'Kim Possible' werd van de zomer uitgezonden op KETNET. In de VS waren ze toen net klaar met het uitzenden van die serie, wat betekent dat ze de serie echt in een record-tempo in het Nederlands hebben ingesproken. Op één aflevering na, heeft KETNET ze alle 20 uitgezonden. Met het uitzenden van seizoen 2 zijn ze nu in de VS bezig. Hopen dus dat die ook van de zomer weer op KETNET komen. Hou het 'Disney festival' in de weekends in de gaten.
Don Rosa is zeker super. Hij werkt nu aan een verhaal waarin Doortje Duck, de zus van Dagobert, terugkomt. William van Horn en Daniël Branca vind ik ook erg leuk. En die strips in "Een weekje..." van Al Taliaferro en Bob Karp zijn inderdaad briljant!
De 'Suske en Wiske'-strips zijn heel slecht geworden sinds Marc Verhaegen de reeks heeft overgenomen, vind ik. Daar mogen ze van mij wel een punt achter zetten. Strips van nu die erg goed zijn, vind ik: 'Gilles de Geus' (Hanco Kolk & Peter de Wit- Uitgeverij Silvester) 'Nathalie' (Sergio Salma- Casterman) 'Cédric' (Laudec & Cauvin- Dupuis) en zeker en vooral 'Soda'(Philippe Tome & Bruno Gazotti- Dupuis).