Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
(Geile ava) |
![]() |
|
http://pics.sjeemz.nl/img.php/112220...52260868//jnjk
http://pics.sjeemz.nl/img.php/217178...58981599//1nfw (nee, die vage strepen bovenaan die je ziet zijn geen spinnenwebben. Ik zeg het maar alvast ![]()
Laatst gewijzigd op 19-01-2004 om 18:41. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat een anarchist |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Had net mijn kamer opgeruimd, dus durf de gok wel aan.
#01: bedroom (let niet op het dekbedovertrek ![]() #02: hall/wardrobe (heb ik ook een walk-in-closet ![]() #03: livin'room #04: livin'room
Laatst gewijzigd op 20-01-2004 om 11:53. |
![]() |
||
Citaat:
toen dacht ik: 'wat een kleine ongezellige kamer' en tenslotte dacht ik met al die kaarsje: 'wat een leuke knusse kamer' en dat is ook mijn eindconclusie.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() maar dankje ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hier mijn kamer... beetje vage foto's. Hier zit ik nu ![]() ![]() En hier gebeurd het allemaal ![]() deur ![]() Mijn antieke kapstok ![]() Zo dat was mijn kamer. Jammer dat de camera niet zo goed is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
gave kleur, dat groene! |
![]() |
||
Citaat:
[edit] Mijn Billie vond Pipeloentje heel heél erg lief! ![]() Laatst gewijzigd op 20-01-2004 om 18:05. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
viel me ook op dat hij daar heel erg veel hangt |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() Dit is bij mn ouders, mn oude kamer. Die is inmiddels weer vrij Mpty =/, maar ik wordt binnenkort uit mn huis gezet in Vleuten (antikraak, waar ik trouwens helaas ff geen foto's van kan vinden) dus ik ga weer ff tijdelijk thuis wonen (moet toch continue in Wageningen zijn, dus is wel handig) kortom: als het goed is ziet mn kamer er binnenkort weer ongeveer zo uit als ie er op de foto's uitziet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Lang verhaal... ik had een can fluorgele spray gehaald en ik had sjablonen gemaakt van et logo (Experience) maar dan recht, zonder die buiging erin. Ik was relaxed aan het spuiten en was bijna klaar... loop mn kamer uit, licht uit, blacklight aan... "Ja supervet!! Echt wckd.. hey wat vaag.. er staan allemaal zwarte voetstapjes op mn vloer... hmm..." Ik loop nog een stukje, en ja hoor, overal waar ik loop: zwarte voetstapjes... "hmmm...." Ik denk na en veeg een hand over de vloer heen: Zwart. Op het moment dat ik mn hand omdraai, zie ik een KNALGELE hand. "OOOOOOPS" hoor ik mezelf zeggen. De ramen, mn bed, het behang, mn vloer, de gordijnen, mn posters en flyers, mn kast, mn boeken, mn planten, ALLES had een neon-gele coating gekregen... FUCK!!! nooit meer spuiten op je kamer dus!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mega uitvoering. Hij is nog niet opgehangen, daar heb ik na de verhuizing nog geen zin in gehad. We zijn danwel 9 maanden geleden verhuist, maar ach ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Post een foto van je room Verwijderd | 51 | 09-12-2013 00:48 | |
Verhalen & Gedichten |
wat vind je ervan? typewriter | 3 | 13-03-2006 13:43 | |
Lifestyle |
Sloddervos? WishfulDreaming | 73 | 30-01-2004 19:28 | |