Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2004, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 16-01-2004 @ 19:04:
Offtopic: Dat klinkt leuk, zo'n dagopening; hoe is dat op een normale dag? Ik ken het namelijk helemaal niet
nou ja, de leraren krijgen aan het begin van de week een boekje met tekstjes over gebeurtenissen die zich in de wereld hebben afgespeeld, of op school, of wat gewoon belangrijk is. die tekst kan een gedicht zijn, een gedachte van iemand of een bepaalde blik op een zaak. ik zit op een christelijke school, dus er zit wel altijd een soort van 'nadenk-formule' in. veel leraren vinden het onzin, maar ik vind het altijd best belangrijk. zo weetje nog eens wat er gebeurt, en word je er toch mee in contact gebracht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2004, 18:58
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Wij deden het om 10 voor 11, omdat om 11 uur de pauze is. Het was muisstil, en de wind gierde tegen de ramen, was wel mooi.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 19:14
alpha
alpha is offline
11 uur hadden we 1 minuut stilte idd. Het werd omgeroepen via de intercom, met een nog een verhaal erbij. Klokslag 11 was het inleidende verhaal afgelopen, dat was wel mooi, en na de minuut "bedankt" dat was heel apart dus toen begonnen er sommigen te lachen. Het was wel echt stil zoals altijd als er eens zoiets is op school. Wel goed eigenlijk!
Oud 18-01-2004, 18:32
Nyawa
Onze school deed er ook aan mee - hoorde ik, ik was er zelf niet omdat mijn tentamen om 9.05 uur al afgelopen was -, maar het schijnt dat een stel brugklassers gewoon hardnekkig doorbleef praten. Sneu.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 19:45
Fenji
Fenji is offline
van 10 over half 11 tot 11 hadden we pauze en we deden het gewoon in de aula.. mja het was eerder een halve dan 1 minuut
Oud 19-01-2004, 11:57
Fantôme
Fantôme is offline
wij ook, tijdens de les anw was het bij ons.
wij deden het om 10.55 uur omdat om 11.00 uur de pauze begint. die pauze kan natuurlijk ook wel een keertje een minuut later beginnen, maar aangezien er ook om 11.00 veel mensen op school aankomen, zou het nooit helemaal stil zijn, dus vandaar om 10.55 uur. toen ging de knor en waren de ll die bij anw aanwezig waren wl 4 (!!) minuten stil. er hing namelijk geen klok, en niemand had blijkbaar een horloge om. de leraar wel.. maar die vond het wel lekker rustig, en niemand durfde te vragen of die minuut nou al eens om was
Reageren

Regels voor berichten