![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Is er in de buurt geen goedkoop hotelletje? Rond 12 uur gaat de trein regelmatig weer terug...daarna minder en als het heel gezellig is waar ik wel vnuit ga zou dat zonde zijn ![]() Zijn er nog meer mensen die weer terug richting Leiden moeten? Laatst gewijzigd op 16-01-2004 om 17:34. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Utrecht zit op het nachtnet toch?, maar die gaan ook niet zovaak. om een uur eentje en om drie uur eentje, geloof ik. Neem maar een slaapzakje mee!
Ach, we hebben een keer een hele nacht tot half zes ofzo op Delft gezeten. Buiten! De stationshal in Utrecht is tenminste nog warm. En sinds een hele nacht alleen op het vliegveld van Casablanca met allemaal kerels die dachten: oh, die westere meiden doen het met iedereen, krijg ik van CS Utrecht geen angstzweet meer. Gewoon vuil kijken en je met niemand bemoeien. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Lijkt me ontzettend leuk, maar weet al bijna zeker dat mijn ouders het absoluut niet goed zouden vinden. Ik ken jullie niet, Utrecht is niet erg dichtbij, je kan niemand vertrouwen.
![]() Owja, Paranoide en Moenbloem, wat zijn jullie verdomd mooi! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Had ik jou nou al eens eerder gezien of niet? heel lang geledenk misschien? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En, jaa, ik heb jou een minuutje of vijf gesproken! Hehehe. Op een meeting waarop ik Roel een van de eerste keren zag. En-en, ik wou toendertijd een felgroen rokje van je overkopen, was nog aan het twijfelen, en op de meeting kwam je opeens naar me toe met 't bericht dat ik 'm wel gewoon zomaar mocht hebben. En ik zei heel verlegen dankjewel en durfde niet tegen je te praten, geloof ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Roep maar een datum, ik kan hoogstwaarschijnlijk toch wel, met mijn gebrek aan een sociaal leven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Mm. De week er op? Weekend van 9 februari. Als ik het goed heb uitgerekend. (En ik ben moe, dus het zal wel niet, gne.) |
![]() |
|
31ste is toch wel ideaal voor mij. Het weekend erna zijn het vriendje en ik eindelijk weer eens tegelijk thuis, dus dan moet ik toch wel ook aandacht aan hem schenken.
Goed, wie wil en kan op 31 januari te Utrecht? Maureen. [Phileine] Quote even en zet je naam er even bij.
|
Als het niet op de 31ste kan, kan er niemand bij mij iig blijven slapen. Het kan dus wel, maar dan wordt het nachttreinen voor iedereen.
Gelieve de mensen die man zijn en niet het vermogen hebben serieus te reageren: opzouten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch zonde. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Divine Shadow, ik wil je best helpen met je ombouwing, hoor. *pakt notenkraker erbij* >:] Hop, weg uit dit topic als je er niks te zoeken hebt. Muha. |
![]() |
|
|