Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
kan jij trouwens verklaren dat als het communisme zo ontzettend goed is mensen zo graag uit oost- duitsland weg wilden naar west- duitsland/ hoe blind ben jij als je het communisme beter vind werken dan de democratische samenleving? nog vergeten ook, het is sinds gister uit met mn vriend, dus ik kan ook neit meer met hem kijken...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als we elkaar wat meer in onze waarde laten, en inhoudelijke vragen stellen, ipv dom afkraken van een plan, word de sfeer er ook beter op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
* Gratis onderwijs & gezondheidszorg * Geboortebeperking tot 2 kinderen. * monarchie afschaffen * criminelen worden harder aangepakt * jongerenwerkkampen oprichten voor heropvoeding voor agressieve probleemjongeren. * Geweld tegen vrouwen moet meer aandacht hebben en harder worden aangepakt. * Douane, grenzen strenger bewaken. * Meer stimulering voor zon-wind-water energie. * Gratis openbaar vervoer * Keihard optreden tegen milieuvervuilers (zowel instellingen als individu) * Markermeer inpolderen Dit vind ik opzich best wel goede punten (hoewel gratis gezondheidszorg enzo erg moeilijk uitvoerbaar is, en dan zal het nog wel niet gratis zijn want dan zal je er wel via belastingen aan mee moeten betalen). |
![]() |
||
Citaat:
1 vraag: hoe wil je het bekostigen?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
in de sovjet unie hadden ze zekerheid. de zekerheid van armoede. Maar ik neem aan dat het met jou ook heel slecht gaat sinds je een computer kan bekostigen.. sorry daarvoor he
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Belastingen zijn een bron van inkomsten. Monarchie afschaffen behoud je ook iets geld mee. ![]() De gevangenissen zo maken dat je er geen geld aan uitgeeft maar dat je eraan verdient (de gevangenen hard laten werken). En ik zei eigenlijk ook al dat het moeilijk zou zijn om dat op te kunnen brengen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De 5 jaren plannen hebben uiteindelijk desastreuze gevolgen gehad, en je kweekt er mensen mee die hun motivatie om te werken verliezen. Om maar eens wat echte argumenten te noemen, mevrouw jet666 |
![]() |
||
Citaat:
maar, de monarchie afschaffen ben ik helemaal voor!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En ik verzeker je dat heel veel mensen die van een uitkering genieten ook even er lekker zwart bij werken, gewoon verlagen die hap, zo bespaar je kosten en stimuleer je ze om wit te werken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En om op je vraag een antwoord te geven: Niet alle gevangenen zijn dom ( niet jouw woorden ) er zijn er zat die bijvoorbeeld producten kunnen verpakken, of kantoorachtige baantjes kunnen doen. Of bijvoorbeeld in de receycling |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Offtopic: Wedden dat je zo'n opmerking niet leuk vind? En dat je ertegen gaat protesteren...? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
in mijn ogen is een communistische maatschappij beter in een democratie ontstaat armoede, criminaliteit, corruptie, agressie en worden burgerlijke rechten afgebroken door tweedeling.
democratie is een hebzuchtig systeem die zowel mens als milieu vernietigen, waar sommige mensen beter worden over ruggen van anderen. |
![]() |
||
Citaat:
En mensen om te keuren zijn er wel, gewoon mensen die dat kunnen (die heb je nu ook). ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*armoede: dit is al vaka gezegd.. sovjetunie wa sook armoede *criminaliteit is overal. mensne willen altijd meer, dat zit in hun natuur * corruptie zal je alleen kunnen voorkomen als leiders gekozen kunen worden en dan vraag ik me toch af of dat kan bij jou systeem.. corruptie zit net als criminaliteit in de natuur van de mens. tenzij ze hun plaats kunnen accepteren ik ga er heel kort op in dat weet ik. maar dat komt omdat ik t onzinnig vind
|
Leuk joh
Je vergeet even een paar agendapunten: -het land economisch naar de knoppen helpen door iedereen werk toe te bedelen en er wordt niet meer geproduceerd wat nodig is maar wat de staat wil Ja de staat stelt het bij, te langzaam communisme opzich de ideen zijn wel goed lees idealistisch alleen in de praktijk wordt je land dus een puinhoop Dus ik vindt het niks
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik zag daar trouwens ook hoe teleurgesteld de mensen zijn als ze arbeidsongeschikt worden verklaard ( de meeste dan he)
||
Citaat:
![]() maar op deze manier kun je veel arbeidsplaatsen creeiren alleen jammer dat het dan vaak seizoenswerk is in de winter kunnen ze anders in fabrieken werken |
![]() |
|
Hmm..met geschiedenis hebben we het er dus over. Over Stalin enzo..
Hoeveel hij wel niet teweeg heeft gebracht..Snap je dat niet? Oost-Duitsland is door Stalin nog steeds een stuk armer dan West-Duitsland. En dit is nog maar een klein voorbeeldje. Denk je als je dit leest niet zoiets van..Hmm..misschien is het communisme toch niet zo handig? Om het maar lichtjes te zeggen..
||
Citaat:
Mijn vader en een paar broers en zussen van hem zijn allemaal lichamelijk gehandicapt, dat komt door een of andere weinige voorkomende ziekte die ze vanaf hun geboorte hebben. Een paar lopen met krukken en een paar zitten in een rolstoel. Mijn vader is 100% arbeidsongeschikt verklaard, maar hij zou echt wel gewoon op een stoel naast de lopende band kunnen zitten, net zoals de rest van de familie. En mijn vader is dus redelijk erg wat hij heeft maar nog veel meer mensen hebben veel minder en die zijn ook arbeidsongeschikt verklaard, dus dat kunnen ze wel beter regelen. En ze kunnen ook de uitkeringen omlaag halen, want zie mij hier nu eens lekker internetten (zelfs ADSL ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
stelling: werkgevers buiten werknemers uit niceman1984 | 41 | 26-01-2004 21:13 |