|
|
Bekijk resultaten poll: Wat vinden jullie hier van | |||
Terecht |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 20.00% |
Onterecht, maar begrijpelijk |
16 | 32.00% |
Onterecht en absurd |
23 | 46.00% |
Geen mening |
1 | 2.00% |
Aantal stemmers: 50. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Maar het is geen prive-handelen meer. Rob Oudkerk is toch echt zelf naar Heleen van Royen gegaan. Volgens Heleen van Royen was er ook een getuige bij aanwezig, en nam Oudkerk afscheid met "Ik lees het wel".
Niemand heeft hem verplicht iets tegen een columniste te zeggen. Dat heeft hij wel gedaan, en dus heeft hij er zelf voor gekozen zoiets in de pers te laten verschijnen. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hm, en toch vind ik dat hij zelf moet weten of hij naar de horen gaat of niet. Daarnaast ben ik van mening dat Amsterdam een prima imago heeft en Hoer gewoon een beroep is. Guess I'm just not pvda..
|
Heleen van Rooyen heeft gewoon een blauwtje gelopen bij Meneer Oudkerk, daarom probeert ze hem nu op deze manier het leven zuur te maken... Aangezien ze NOG een artikel in de PS van het Parool moest publiceren.
![]() Jammer gewoon, dat niet iedereen haar standpunten en ideeen kan accepteren ![]() ![]()
|
Het moet niet gekker worden. Men mag dus zelfs als wethouder niet meer genieten van de geneugten des levens. Ik vind dat wat er in Amsterdam is gebeurd niet door de beugel kan. Hij heeft het gewoon openlijk toegegeven dat hij de Wallen bezoekt, maar ja hij is ook maar een man net als alle andere mannen in Nederland die behoefte heeft aan sex. Ik vind degene die het vertrouwen in hem hebben opgezegd een stelletje lamlullen, want zij hebben misschien een vrouw thuis waar ze het mee kunnen doen en daar worden zij toch ook niet voor uit de laan gestuurd.
Laatst gewijzigd op 20-01-2004 om 11:11. |
![]() |
|
Het is zijn prive leven - moet hij weten.
Wat ik wel discutabel vind, was zijn mogelijk bezoek aan de Theemsweg (bekend om vrouwenhandel uit Oost-Europa en heroinehoertjes). Ik heb dan ook geen mening, omdat als ie wel de Theemsweg bezocht had, was het terecht. Anders niet. ![]()
Laatst gewijzigd op 20-01-2004 om 11:19. |
![]() |
|
![]() |
Goed, dan gaan we hier wel verder.
Ik vind het te gek voor woorden dat een politicus moet aftreden op niet-strafbare handelingen die hij verricht tijdens zijn vrije tijd. Ons land is een VS geworden, Oudkerk een Clinton. ![]() Maar goed, als politici weg moeten na wat privélevennieuwtjes van Heleen van Royen wil ik voorstellen dat ze voor haar volgende column eens gaat babbelen met Jan-Peter Balkenende. Zouden Bianca en zijn moeder in Kapelle wel weten wat hij allemaal doet in zijn privéleven? En wordt het niet eens tijd dat heel Nederland dat te weten komt? ![]()
||
Citaat:
Jammer. Aan de andere kant denk ik dat wethouder Oudkerk was blijven zitten op zijn plek als wethouder als het hem alleen maar te doen was om prostitueebezoek en websites bezoeken; maar er was meer: de Theemsweg.
||
![]() |
Citaat:
![]() Offtopic: Over dat andere topic: ik moest even tegengas geven tegen ertan. Zijn topic mocht ook open blijven. ![]() ![]() On-topic: Onterecht en absurd. |
![]() |
|
![]() |
Gelukkig is dhr. Oudkerk afgetreden. Daar ben ik blij om. Helaas moet er weer geschopt worden naar de media. Dat vind ik getuigen van weinig verantwoordlijkheidsbesef. Dhr. Oudkerk is toch echt zelf met mevrouw van Royen gaan praten en hij is toch echt zelf naar een tippelzone gegaan. Nu de media de schuld geven is toch wat erg makkelijk.
Hopelijk kan hij nu de relatie met zijn vrouw en kinderen herstellen. |
![]() |
|
Hahah, dit wordt steeds belachelijker. Dat hij zou moeten aftreden omdat hij naar de hoeren gaat kunnen alleen een stelletje wereldvreemde kleinburgers als de CDA-mensen bedenken. Ik vind ook dat hij had moeten verdwijnen, maar om een heel andere reden.
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat voor reden? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En dat boeit ook niet, inderdaad. Het is zijn zaak en dat moet het blijven ook. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() *gaat weer ontopic* ![]() Oh ja, dat verhaal ken ik. En de stadsdeelbestuurder van Osdorp schold een agent uit met antisemitische opmerkingen omdat de agent in kwestie een joodse naam had. Zelfde artikel. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Om me maar even te mengen in de discussie, ik vind het absoluut niet acceptabel dat dit soort zaken, die voor een Nederlandse burger heel normaal zouden moeten zijn, ervoor kunnen zorgen dat iemand af moet treden!
Het prostitueebezoek is iets wat in Nederland heel normaal is en ik vind het ook absoluut een goede zaak. Er is gebleken dat mannen die te lang niet aan seks (met iemand anders, welteverstaan) hebben gedaan agressieve neigingen gaan vertonen. Dan moet er dus een mogelijkheid zijn om wel aan seks te doen, ook al ben je niet in trek bij het andere geslacht! De mensen die regelmatig een prostituee bezoeken worden door dit soort dingen ook in verlegenheid gebracht, aangezien het als iets gezien wordt dat niet normaal is. Dat is dus een reden waarom ik vind dat de aandacht voor deze kwestie veel en veel te groot was. Maar dan de kwestie opzich. Prostitueebezoek is iets dat bij een priveleven hoort en het heeft dus niets met je functie te maken. Ook al weet heel Nederland het, je gaat er niet slechter door functioneren. Als hij er wel slechter door gaat functioneren (door directe schaamte bij vertoning in het openbaar), moet hij zelf weten of hij aftreedt. Maar dan vind ik het ook geen goede zaak dat hij het uberhaupt gedaan heeft, je moet wel kunnen leven met de eventuele gevolgen! Dit speelt ook chantage erg in de hand, een prostituee die vaak bezocht wordt door een politicus kan op deze manier heel gemakkelijk zo'n politicus chanteren. Dat is een slechte zaak. Dus prostitueebezoek moet van een politicus gewoon geaccepteerd worden. Net zoals het van iedereen geaccepteerd wordt.
||
Citaat:
![]()
|
Ik herhaal het nog maar eens:
Een prostituee bezoeken op de Wallen of in een bordeel is iemands prive-leven, ja. Dat hij het naar buiten heeft gebracht, was absoluut niet slim van hem, want zo kwam zijn prive-leven in de openbaarheid. Desalniettemin lijkt me dat geen reden om iemand zomaar te ontslaan (hoewel deze wel hierdoor chantabel is geworden; maar dat zijn de huidige prostituee-bezoekers die het nog in de privesfeer hebben gehouden ook geworden juist doordat de wethouder heeft moeten opstaappen). En verder ging het ook hoogstwaarschijnlijk om een veel erger detail, namelijk dat hij de Theemsweg bezocht. De Theemsweg die onlangs gesloten is vanwege de hoge criminaliteit, waaronder vrouwenhandel. Als dat laatste inderdaad het geval was en hij de vrouwen daar bezocht, vind ik het terecht dat ie opgestapt is.
||
Citaat:
Daarnaast heb ik het idee dat het verhaal ook een beetje z'n eigen leventje is gaan leiden en de plaats dus ietsjes is aangepast.
|||
Citaat:
Ooh, zeker als gemeenteraadslid weet je wel wat er aan de hand is. ![]() Het was ook immers de PvdA die op een sluiting van de Theemsweg stond uiteindelijk. Citaat:
||
Citaat:
(Duidelijk is in ieder geval het groot aantal Oost-Europese vrouwen ![]()
|
Zie hier een rapport over de Theemsweg (pdf formaat)
||
Citaat:
![]()
|
Eerst lopen ze te zeuren dat de prostitiutie een gewone beroepstak is, en dan gaan ze iemand ontslaan omdat ie er geweest is. Hoer is net als bakker een gewoon beroep, en je word toch ook niet ontslagen omdat je als wethouder naar de bakker bent geweest....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Hou moet iemand die over sociale zaken gaat en zich inzet voor een partij die een zeer sociaal oogpunt heeft zich staande houden wannneer er bekend word dat hij naar oostblok hoertjes gaat die hier echt niet voor hun plezier zijn, en ook absoluut niet vrijwillig. Zo iemand is gewoon ongeloofwaardig en brengt zijn partij flinke schade toe ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als wethouder van onderwijs is zijn functie totaal onhoudbaar geworden. Ik zie het al voor me, een bezoek van Oudkerk bij een school, waarbij reljongeren pijpslet naar hem lopen te schreeuwen. Niemand neemt deze hoerenloper nog serieus. Terecht dat hij ophoepelt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Heb gestemd op 'terecht' omdat hij naar een tippelzone ging die nota bene door de gemeente (waar hij dus als wethouder deel van uitmaakte) is gesloten. Er zitten daar meisjes die onderdrukt worden (illigalen e.d), minderjarige meisjes, er vinden criminele activiteiten plaats...nee dat vind ik niet kunnen, niet in een publieke functie en als je geloofwaardig over wilt komen voor vrouwenonderdrukking....want op deze manier doe je daar zelf aan mee.
t was een ander verhaal geweest als hij naar een beetje een degelijke hoerenbuurt zou zijn gegaan (geen minderjarigen of vrouwen die als seksslavin worden geexploteerd)...ik heb er in principe niks op tegen, tegen hoeren. En tis nog altijd zn priveleven...niks illigaals aan als t een wat degelijkere hoerenbuurt is....als we alles zouden weten over alle politieke mensjes en BN'ers zouden er heel wat ontslagen vallen...want hij is echt niet de enige in het politieke en BN'er wereldje wat naar de hoeren gaat (ik ken een prostituee en zij heeft ook al eens bekende figuren over de vloer gehad). |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder is het terecht dat hij eruit gestuurd is. Zijn positie was feitelijk onhoudbaar geworden. Ik ben overigens ook van mening dat hoerenlopen sowieso iets is waar je eigenlijk als ambtsdrager niet aan moet beginnen. Hoerenlopen wordt namelijk maatschappelijk nog lang niet door iedereen acceptabel geacht. Het is zeker niet zo dat iedereen vindt dat hoerenlopen maar moet kunnen, en het is nog niet zo heel lang geleden dat het hier zelfs strafbaar was. Door als ambtsdrager hoeren te lopen ( ![]() Op een ambt rust gewoon een verzwaarde zorgvuldigheidplicht. Misschien kunnen die activiteiten dan persoonlijk wel door de beugel, maar in de hoedanigheid van ambtsdrager niet. Dat is Oudkerk uit het oog verloren, en dat heeft hem de kop gekost. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|