Advertentie | |
|
![]() |
|
over zon 2wk al 22mnd samen woon ook bij hem en zn ouders op t moment ist beetje klote allemaal zijn aan t overhuizen en kzie t niet zo zitten daar khoop op verbetering (k irriteer me vaak dood aan t feit dat ik niet mn eigen plek heb) op t moment dus ook tussen ons veel irritaties maar kdnek dat er na de verhuizing al n hoop stress wegvalt....
|
![]() |
|
Ik ben hem alleen maar liever/leuker/schattiger gaan vinden in het afgelopen jaar... Ik heb het idee dat we elkaar steeds beter begrijpen en aanvoelen, en dat is echt fijn...
Momenteel is het een beetje stressig, omdat ik bijna tentamenperiode heb, en daar raak ik altijd gestresst van, maar hij krijgt het bijna altijd voor elkaar om me rustig te krijgen... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voel me nu nog beter, ook omdat ik me nu beter in m'n eigen vel voel zitten. Ik heb gewoon 2 weken zonder hem kunnen doorbrengen zónder mezelf in slaap te janken oid. Ik voel me heerlijk
![]() Oef, het voelt dus erg goed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Hoe doe je dat? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
So many happy people here!
Ik zit nu anderhalf jaar in relatie, en of ik gelukkig ben? Ach, het gaat z'n gangetje. Ben niet verliefd, nooit geweest (op hem), maar we zijn goede vrienden. Ben niet superhappy, maar ook niet ongelukkig. Maar soms, heel stiekem, verlang ik weer terug naar die tijd waarin ik altijd wel smoor op iemand was, maar geen relatie had...was wel veel spannender... ![]() Vraag me weleens af hoe het nou voelt om in een relatie te zitten en superverliefd op elkaar te zijn...
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb een vriend en voel me gelukkig met hem, ik heb wel het idee dat ik goed bij hem pas
en vooral omdat we allebei redelijk rustige types zijn en ik liever niet iemand heb die de hele tijd praat en kwept we hebben vaak ook wel hele goede gesprekken, we hebben dezelfde interesses etc ik ben gewoon heel erg blij met hem en ik heb nu tranen in mijn ogen ![]() |
![]() |
|
Wel goed hoor.
Begin steeds meer gevoelens voor iemand te krijgen, weet alleen niet of het wederzijds is, maar ik duim voor mezelf ![]() Ben trouwes wel een piepklein beetje jaloers op n vriendin van mij, die heeft al 1,5 ofzo n vriend, en die zijn nog helemaal stapel vliefd op mekaar. Maar ik gun het dr, ze heeft t verdient ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zwanger worden snoopy | 500 | 10-11-2007 22:26 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? Deel VI Verwijderd | 489 | 06-01-2005 21:33 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (Deel V) Verwijderd | 496 | 13-12-2004 16:30 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (Deel IV) Methuselah | 496 | 14-11-2004 18:52 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 3) Verwijderd | 499 | 11-10-2004 22:03 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 2) Verwijderd | 498 | 29-08-2004 10:58 |