|
|
Bekijk resultaten poll: Heb jij professionele hulp? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
43 | 24.29% |
Nee, niet nodig. |
61 | 34.46% |
Nee, maar het zou wel moeten. |
43 | 24.29% |
Nee, ik ben ermee gestopt. |
30 | 16.95% |
Aantal stemmers: 177. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nee, ik ben ermee gestopt.
Ik heb twee gesprekken gehad met verschillende psychiaters. (De eerste wou van me af door me aan de Prozac te krijgen. ![]() Daarna heb ik een paar gesprekken gehad met een psycholoog. (Ik ben een heel klein beetje autistisch, vandaar.) Maar nu gaat het prima met mij, dus niet meer nodig. ![]() |
![]() |
|
Ja, 3 jaar geleden eerst naar bureau jeugdzorg (wegens mishandeling door moeder)
Na een half jaar toch maar naar psychiater (werd depressief) Uiteindelijk dooverwezen naar Klinische psychotherapie, opname van een jaar.. (want werd nog depressiever) Nu een jaar terug thuis, sindsdien ambulante hulp via gesprekstherapie. Gaat beter met me, zit iig een grote stijgende lijn in ![]()
|
Ja, ik heb 'hulp', al bijna 2 jaar geloof ik. Maar waarvoor dat weet ik eigenlijk niet hehe.....ik liep 2 jaar geleden niet goed met mn studie en toen ben ik naar de schoolpsych gegaan en die wisten het ook niet en toen kwam ik bij een mannetje en dat zei dat ik vast een trauma had met mijn vader (???
![]() Overigens hebben we het nooit over mijn vader-probleem gehad...t gaat nergens over. Ik ben niet iemand die geholpen wordt door een psych. Sowieso klikt het niet met die vent, verder weet ik alles zelf ook al wel, en ik hou er niet van om zelf maar te beginnen met praten (weet nooit wat ik moet melden aan die vent). Enige waar hij tot nu toe goed voor is geweest is dat ik seroxat kreeg voorgeschreven toen ik -toen was ik al in behandeling bij hem- vreselijke angsten kreeg. Inmiddels ben ik daar (na een jaar slikken, het heeft goed geholpen in dat jaar maar afkicken is wel minstens 2 weken afzien) ook alweer een halfjaar ofzo mee gestopt. Hehe ook al dacht hij dat dat niet zou lukken. |
![]() |
|
![]() |
Ja: Waarom heb je hulp en hoelang al?
naja..ech proffesionele hulp..hmz.. k loop sinds september 03 bij de schoolpedagoog, hek soms gesprekken met de leerlingbegeleidster op school, ben de 5e febr.voor de 2e keer bij n psychiater geweest, hek sinds de 5e dus ookw medicijnen (haloperidol) ben nu heel moe en suf, heb buikpijn, kan me amper meer concenteren, is wel goed want dan pieker ik niet zowveel meer, maar ook irritant want ik kan amper meer n boek lezen..nouw k moet dus ookw waarschijnlijk in therapie, heb nogal behoorlijke last van heavy stemmingswisselingen enzow..en hoor soms stemmen.. ![]()
||
Citaat:
<<maar das oud nieuws ondertussen>> ontopic: ik had al eens gereageerd... maar ik heb nog steeds geen proff. hulp, en als ik zo naar mn armen kijk... zou het wel eens nodig kunnen zijn. mja...
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb hulp gehad. Toen ik 12 had van de schoolarts (een vriend van me was toen overleden). Toen ik 17 was door een lerares, de schoolarts en later door Bureau Jeugdzorg. En een paar maanden geleden door slachtofferhulp.
Nu heb ik geen prof. hulp meer maar mijn vrienden helpen me wel enorm. |
![]() |
|
Ja, ik heb professionele hulp.
Vanaf m'n 15e tot m'n 17e was ik in deeltijdbehandeling in een kliniek voor een eetstoornis (anorexia). Een half jaar geleden is dat gestopt, omdat ik het wel genoeg vond. Na een suicidepoging een aantal maanden geleden kwam ik in het ziekenhuis waar ik een psychiater kreeg. Daar praat ik nog steeds mee, als overgang naar waarschijnlijk dagbehandeling, voor borderline en alles wat daar mee samenhangt (o. a. depressie, eetstoornis, drugsproblemen).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisje met problemen, foute jongen (serieuze vraag) hhendrikxx | 30 | 03-04-2005 16:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Anorexia Popgamer1989 | 42 | 15-01-2005 20:36 | |
Psychologie |
generaliseren door een slechte ervaring Verwijderd | 17 | 22-07-2004 14:12 | |
Drugs & Alcohol |
Coke en verslaving Demiurge | 61 | 12-03-2004 19:32 | |
Psychologie |
klasgenoot zelfmoord gepleegd *~*SaN*~* | 34 | 06-09-2003 13:39 | |
Psychologie |
Durf jij “real life” contact aan te gaan via dit forum? idmind | 53 | 06-05-2003 18:37 |