Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik bedoel... als ik E&M had gekozen, werd dat helemaal niets... ik heb C&M en dat is voor mij prima...
||
Citaat:
In kraakpanden leven, blowen en verven/tekenen? (op zich geen slechte keus), Voor kunst&kitch gaan werken? bewaker worden in het museum? ![]() Heb zelf E&M met M&O en ga Sociologie of Psychologie studeren en een MBA d'r bij halen. En dan word ik de baas over deze planeet ![]() P.S. Ik moet eerst maar es wat doen aan mijn switchende Grootheidswaanzin / Depressie - Syndroom
||
Citaat:
|
iedereen zit altijd zo c&m af te zeiken.. laat echt helemaal nergens op, je kan er echt genoeg mee. voor mij zou dat trouwens het moeilijkste profiel zijn geweest, en bij ons staan heel veel mesnen met ckv daar onvoldoende's voor, omdat het bij ons op belachelijk moeilijke wijze gegeven wordt...
waarom zouden er 4 profielen worden gemaakt als deze neit aan elkaar gelijk waren?? de een is erg goe din economie maar kan niet tekenen, de ander is ontzettend crea bea maar zou natuurkunde echt neit snappen en de derde doet natuurkunde met 4 vingers in zn neus maar kan economie echt niet begrijpen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je # Veel 7 Edelweiss | 500 | 02-01-2012 16:36 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De tweede grote liefde flyaway | 0 | 13-11-2008 11:11 | |
Liefde & Relatie |
Zwangerschap, defenitieve stap in relatie ? Zottuh | 66 | 10-09-2004 17:00 | |
Eten & Drinken |
eten eten (fouten met voedsel) EspumaX | 28 | 17-01-2004 13:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
acties tegen oorlog in Irak Bella_De_Koe | 44 | 30-03-2003 22:49 | |
Liefde & Relatie |
wennen ikkemikke | 12 | 19-02-2003 15:14 |