Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Was het een vrouw geweest, was de film seksistisch en vrouwonvriendelijk genoemd en had luidruchtige protesten van feministen ten gevolge gehad. Maar omdat het over vrouwen gaat die mannen vermoorden wordt de film door hypocriete vrouwen toegejuicht als meesterwerk en merkt niemand het complete gebrek aan verhaal. Bah.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
~(S-|-)2v!lL~ : ook ik ga er van uit dat je nooit ECHTE snuff hebt gezien, anders is het idd strafbaar en ben je ziek (op een niet-grappige manier)
wat betreft de meest schokkende film: ik heb verschillende scenes gezien van "za ginipiggu" een vrij obscure japanse filmserie waarvan de eerste twee delen in eerste instantie werden aangezien voor snuff. de regisseur heeft ook moeten bewijzen (voor de Amerikaanse overheid) dat de films fake waren. daarna heeft hij nog een aantal ranzige films gemaakt die minder waargebeurd lijken, zoals de enigszins bekende 'mermaid in a manhole' ik heb geen enkele film uit deze serie helemaal gezien, maar echt vrolijk werd ik niet van de fragmenten (en voor de mensen die het op willen zoeken: de imdb-informatie over deze films klopt niet helemaal, maar google kan helpen)
||
Citaat:
als jij met diepte bedoeld dat een getraumatiseerde vietnam-veteraan denkt een heel stadje te verwoesten diepte is. en de zielige scènes tussen Rambo en zn kolonel emotioneel, oid zijn, dan ben ik het helaas met je oneens; flinterdun, dat vind ik het. als het nu de eerste keer was dat een vietnam veteraan flipte, dan was het nog origineel te noemen, maar dat is het ook niet Laatst gewijzigd op 24-01-2004 om 22:32. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
k heb n hoop films gezien... maarja schokkerend...
na het zien van een paar echte snuff filmpjes (die joodse verslaggever wiens hoofd eraf word gesneden MET GELUID dus je hoord hem half kokhalzen en schreeuwen en al en een filmpje dat een russische soldaad eerst een paar kogels in zijn maag krijgt en daarna zijn hoofd ook verliest ook MET GELUID... bij beiden werd hun hoofd nog ff voor de camera gezwaaid enzo) maar na een paar van dat soort filmpjes schokkeerd niet zo veel je meer denk ik... (k vond de verkrachtings scene in a clockwork orange nog wel een beetje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iemand ook 8mm gezien en my litte eye, daar komt ook alle snuff in voor.... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
hebben we het over dezelfde 'my little eye'??
Spoiler
de film was overigens wel aardig en op bepaalde momenten eng, maar er zaten te veel foutjes in
||
![]() |
Citaat:
![]() ik vond het echt afgrijselijk om te zien... ik ben er zelf nooit op zoek naar geweest, ik heb het altijd toegezonden gekregen van vrienden, die dan niet zeiden wat het was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
yup die heb ik ook zien.. vet zieke shit...
|
![]() |
trouwens: die ranzige internet- en faces of death- filmpjes zijn (voor zover ze al echt zijn) meestal geen snuff.
snuff-films worden opzettelijk gemaakt; iemand die een slachtpartij filmt, maakt nog geen snuff-film. het enige doel van snuff is om geld te verdienen aan (of lol te hebben van) beelden van moorden. snuff is dus wel degelijk in scene gezet (itt bijv homevideos of journalistieke beelden van stervende mensen)
|
Verwijderd
|
Geen van de films die ik heb gezien vond ik écht zo schokkend dat ik niet verder durfde te kijken. Wel zijn er scenes die schokkend zijn, maar wetende dat het nep is, denk ik meestal 'overtuigend gefilmd'.
De Italiaanse film Salò o le 120 giornate di Sodoma (ook wel: Salo, or the 120 days of Sodom) vond ik behoorlijk meevallen qua beelden. Het was wel ranzig, absurd en ziek, maar niet shockerend. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb de film niet gezien, maar een film waarbij een echt lichaam van een jochie van 12 wordt gebruikt voor een autopsie, een man wordt vacuumgezogen, honderden echte ratten levend worden verbrand en een echte kat levend wordt opgegeten door ratten, gaat er bij mij niet echt in. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb geen films gezien die ik echt shockerend vond, wel confronterend; Das Experiment bv.
Films die ik nooit meer kijk omdat ze me slopen ('s nachts zo bang dat je geen adem meer krijgt) zijn onder andere The Shining, IT (eigk alle Stephen Kings), The Sixth Sense, What Lies Beneath. Is misschien niet wereldschokkend, maar ik kan er gewoon niet tegen. |
![]() |
||
Citaat:
Goed het gaat misschien niet binnen het rijtje snuff gezien ze het niet voor het geld doen maar wel minstens zo gruwelijk.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film(s) heb je gezien en wat vond je ervan? Verwijderd | 500 | 24-08-2013 21:25 | |
Films, TV & Radio |
THe Passion of Christ -Octavius- | 283 | 14-01-2005 23:29 | |
Psychologie |
Eye Movement Desensitization & Reprocessing (EMDR). coopergirl | 3 | 23-04-2004 08:24 | |
Films, TV & Radio |
Irréversible kiezel | 22 | 28-11-2002 23:01 | |
Films, TV & Radio |
Men behind the sun empyrian | 2 | 04-11-2002 21:57 | |
Flora & Fauna |
Veehandelaren vrijuit na dierenmishandeling omdat bewijs illegaal verkregen is. Isa | 29 | 03-03-2002 15:13 |