waar ze vandaan komen en die brengen ze vaak over op de kinderen. Overdraagbaar is het dus enigzins wel.
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 10-01-2004 @ 23:35:
Het is die ophef ook niet echt waard. Al vind ik wel dat de aanklacht nog gewoon behandeld moet worden, het recht moet immers wel zijn loop hebben.
Goed, dat is ook zo, en laat het daar bij. Waarom dit nou weer in de allochtonendiscussie betrokken moet worden is mij niet helemaal duidelijk...
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Yousra schreef op 10-01-2004 @ 23:34:
Nou doe mij maar een enkeltje bahama's...
Neem je familie mee
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 10-01-2004 @ 23:33:

Slechts een summiere groep van de allochtonen komt hiervoor in aanmerking.
Door het afschrikeffect ja, zeker zodra ze hebben geleerd hoe verdomd goed ze het hebben hier.
Oud 10-01-2004, 22:39
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
OPGEROTH schreef op 10-01-2004 @ 23:37:
Machiavelli, is het 'onze jeugd'? Ze willen zich meestal niet eens identificeren met onze cultuur e.d, + ze zijn meestal 3e/2e generatie --> allochtoon. Ze wonen hier, meer is het niet.
Ze hebben de Nederlandse identiteit en zijn dus onze jeugd. Daarbij hebben ze vaak veel meer met onze cultuur gemeen dan ze (willen) beseffen.
Oud 10-01-2004, 22:39
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
OPGEROTH schreef op 10-01-2004 @ 23:37:
Vind je het gek, ik wil ook niet zoals jij zijn, ik moet er niet aan denken. Je hebt eerder aangegeven allochtonen te ontwijken en nu doe je weer net alsof je weet wat ze denken.
Oud 10-01-2004, 22:40
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 10-01-2004 @ 23:38:
Neem je familie mee
en je zwemspullen, en factor 8 zonnemelk.
Oud 10-01-2004, 22:44
Saddam Hussein
Saddam Hussein is offline
De Nederrlandse allochtonen zijn anderrs ook niet altijd even aardig, die sschieten gewoon op alles dat beweegt!
Oud 10-01-2004, 22:44
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
Yousra schreef op 10-01-2004 @ 23:39:
Vind je het gek, ik wil ook niet zoals jij zijn, ik moet er niet aan denken. Je hebt eerder aangegeven allochtonen te ontwijken en nu doe je weer net alsof je weet wat ze denken.
Hun mentaliteit en gedachtegangen zijn zo transparant dat ik dat inderdaad kan. Ik ontwijk hun stoffelijke aanwezigheid zegmaar, tenminste, voor zover nodig. Ik ga niet vrijwillig hun gezelschap opzoeken o.i.d..
Oud 10-01-2004, 22:46
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Saddam Hussein schreef op 10-01-2004 @ 23:44:
De Nederrlandse allochtonen zijn anderrs ook niet altijd even aardig, die sschieten gewoon op alles dat beweegt!
lol, hoewel je post wel grappig is, was jij niet gebanned?
Verwijderd
Citaat:

Doe normaal, weet je wat ze in dat andere land zullen zeggen? Die mensen zijn geen volwaardig lid van onze samenleving, ze hebben nieteens onze nationaliteit, die nemen we niet, hou ze maar lekker in nederland, daan zijn ze geboren, ze hebben net zoveel nederlandse nationaliteit als de onze, dus waarom zouden wij ze willen
Verwijderd
Citaat:
Saddam Hussein schreef op 10-01-2004 @ 23:44:
Stuur ze maar terug
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten