Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kan er inderdaad ook niet tegen als mijn viend het over zijn ex heeft. Ze komt nogal vaak ter sprake omdat ze elkaar nog om de week zien in de sporthal. Nou breng ik haar zelf ook wel eens ter sprake hoor. Ik laat het overigens niet merken dat ik daar niet zo blij mee ben.
Waar ik wel heel boos om kan worden, en wat geen enkele man lijkt te begrijpen, is dat als ik bij hem ben (150 km bij mij thuis vandaan) hij vrolijk uren iets voor zichzelf gaat doen en mij alleen op zijn kamer laat zitten. Hij vind dan dat ik te afhankelijk van hem ben en dat ik mezelf maar moet vermaken. Ja daarvoor ben ik toch niet bij hem? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vooral die afstand.. je kunt thuis ook wel iets voor jezelf doen, daarvoor kom je niet helemaal daarheen natuurlijk. Nou ja, sterkte ermee.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik wordt er kwaad om als m'n vriendin zegt dat ik me steeds moet aanpassen en dat ik maar moet komen terwijl ze dat zelf ook wel eens kan doen, nu heb ik vandaag m'n rijbewijs gehaald en krijg ik dat morgen pas is ze kwaad dat ik haar vanavond niet op kom halen om een stukje te gaan rijden
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En as k ff ze hulp nodig heb en meneer doet t zo wel hou nie zo van uitstellen.. ![]()
|
maar meestal word ik dan niet echt boos, kga me meer kut/chagrijnig voelen. achja, hij heeft zelf allemaal niet echt door dat ik dat kwetsend vind. Hij bedoelt et niet slecht ![]() en verder is ie eigenlijk gewoon wel heel erg lief ![]() ![]()
||
Citaat:
|
als hij me iedere dag weer belooft te smsen en t dan vervolgens eens per 10 dagen doet. *grrrr* (en dat nog wel als ie op mijn kosten mij kan bellen en smsen. hij heeft een foon van mij. maar iedereen anders kan hij er wel mee bellen.
![]()
|
![]() |
Als ik iets vertel wat ik belangrijk vind en hij zit zijn cd's oid te bekijken erna blijft er naar staren, en er een paar keer uhmmm, uhuh, hmmhm uitpoept, en ik daarna vraag: Wat zei ik nou? en hij ook echt niet weet wat ik verteld heb
![]() Maar voor de rest heeft hij wel geleerd om te luisteren ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
- vroeg opstaan, daar kan ik erg pissed van worden, vooral als er dan ubervrolijk en actief tegen me gedaan wordt. dat heb ik ook als ik moe ben.
- me niet serieus nemen of behandelen als een domme muts (of het okay vinden dat zijn vrienden/familie dat doen) - overreageren, te boos worden, te actief worden, vooral niet op een normale toon iets kunnen uitleggen of bespreken zonder te gaan schreeuwen ofzo. - herhaaldelijk vragen of ik zeker ben van mijn zaak, 'wil je iets drinken' 'nee' 'weet je het zeker' gvd ja ik weet het zeker anders zei ik ik geen NEE - jaloezie van zijn kant - desinterrese in onderwerpen die mij wel interreseren en dus ook deel van mij zijn. halloohooww ik probeer ook iets mee te krijgen van voetbal als dat heel belangrijk voor hem is, ik verwacht ook dat iemand enigzins een beetje mijn dingen volgt, je hoeft het kunst bijv. niet heel leuk, te vinden maar probeer in ieder geval te snappen waarom ik het wel leuk vind enzo.
|
M'n vriendinnetje kan soms zo lekker traag doen, dan sta je op het punt om weg te gaan en dan moet ze nog van alles doen.
Daarnaast is het af en toe een enorme stijfkop en als ze iets niet kent, zal ze het ook niet snel proeven. daarnaast vind ik het jammer dat ik bij het risken de landen niet op zijn engels op mag noemen, zo staan ze tenslotte ook op de kaartjes ![]() |
![]() |
|
Mijn vriend is nogal niet uit zichtzelf - vertellerig. Moet vaak dingen eruit trekken. Geen belangrijke dingen, maar gewoon van "goh heb je nog wat gehoord van bv. sollicitatie?" Als ik het nie vraag zegt ie het niet, geheel onbewust ook nog, want hij vindt het dan gewoon niet belangrijk, maar ja ik weer wel
![]() Waar je me wel woest mee kan krijgen zijn van die dooddoener opmerkingen in een gesprek wat ik heel belangrijk vind. Dan wil ik gewoon een antwoord horen en dan zegt ie " tja....als jij dat denkt..." of " ok " ![]() en te laat komen natuurlijk, als ie niet belt dan, maar dat heb ik bij iedereen, want zelf ben ik altijd ruim op tijd. |
![]() |
|
Heb niet iets waar ik me boos om kan maken bij mijn vriend
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
en over dat risken: ze staan in het nederlands op de kaartjes!!! verder irriteer ik me als ik vraag of hij ergens niet over wil beginnen tegenover zn ouders en hij t 2 minuten later toch doet waarmee hij mij voor schut zet en ook nog is mn woorden verdraait.... maar dat heb ik m hoop ik duidelijk gemaakt.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
manipulatie, bezitterigheid, jaloezie, als iemand niets wil ondernemen en het liefst thuis in bed blijft liggen of 's avonds voor de tv wil hangen, dan kan ik boos worden, beloftes niet nakomen, egoïsme en als iemand zijn zin veel door drammen, belangrijke zaken verzwijgen, contacten met ex-en die toch nog wel leuk zijn onderhouden... en ga maar zo verder
![]() |
![]() |
|
dat als je vriendin naar een feest gaat...waar dat ze weet dat er een jongen komt die haar leuk vind......en dan mij niet meevragen naar de feest....en dan kom ik haar 's avonds tegen op de fiets....en dan geeft ze mij geen aandacht......jah daar wordt ik aardig pissig om
nu heeft ze met die kerel....maar boeit me niet....heb nou een veeeel leukere vriendin |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
- Dat hij ontzettend negatief over zichzelf denkt en dan absoluut van mij niet wil horen dat het niet zo is. Daar word ik echt heel boos om. * was vanmiddag heel boos op hem *
- Mij eerst heel verhaal vertellen over hoe die zich voelt, dan zeg ik dat ik hem niet kan helpen. Dat hij dan zegt; het spijt me, laat ook maar. |
![]() |
|
![]() |
Als ze duidelijk laat merken dat er iets is, en als je het dan vraagt zegt: "er is nix" en dan raak ik ge-irriteerd, en dan wordt zij nog bozer en dan blijkt het uiteindelijk om iets heel kleins te gaan...k ben zelf meer van "het meteen uitpraten"...
|
Als je je ontzettend hebt verheugd op iets wat jouw idee was en hij je als verjaardagscadeautje geeft en dan een paar dagen vantevoren allerlei dingen gaat 'regelen' waardoor jouw idee ineens zomaar wegvalt. En dan ook nog eens doet alsof het allemaal je eigen schuld is!!
![]() (ja, dat was net inderdaag het geval)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Psychologie |
De betekenis van dromen en jouw mening lennuzz | 56 | 13-02-2007 21:29 | |
Liefde & Relatie |
inhoud van je relatie...(van begin tot eind) Charlottetje | 56 | 30-01-2004 02:19 | |
Liefde & Relatie |
waar kan jij boos om worden in je relatie... Firefly182 | 49 | 06-11-2003 14:30 | |
Liefde & Relatie |
Maureen en haar domme acties. Scatterheart | 31 | 09-09-2003 18:08 |