Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Schalken is goed,.. en als Roddick het nou zwaar krijgt tegen Dent, wat heel goed mogelijk is, dan is er een sprankje hoop voor onze redder in donkere dagen.
Ik hoop heel stiekem dat Roddick zijn voet verzwikt ofsow... dat Schalken een keer door kan. Maar dat gaat niet gebeuren vrees ik. Philipousis ook door, Agassi, Safin, Blake, Kuerten, Srichapan en Grosjean door. Leuke wedstrijden in bovenste stuk van schema 3e ronde, Kuerten- Srichapan, Roddick- Dent en voor ons Nederlanders de belangrijkste: Schalken - Melzer. Gaat Sjeng winnen ?? Ik denk vanwel namelijk.. wie niet?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(Dit verzin ik niet hor ![]() Federer- Hewitt Toch denk ik dat Federer wel gaat winnen, ondanks thuispubliek, want sinds Wimbledon is hij een stuk rustiger in de kop. Wat wel zo is, mocht hij een set verliezen, dan wordt het met de tijd moeilijker. Iedere game teveel tot het eind zal in het voordeel van Hewitt werken. Dus in 5 sets gaat hij niet winnen,... maar als hij gewoon speelt zoals we van hem mogen verwachten. Dan is Hewitt de pineut. Belooft een leuke pot te worden ![]()
|
Ik denk niet dat Sjen kan winnen van Roddick, Roddick krijgt zoveel vrije punten op de service en Sejn moet voor elke punt knokken en van af de baseline zijn ze ongeveel gelijk dus waarschijnlijk wint Roddick dan.
Maar ook bij tennis is de bal rond ![]()
||
Citaat:
Hoe geef je een wedstrijd uit handen, maar gelukkig is het Henman maar.. ![]()
|
Ik ga echt wel kijken... ookal is er kans dat Sjeng er kansloos vanaf gaat, Hoop doet leven
![]() ![]() Ik weet ook niet hoe laat het begint, dat wisten ze op het sportjournaal ook nog niet, maar dat zou nog bekend gemaakt worden. De 4e Ronde: Andy Roddick USA (1) vs. Sjeng Schalken NED (16) Marat Safin RUS vs. James Blake USA Andre Agassi USA (4) vs. Paradorn Srichaphan THA (13) Sebastien Grosjean FRA (9) vs. Robby Ginepri USA (32) Unknown vs. Mark Philippoussis AUS (10) Andrei Pavel ROM vs. Juan Carlos Ferrero ESP (3) David Nalbandian ARG (8) vs. Guillermo Canas ARG Lleyton Hewitt AUS (15) vs. Roger Federer SUI (2) De dikgedrukte partijen, daar kijk ik het meest naar uit. Wel opvallend, heel veel geplaatste spelers nog in de running. Waaronder 7 man uit de top 10.
||
Citaat:
Vanaf 1.00 uur eerst twee dames partijen van Davenport en Mauresmo en daarna Agassi-Srichaphan...
|
ik ben dus vroeg op gestaan... najah.. het viel op zich best mee met de vroegte... Ik vond dat Sjeng niet op zijn best was, maar ik denk dat hij in zijn beste doen ook wel verloren had, zij het met een minder geflateerde score, 6-1, 6-2, 6-3 is natuurlijk niet echt geweldig. Het was voor Sjeng wel dweilen met de kraan open,.. als hij dan een keer een voorsprongetje had, dan kwamen er weer 2 of 3 kanonskogels van services of forehands en stond het weer gelijk. Eigenlijk precies zoals velen wel verwacht hadden, daarbij kwam nog dat hij iedere keer vroeg gebroken werd en dan kan je het schudden.
De eerste Kwartfinales worden: Andy Roddick USA (1) vs. Marat Safin RUS Andre Agassi USA (4) vs. Sebastien Grosjean FRA (9) Overige 4e ronde-partijen: Hicham Arazi MOR vs. Mark Philippoussis AUS (10) Andrei Pavel ROM vs. Juan Carlos Ferrero ESP (3) David Nalbandian ARG (8) vs. Guillermo Canas ARG Lleyton Hewitt AUS (15) vs. Roger Federer SUI (2) Dikgedrukt zijn de partijen met potentie ![]() De wedstrijd tussen Blake en Safin was idd wat ik verwachtte, hele hoogstaande en boeiende partij ![]() ![]() 'The Vegas Kidd', die na zijn overwinning op Srichapan nu 25 wedstrijden achter elkaar ongeslagen is op Melbourne Park, mag aantreden tegen Grosjean,.. ik vrees het ergste voor de Fransman met de vloeiende forehand.
|
ik hoop dat Safin die arrogante Roddick helemaal inmaakt.
Nalbandian zal het Argentijns onderonsje gaan winnen van Canas, Nalbandian is nog zonder setverlies. Federer wint van Hewitt zij het moeizaam. en ik zie "the Scud" en Ferrero ook doorgaan. mijn grote favoriet blijft Nalbandian!
|
Wat mij opvalt is dat er totaal geen verrassingen zaten bij de laatste 16 mannen... Wel jammer, ik had op een stunt van één of ander onbekend talent gehoopt
Mijn voorspellingen: Federer, Philippousis, Ferrero en Nalbandian zullen winnen en daardoor de kwart finale bereiken Verder geef ik Roddick en Agassi beide veel kans om de halve finale te halen... (Weet iemand of ze dan tegen elkaar moeten of mogelijk pas in de finale? Ik heb zo geen speelschema bij de hand)
|
![]() |
ben benieuwd of Safin al weer helemaal terug is en Roddick kan verslaan. Ik vond voor zijn blessure was Safin in potentie de beste tennisser, jammer dat zijn hoofd soms de verkeerde kant op stond.
Verder hoop ik op een halve finale Nalbandian-Ferrero: deze 2 bewijzen definitief dat spanjaarden/argentijnen het hele jaar om de prijzen strijden en niet alleen in het voorjaar op gravel |
![]() |
||
Citaat:
Argh, ik hoor dit echt té vaak en als je het mij vraagt, slaat het echt nergens op. Als een speler als Martin Verkerk een beetje met het publiek 'speelt' door vaak z'n vuist te ballen, het publiek aan te sporen tot meer support of wat dan ook, dan wordt en blijft hij een publiekslieveling, maar doet een jongen met zeer veel talent en veel meer potentie dat dan wordt het meteen negatief benadrukt... Waarom? Ik snap het echt niet Andy serveert ongeveer het hardst van iedereen, hij is de nummer één van de wereld, hij is de grote kanshebber voor de toernooizege in Australië... mag hij dan ook een beetje zelfvertrouwen hebben zonder dat het meteen arrogant genoemd wordt?
||
Citaat:
Kwartfinales: Andy Roddick USA (1) vs. Marat Safin RUS Andre Agassi USA (4) vs. Sebastien Grosjean FRA (9) Hicham Arazi MAR vs. Juan Carlos Ferrero ESP (3) David Nalbandian ARG (8) vs. Roger Federer SUI (2) Dikgedrukt= potentiële thriller,.. *kijkt uit naar mooi tennis ![]() ![]() Wat betreft de bovenste 2, heb ik mijn mening al over gegeven, Roddick- Safin wordt spannend, heel spannend denk ik. Agassi rekent af met Grosjean. Arazi, die voor een van de grootste verrasingen van het toernooi zorgde, door van 'The scud' (Philipousis) te winnen, gaat tegen Ferero denk ik niet voor een verrasing zorgen, tenzij Juan Carlos echt last gaat krijgen van zijn dijbeen, zoals hij had in de wedstrijd tegen Pavel. Anders wordt het denk ik een makkelijke overwinning voor 'El mosquito'. Federer tegen Nalbandian heeft het op zich in zich een spannende wedstrijd te worden,.. maar ik denk toch dat Federer gaat winnen. Aangezien hij gewoon de meest complete speler van de wereld is op dit moment. Wat betreft Roddick's arrogantie, dat is hem aangeleerd in de USA, ik heb daar zelf ook gespeeld. En de hele sfeer tijdens het spelen is heel anders. Men is veel competatiever en prestatiegericht dan in Nederland. Men is wat zelfverzekerder,... en van roddick's spel.. tjah.. je moet er van houden, maar in veel gevallen is het idd niet echt leuk om naar te kijken. Dan zie ik toch liever Federer.. dat oogt een stuk beheerster en technischer. Ik vind bovendien het opzwepen van het publiek niet arrogant,.. maar meer de manier waarop hij met zijn tegenstanders omgaat/ de pers te woord staat, dat kan af en toe wel wat verkeerd overkomen. Verder ben ik wel fan van zijn service ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() maar heb net wel de laatste game van de wedstrijd op eurosport gezien ![]()
|
![]() |
ik heb de hele wedstrijd gezien en ik vond Hewitt zeker niet overklast. De eerste anderhalve set speelde hij ontzettend goed. Daarna haalde hij met een ace een servicegame binnen, maar deze werd afgekeurd vanwege een vermeende voetfout (ik zag zijn voet de lijn niet raken, maar goed). Federer profiteerde optimaal en serveerde met erg veel moeite (2 breakpoints tegen op 5-3) de set uit. Daarna is Hewitt niet meer teruggekomen
|
![]() |
||
Citaat:
Agassi is door zoals verwacht,.. wel balen voor Grosjean dat hij een blessure heeft. ![]() *wacht op Roddick - Safin*
||
Citaat:
|
Sjonge jonge... wat was dat een geweldige tennispartij zeg
![]() Al met al zie ik hem toch wel als de favoriet nu,.. zelfs Federer is denk ik niet in staat om deze Rus tegen te houden. Toch zal hij dan eerst wel van Agassi moeten winnen,.. maar dat moet haalbaar zijn met het spel dat hij op dit moment laat zien. Halve Finales: Marat Safin RUS Andre Agassi USA (4) Kwartfinales: Hicham Arazi MAR vs. Juan Carlos Ferrero ESP (3) David Nalbandian ARG (8) vs. Roger Federer SUI (2) En ik vind het ook nogal tegenvallen met de verrassingen,.. want op uitschakeling van Phillipousis en Roddick na is er eigenlijk niet veel raars gebeurd. Bij de laatste acht zaten maar liefst 6 spelers uit de top 10 van de plaatsingslijst,.. dus dat is niet echt verrassend in dat opzicht. Daarom: GO MARAT!!!! ![]()
|
Halve finales:
Marat Safin RUS vs. Andre Agassi USA (4) Juan Carlos Ferrero ESP (3) vs. Roger Federer SUI (2) Dit zijn dus allebei op papier echte thrillers, ikzelf ga voor Marat Safin in de eerste partij, omdat ik hem nou eenmaal echt een puike gast vind ![]() ![]() 2e wedstrijd is heel moeilijk,.. ze staan in onderlinge duels nu 3-3. Eerst 2 keer won Ferrero, toen Federer 2 X toen Ferrero en de laatste ontmoeting was weer Federer. Allebei zijn ze in vorm,.. Ferrero miss. een licht nadeel, dat hij een lichte blessure heeft gehad, hoewel dat tegen Arazi ook niet te merken was. Moeilijk moeilijk dus... maar wel spannend ![]()
|
Blijkbaar hier wel weinig interesse in het vrouwentennis met de Belgische speelsters. Zijn hier zo weinig Belgen dan
![]() Ik merk toch graag even op dat Kim Clijsters en Justine Henin-Hardenne toch maar weer de finale van de Australian Open spelen aankomende zaterdag. Voor Kim haar 5de grand-slam-finale op rij. Voor Justine kan het haar 3de opeenvolgende grand slam worden. Lekker indrukwekkend niet? ![]() ![]() ![]() Ik leg me lekker voor de tv hoor zaterdag. Ouderwetse Chips en Cola bij de hand ![]() ![]() ![]() ps: en het is niet dat er weinig volk afkomt op het vrouwentennis.. ![]()
|
Verwijderd
|
vandaag maar eens half 10 opgestaan om Agassi - Safin te kijjken en ik heb er geen spijt van
![]() Geweldige wedstrijd in een enorm hoog tempo en met schitterend passes! Laatste set won Safin duidelijk op zn service zonder die aces had ie het niet gered, maar ik denk toch een terechte winnaar in een mooi duel, Federer en Ferrero mogen hun borst nat maken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Australian Open 2008 WolterB | 25 | 29-01-2008 10:40 | |
Vrije tijd |
Tennisseizoen 2006 tss | 381 | 07-10-2006 19:25 | |
Vrije tijd |
[Tennis] Australian Open 2006 tss | 148 | 31-01-2006 23:56 | |
Lifestyle |
schoenen hewitt tijdens australian open Biertank 52 | 2 | 14-02-2005 22:52 | |
Vrije tijd |
[tennis] Eerste Grand Slam : Australian Open Tofke_H | 138 | 01-02-2005 15:23 | |
Vrije tijd |
Aussie open dutchguy | 5 | 18-01-2004 23:12 |