Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2004, 20:34
dutchguy
dutchguy is offline
Federer speelde geniaal. 4e ronde kan federer- hewitt treffen. Word waarschijnlijk wedstrijd van een zeer hoog niveau. Ik heb dan ook geen idee wie dat gaat winnen. Hewitt is mentaal sterker, federer heeft daarentegen iets meer talent. Wat zijn jullie verwachtingen van deze wedstrijd?
Oud 20-01-2004, 20:56
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
dutchguy schreef op 20-01-2004 @ 21:34:
Federer speelde geniaal. 4e ronde kan federer- hewitt treffen. Word waarschijnlijk wedstrijd van een zeer hoog niveau. Ik heb dan ook geen idee wie dat gaat winnen. Hewitt is mentaal sterker, federer heeft daarentegen iets meer talent. Wat zijn jullie verwachtingen van deze wedstrijd?
Federer veegt denk ik de vloer aan met Hewitt, mocht het tot een treffen komen. Federer is technisch gewoon stukken beter. Enige dat Roger zal moeten overwinnen is het thuispubliek waar Lleyton voor speelt. Voor de rest denk ik dat Hewitt niet aan Federer kan tippen op speltechnisch en speltactisch niveau.
Federer zijn forehand, backhand, service, volley's en smash zijn allemaal stukken beter dan die van Hewitt, en mentaal zit het wel redelijk snor bij Federer tegenwoordig.

@bellenblaas:
Wat betreft Schalken, met: 'hij moet het doen' bedoelde ik dus: een aantal rondjes winnen, mocht hij in die bewuste 4e ronde komen, dan heb ik er eerlijk gezegd vrij weinig vertrouwen in.... aangezien hij dan 95% kans heeft tegen Roddick te moeten spelen. (als er geen gekke dingen gebeuren iig.)
Oud 20-01-2004, 21:36
dutchguy
dutchguy is offline
Citaat:
UnDeRtHaBrIdGe schreef op 20-01-2004 @ 21:56:
Federer veegt denk ik de vloer aan met Hewitt, mocht het tot een treffen komen. Federer is technisch gewoon stukken beter. Enige dat Roger zal moeten overwinnen is het thuispubliek waar Lleyton voor speelt. Voor de rest denk ik dat Hewitt niet aan Federer kan tippen op speltechnisch en speltactisch niveau.
Federer zijn forehand, backhand, service, volley's en smash zijn allemaal stukken beter dan die van Hewitt, en mentaal zit het wel redelijk snor bij Federer tegenwoordig.

@bellenblaas:
Wat betreft Schalken, met: 'hij moet het doen' bedoelde ik dus: een aantal rondjes winnen, mocht hij in die bewuste 4e ronde komen, dan heb ik er eerlijk gezegd vrij weinig vertrouwen in.... aangezien hij dan 95% kans heeft tegen Roddick te moeten spelen. (als er geen gekke dingen gebeuren iig.)
Idd, Federer heeft meer wapens. Maar als ik mijn geld op iemand mag zetten zou het toch hewitt worden. Laatste ontmoeting in davis cup was hewitt ook de sterkste.
Oud 21-01-2004, 09:24
tss
tss is offline
Schalken heeft weer lekker gespeeld
Oud 21-01-2004, 09:39
underthabridge
Schalken is goed,.. en als Roddick het nou zwaar krijgt tegen Dent, wat heel goed mogelijk is, dan is er een sprankje hoop voor onze redder in donkere dagen.
Ik hoop heel stiekem dat Roddick zijn voet verzwikt ofsow... dat Schalken een keer door kan. Maar dat gaat niet gebeuren vrees ik.
Philipousis ook door, Agassi, Safin, Blake, Kuerten, Srichapan en Grosjean door.

Leuke wedstrijden in bovenste stuk van schema 3e ronde, Kuerten- Srichapan, Roddick- Dent en voor ons Nederlanders de belangrijkste: Schalken - Melzer.

Gaat Sjeng winnen ??

Ik denk vanwel namelijk.. wie niet?
Oud 21-01-2004, 09:54
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Citaat:
UnDeRtHaBrIdGe schreef op 20-01-2004 @ 21:56:
Ik zou mijn geld op Hewitt zetten hoor. Hewitt is in heel veel partijen de onderliggende partij qua techniek, maar het is een echte wedstrijdspeler die het beste uit zichzelf kan halen als het echt nodig is. Vorig jaar is hij wat afgezakt, maar de afgelopen weken stond hij weer prima te spelen. Daarbij opgeteld het thuispubliek, denk ik niet dat Federer dit zal winnen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 12:46
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Schalken is weer goed bezig...
Als ie Roddick treft belooft dat nog een leuke wedstrijd te worden. En dan maar hopen op een leuke verrassing.
Oud 21-01-2004, 12:55
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Volg het niet 100% maar er zijn al weer veel Nederlanders uit en ook al best veel bij de mannen geplaatste spelers. Was 2 jaar geleden ook zo toen Johansson het toernooi won.
Oud 21-01-2004, 22:45
underthabridge
Citaat:
Brain-Damage schreef op 21-01-2004 @ 13:46:
Schalken is weer goed bezig...
Als ie Roddick treft belooft dat nog een leuke wedstrijd te worden. En dan maar hopen op een leuke verrassing.
Dat wordt alleen een leuke wedstrijd als Roddick een zware partij tegen Dent moet spelen, want zolang Roddick in topvorm is, en volledig fit,... gaat Sjeng dat niet winnen. Dat weet Sjeng ook, kijk naar vorig jaar US Open, zelfs een Schalken in topvorm kan dat geweld niet stoppen. Net zoals hij nooit van Federer wint en zo nog een paar grote namen, die hij niet kan verslaan.
(Dit verzin ik niet hor , dat meldde Sjeng na zijn verlies tegen Andy op de US open, dat er gewoon een aantal mensen zijn waartegen hij niet kan winnen.) Tegen alle andere spelers maakt hij gewoon altijd kans om te winnen.

Federer- Hewitt

Toch denk ik dat Federer wel gaat winnen, ondanks thuispubliek, want sinds Wimbledon is hij een stuk rustiger in de kop. Wat wel zo is, mocht hij een set verliezen, dan wordt het met de tijd moeilijker. Iedere game teveel tot het eind zal in het voordeel van Hewitt werken. Dus in 5 sets gaat hij niet winnen,... maar als hij gewoon speelt zoals we van hem mogen verwachten. Dan is Hewitt de pineut. Belooft een leuke pot te worden
Oud 23-01-2004, 07:11
tss
tss is offline
ik heb vanochtend vroeg opgestaan voor Sjeng. 7-6, 6-4, 6-1 is het geworden. Sjeng speelde echt fantastisch. Nu zondag dus waarschijnlijk tegen Andy roddick
Oud 23-01-2004, 14:10
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik denk niet dat Sjen kan winnen van Roddick, Roddick krijgt zoveel vrije punten op de service en Sejn moet voor elke punt knokken en van af de baseline zijn ze ongeveel gelijk dus waarschijnlijk wint Roddick dan.

Maar ook bij tennis is de bal rond
Oud 24-01-2004, 11:21
tss
tss is offline
leuke partij net. Henman-Canas. Canas won met 9-7 in de laatste set
Oud 24-01-2004, 12:09
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Paka schreef op 24-01-2004 @ 12:21:
leuke partij net. Henman-Canas. Canas won met 9-7 in de laatste set
Nadat Henman 2-0 in sets voorstond en in de vijfde een break voor...

Hoe geef je een wedstrijd uit handen, maar gelukkig is het Henman maar..
Oud 24-01-2004, 12:16
Wawl
Wawl is offline
Ben benieuwd hoe het vannacht zal gaan. Hoe laat begint Schalken?
Oud 24-01-2004, 12:29
Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Hewitt - Nadal was/is ook een goede partij(weet niet of ie al af is)
die Nadal is pas 17 en slaat al fantastische ballen
Oud 24-01-2004, 12:29
underthabridge
Ik ga echt wel kijken... ookal is er kans dat Sjeng er kansloos vanaf gaat, Hoop doet leven Sjeng heeft iig. weer een mijlpaal bereikt,.. dus dat is altijd
Ik weet ook niet hoe laat het begint, dat wisten ze op het sportjournaal ook nog niet, maar dat zou nog bekend gemaakt worden.

De 4e Ronde:

Andy Roddick USA (1)
vs.
Sjeng Schalken NED (16)

Marat Safin RUS
vs.
James Blake USA

Andre Agassi USA (4)
vs.
Paradorn Srichaphan THA (13)

Sebastien Grosjean FRA (9)
vs.
Robby Ginepri USA (32)

Unknown
vs.
Mark Philippoussis AUS (10)

Andrei Pavel ROM
vs.
Juan Carlos Ferrero ESP (3)

David Nalbandian ARG (8)
vs.
Guillermo Canas ARG

Lleyton Hewitt AUS (15)
vs.
Roger Federer SUI (2)

De dikgedrukte partijen, daar kijk ik het meest naar uit. Wel opvallend, heel veel geplaatste spelers nog in de running. Waaronder 7 man uit de top 10.
Oud 24-01-2004, 14:50
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Wawl schreef op 24-01-2004 @ 13:16:
Ben benieuwd hoe het vannacht zal gaan. Hoe laat begint Schalken?
Rond 6.30 uur denk k....

Vanaf 1.00 uur eerst twee dames partijen van Davenport en Mauresmo en daarna Agassi-Srichaphan...
Oud 24-01-2004, 16:13
Verwijderd
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 24-01-2004 @ 15:50:
Rond 6.30 uur denk k....

Vanaf 1.00 uur eerst twee dames partijen van Davenport en Mauresmo en daarna Agassi-Srichaphan...
dit zijn toch geen tijden... zeker niet voor de zondag
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 16:35
Eric
Eric is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 24-01-2004 @ 17:13:
dit zijn toch geen tijden... zeker niet voor de zondag
schalken is nog wel te doen
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 09:42
Tommie/Aligogo
Net gehoord dat Schalken eruit ligt
Heb de wedstrijd niet gezien maar hij zal wel van de baan gemept zijn
Oud 25-01-2004, 10:20
Verwijderd
ik heb een klein stukje gezien en roddick was best lekker bezig...

best wel een afstraffing dus.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 11:56
underthabridge
ik ben dus vroeg op gestaan... najah.. het viel op zich best mee met de vroegte... Ik vond dat Sjeng niet op zijn best was, maar ik denk dat hij in zijn beste doen ook wel verloren had, zij het met een minder geflateerde score, 6-1, 6-2, 6-3 is natuurlijk niet echt geweldig. Het was voor Sjeng wel dweilen met de kraan open,.. als hij dan een keer een voorsprongetje had, dan kwamen er weer 2 of 3 kanonskogels van services of forehands en stond het weer gelijk. Eigenlijk precies zoals velen wel verwacht hadden, daarbij kwam nog dat hij iedere keer vroeg gebroken werd en dan kan je het schudden.

De eerste Kwartfinales worden:

Andy Roddick USA (1)
vs.
Marat Safin RUS

Andre Agassi USA (4)
vs.

Overige 4e ronde-partijen:

Hicham Arazi MOR
vs.
Mark Philippoussis AUS (10)

Andrei Pavel ROM
vs.

David Nalbandian ARG (8)
vs.
Guillermo Canas ARG

Lleyton Hewitt AUS (15)
vs.
Roger Federer SUI (2)

Dikgedrukt zijn de partijen met potentie

De wedstrijd tussen Blake en Safin was idd wat ik verwachtte, hele hoogstaande en boeiende partij . In 4 sets voor Safin, nu mag de geweldenaar uit Rusland tegen Roddick,... dit zou wel eens een herhaling van Roddick's kwartfinale van vorig jaar tegen Ayanoui kunnen worden... Vuurwerk dus . Zolang Marat zijn hoofd maar koel houdt maakt hij denkk een goede kans.

'The Vegas Kidd', die na zijn overwinning op Srichapan nu 25 wedstrijden achter elkaar ongeslagen is op Melbourne Park, mag aantreden tegen Grosjean,.. ik vrees het ergste voor de Fransman met de vloeiende forehand.
Oud 25-01-2004, 13:13
De Skaaf
De Skaaf is offline
ik hoop dat Safin die arrogante Roddick helemaal inmaakt.

Nalbandian zal het Argentijns onderonsje gaan winnen van Canas, Nalbandian is nog zonder setverlies.

Federer wint van Hewitt zij het moeizaam.

en ik zie "the Scud" en Ferrero ook doorgaan.

mijn grote favoriet blijft Nalbandian!
Oud 25-01-2004, 14:36
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Wat mij opvalt is dat er totaal geen verrassingen zaten bij de laatste 16 mannen... Wel jammer, ik had op een stunt van één of ander onbekend talent gehoopt

Mijn voorspellingen: Federer, Philippousis, Ferrero en Nalbandian zullen winnen en daardoor de kwart finale bereiken

Verder geef ik Roddick en Agassi beide veel kans om de halve finale te halen... (Weet iemand of ze dan tegen elkaar moeten of mogelijk pas in de finale? Ik heb zo geen speelschema bij de hand)
Oud 25-01-2004, 19:43
Young Grow Old
ben benieuwd of Safin al weer helemaal terug is en Roddick kan verslaan. Ik vond voor zijn blessure was Safin in potentie de beste tennisser, jammer dat zijn hoofd soms de verkeerde kant op stond.
Verder hoop ik op een halve finale Nalbandian-Ferrero: deze 2 bewijzen definitief dat spanjaarden/argentijnen het hele jaar om de prijzen strijden en niet alleen in het voorjaar op gravel
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 20:55
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 25-01-2004 @ 14:13:
ik hoop dat Safin die arrogante Roddick helemaal inmaakt
Hoezo is Roddick arrogant?
Argh, ik hoor dit echt té vaak en als je het mij vraagt, slaat het echt nergens op. Als een speler als Martin Verkerk een beetje met het publiek 'speelt' door vaak z'n vuist te ballen, het publiek aan te sporen tot meer support of wat dan ook, dan wordt en blijft hij een publiekslieveling, maar doet een jongen met zeer veel talent en veel meer potentie dat dan wordt het meteen negatief benadrukt... Waarom? Ik snap het echt niet

Andy serveert ongeveer het hardst van iedereen, hij is de nummer één van de wereld, hij is de grote kanshebber voor de toernooizege in Australië... mag hij dan ook een beetje zelfvertrouwen hebben zonder dat het meteen arrogant genoemd wordt?
Oud 26-01-2004, 11:47
De Skaaf
De Skaaf is offline
heb je zijn wedstrijden op de US-open gezien?
dan zal het je wel duidelijk zijn denk ik........
Oud 26-01-2004, 15:03
Verwijderd
Hewitt uitgeschakeld door Federer, wat zeg ik, Hewitt afgedroogd door Federer: 4-6 6-3 6-0 6-4.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 15:27
underthabridge
Citaat:
Nixje schreef op 26-01-2004 @ 16:03:
Hewitt uitgeschakeld door Federer, wat zeg ik, Hewitt afgedroogd door Federer: 4-6 6-3 6-0 6-4.
Precies zoals ik verwachtte... overklast in alle opzichten.

Kwartfinales:

Andy Roddick USA (1)
vs.
Marat Safin RUS

Andre Agassi USA (4)
vs.

Hicham Arazi MAR
vs.

David Nalbandian ARG (8)
vs.
Roger Federer SUI (2)

Dikgedrukt= potentiële thriller,.. *kijkt uit naar mooi tennis * Fan van Marat, de geweldenaar met het lichtontvlambare karakter,.. geweldig om naar te kijken

Wat betreft de bovenste 2, heb ik mijn mening al over gegeven, Roddick- Safin wordt spannend, heel spannend denk ik.
Agassi rekent af met Grosjean.
Arazi, die voor een van de grootste verrasingen van het toernooi zorgde, door van 'The scud' (Philipousis) te winnen, gaat tegen Ferero denk ik niet voor een verrasing zorgen, tenzij Juan Carlos echt last gaat krijgen van zijn dijbeen, zoals hij had in de wedstrijd tegen Pavel. Anders wordt het denk ik een makkelijke overwinning voor 'El mosquito'.
Federer tegen Nalbandian heeft het op zich in zich een spannende wedstrijd te worden,.. maar ik denk toch dat Federer gaat winnen. Aangezien hij gewoon de meest complete speler van de wereld is op dit moment.

Wat betreft Roddick's arrogantie, dat is hem aangeleerd in de USA, ik heb daar zelf ook gespeeld. En de hele sfeer tijdens het spelen is heel anders. Men is veel competatiever en prestatiegericht dan in Nederland. Men is wat zelfverzekerder,... en van roddick's spel.. tjah.. je moet er van houden, maar in veel gevallen is het idd niet echt leuk om naar te kijken. Dan zie ik toch liever Federer.. dat oogt een stuk beheerster en technischer.
Ik vind bovendien het opzwepen van het publiek niet arrogant,.. maar meer de manier waarop hij met zijn tegenstanders omgaat/ de pers te woord staat, dat kan af en toe wel wat verkeerd overkomen. Verder ben ik wel fan van zijn service (druk aan het oefenen )
Oud 26-01-2004, 15:34
Tommie/Aligogo
Ik had graag Hewitt-Federer gezien. Jammer dat de tijden een beetje extreem zijn
Oud 26-01-2004, 16:39
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Tommie/Aligogo schreef op 26-01-2004 @ 16:34:
Ik had graag Hewitt-Federer gezien. Jammer dat de tijden een beetje extreem zijn
Dat had je op het moment dat je deze post plaatste de samenvatting moeten kijken op Ned 2
Oud 26-01-2004, 17:41
Tommie/Aligogo
Citaat:
Bellenblaas schreef op 26-01-2004 @ 17:39:
Dat had je op het moment dat je deze post plaatste de samenvatting moeten kijken op Ned 2
hehe ja eigenlijk wel ik vergeet altijd dat dat er is
maar heb net wel de laatste game van de wedstrijd op eurosport gezien
Oud 26-01-2004, 21:31
Young Grow Old
ik heb de hele wedstrijd gezien en ik vond Hewitt zeker niet overklast. De eerste anderhalve set speelde hij ontzettend goed. Daarna haalde hij met een ace een servicegame binnen, maar deze werd afgekeurd vanwege een vermeende voetfout (ik zag zijn voet de lijn niet raken, maar goed). Federer profiteerde optimaal en serveerde met erg veel moeite (2 breakpoints tegen op 5-3) de set uit. Daarna is Hewitt niet meer teruggekomen
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 08:00
underthabridge
Citaat:
Young Grow Old schreef op 26-01-2004 @ 22:31:
ik heb de hele wedstrijd gezien en ik vond Hewitt zeker niet overklast. De eerste anderhalve set speelde hij ontzettend goed. Daarna haalde hij met een ace een servicegame binnen, maar deze werd afgekeurd vanwege een vermeende voetfout (ik zag zijn voet de lijn niet raken, maar goed). Federer profiteerde optimaal en serveerde met erg veel moeite (2 breakpoints tegen op 5-3) de set uit. Daarna is Hewitt niet meer teruggekomen
Jah.. Federer had een moeilijk begin,... maar daarna was het gewoon einde verhaal en is Hewitt in het hele stuk niet meer voorgekomen.

Agassi is door zoals verwacht,.. wel balen voor Grosjean dat hij een blessure heeft.

*wacht op Roddick - Safin*
Oud 27-01-2004, 11:55
De Skaaf
De Skaaf is offline
Go Safin!
Oud 27-01-2004, 12:16
Verwijderd
Safin wint van Roddick met 2-6..6-3..7-5..6-7..6-4

Agassi door na opgave Grosjean.

Henin wint van Davenport met 7-5..6-3

Zuluaga heeft een walk-over..Mauresmo gaf op vanwege een rugblessure.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 12:21
Verwijderd
Citaat:
MegaManX schreef op 27-01-2004 @ 13:16:
Safin wint van Roddick met 2-6..6-3..7-5..6-7..6-4

Mooie wedstrijd
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:49
Tommie/Aligogo
Citaat:
Nixje schreef op 27-01-2004 @ 13:21:
Mooie wedstrijd
Ik had hem willen zien
Roddick eruit, mooie comeback van Safin zeg
Oud 27-01-2004, 16:05
Tommie/Aligogo
Citaat:
Bellenblaas schreef op 25-01-2004 @ 15:36:
Wat mij opvalt is dat er totaal geen verrassingen zaten bij de laatste 16 mannen... Wel jammer, ik had op een stunt van één of ander onbekend talent gehoopt

hmm Nadal kwam wel ver en bood toch nog wel partij aan Hewitt. En Arazi zit in de kwartfinale, ik heb zijn naam wel eens horen vallen maar ik vind het toch wel een verrassing
Oud 27-01-2004, 21:15
underthabridge
Sjonge jonge... wat was dat een geweldige tennispartij zeg , tussen Roddick en Safin... En zoals ik hoopte/verwachtte Safin is terug van weggeweest. Speelde weer als vanouds.. en ik denk dat hij mentaal zelfs nog veel sterker geworden is. Een aantal keren weerstond hij de verleiding zijn racket kapot te slaan.
Al met al zie ik hem toch wel als de favoriet nu,.. zelfs Federer is denk ik niet in staat om deze Rus tegen te houden. Toch zal hij dan eerst wel van Agassi moeten winnen,.. maar dat moet haalbaar zijn met het spel dat hij op dit moment laat zien.

Halve Finales:

Marat Safin RUS

Andre Agassi USA (4)

Kwartfinales:

Hicham Arazi MAR
vs.

David Nalbandian ARG (8)
vs.
Roger Federer SUI (2)

En ik vind het ook nogal tegenvallen met de verrassingen,.. want op uitschakeling van Phillipousis en Roddick na is er eigenlijk niet veel raars gebeurd. Bij de laatste acht zaten maar liefst 6 spelers uit de top 10 van de plaatsingslijst,.. dus dat is niet echt verrassend in dat opzicht.
Daarom: GO MARAT!!!!
Oud 27-01-2004, 21:21
Verwijderd
ik heb alleen het laatste stukje gezien, maar Safin maakte wel veel indruk
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 08:25
Verwijderd
Arazi uitgeschakeld door Ferrero (6-1 7-6 7-6)
Tiebreaks: 8-6 7-5
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 10:41
Sjoukie
Sjoukie is offline
Roddick eruit ja, echt wel jammer....NU AGASSI DAN MAAR HE!!!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 12:18
tss
tss is offline
morgenochtend Safin-Agassi

ik ben benieuwd
Oud 28-01-2004, 15:15
Tommie/Aligogo
en Federer is ook door.
hij won in 7-5 6-4 5-7 6-3 van Nalbandian
Oud 28-01-2004, 17:45
underthabridge
Halve finales:

Marat Safin RUS
vs.
Andre Agassi USA (4)

vs.
Roger Federer SUI (2)

Dit zijn dus allebei op papier echte thrillers, ikzelf ga voor Marat Safin in de eerste partij, omdat ik hem nou eenmaal echt een puike gast vind Agassi staat wel 3-1 voor onderling,.. maar de laatste keer dat ze tegen elkaar speelden was in 2000, dus die statistiek is niet representatief. Go Marat!!!

2e wedstrijd is heel moeilijk,.. ze staan in onderlinge duels nu 3-3.
Eerst 2 keer won Ferrero, toen Federer 2 X toen Ferrero en de laatste ontmoeting was weer Federer.
Allebei zijn ze in vorm,.. Ferrero miss. een licht nadeel, dat hij een lichte blessure heeft gehad, hoewel dat tegen Arazi ook niet te merken was.

Moeilijk moeilijk dus... maar wel spannend
Oud 29-01-2004, 09:09
Tejay
Tejay is offline
Blijkbaar hier wel weinig interesse in het vrouwentennis met de Belgische speelsters. Zijn hier zo weinig Belgen dan

Ik merk toch graag even op dat Kim Clijsters en Justine Henin-Hardenne toch maar weer de finale van de Australian Open spelen aankomende zaterdag.
Voor Kim haar 5de grand-slam-finale op rij. Voor Justine kan het haar 3de opeenvolgende grand slam worden.
Lekker indrukwekkend niet?

Ik leg me lekker voor de tv hoor zaterdag. Ouderwetse Chips en Cola bij de hand

ps: en het is niet dat er weinig volk afkomt op het vrouwentennis..

Oud 29-01-2004, 10:56
De Skaaf
De Skaaf is offline
Safin bezug.....
Oud 29-01-2004, 12:48
Verwijderd
vandaag maar eens half 10 opgestaan om Agassi - Safin te kijjken en ik heb er geen spijt van

Geweldige wedstrijd in een enorm hoog tempo en met schitterend passes! Laatste set won Safin duidelijk op zn service zonder die aces had ie het niet gered, maar ik denk toch een terechte winnaar in een mooi duel, Federer en Ferrero mogen hun borst nat maken
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Tejay schreef op 29-01-2004 @ 10:09:
Blijkbaar hier wel weinig interesse in het vrouwentennis met de Belgische speelsters. Zijn hier zo weinig Belgen dan

Ik merk toch graag even op dat Kim Clijsters en Justine Henin-Hardenne toch maar weer de finale van de Australian Open spelen aankomende zaterdag.
Voor Kim haar 5de grand-slam-finale op rij. Voor Justine kan het haar 3de opeenvolgende grand slam worden.
Lekker indrukwekkend niet?

Ik leg me lekker voor de tv hoor zaterdag. Ouderwetse Chips en Cola bij de hand

ps: en het is niet dat er weinig volk afkomt op het vrouwentennis..
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje te makkeliujk gaan voor die 2. Ze kunnen goed tennissen dat staat vast maar buiten de Williams zusters is er gewoon geen concurrentie Henin heeft de laatste wedstrijden echt niet goed gespeeld maar staat wel in de finale, Kim speelt het hele toernooi met een enkelblessure maar heeft ook geen enkel probleem gehad, dan kijk ik liever naar de mannen waar gewoon veel meer spanning inzit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten