|
|
Bekijk resultaten poll: Wat is de ideale maat borsten? | |||
AA |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 0.70% |
A |
4 | 1.40% |
B |
98 | 34.39% |
C |
142 | 49.82% |
D |
23 | 8.07% |
D+ |
16 | 5.61% |
Aantal stemmers: 285. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb op c gestemd..
dat vind ik een mooie maat, ik heb nu zelf dd/e ik zou ze eigenlijk wel heel graag willen verkleinen, vooral omdat ik zo veel leuke bikini's zie en truitjes, die ik gewoon niet aankan, omdat ze veel te klein zijn, en niet bestemd voor maten zoals die van mij ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vind niet een bepaalde maat mooi, ik vind dat je niet alleen naar borsten moet kijken, maar ik vind dat je naar het geheel moet kijken, iemand die bijv. behoorlijk groot, en breed is die maar 'n A cupje heeft, dat vind ik bijvoorbeeld niet mooi, maar iemand die heel klein en dun is en een D cup heeft, dat is ook niet mooi, je moet gewoon kijken naar hoe het in verhouding tot de rest van het lichaam is, en niet per definitie zeggen dat grote borsten lelijk zijn, of dat kleine borsten lelijk zijn.
ik heb nergens op gestemd, reden? zie hierboven
||
Citaat:
Ik heb voor C gekozen, die zijn wat kneedbaarder. Alhoewel de vorm van de borst en tepel minstens zo belangrijk zijn.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
C, bij een volwassen vrouw dan. Ik heb zelf B en zou op dit moment geen C willen hebben, maar mijn zus is iets groter en forser dan ik en die heeft C. Dat vind ik bij haar dan weer mooi staan. Dus als ik ook ongeveer zo word, toch C.
Maar als ik mijn Btje hield zou ik toch al heel blij zijn, want het is het beste van 2 werelden: het is best goed te zien, maar het gaat niet snel hangen. In ieder geval wil ik geen D ofzo, lijkt me erg onpraktisch. |
![]() |
|
Ik heb zelf een kleine C en daar ben ik tevreden mee. Iets groter zou wel mogen, maar ze zijn stevig en hebben kleine tepels en dat vind ik het belangrijkste. Ik heb trouwens ook op C gestemd, al vind ik een D ook wel aantrekkelijk.
Eigenlijk zijn alle borsten mooi als ze bij de rest van het lichaam passen en als ze stevig zijn en niet te grote tepels hebben.
|
Mijn zus heeft D, soms zelfs groter, en toch zijn het echt de mooiste borsten die ik al gezien heb. Hoewel enorm groot (wat ik anders meestal niet heel mooi vind) zijn ze enorm stevig en hangen ze totaal niet, nee ze staan eerder rechtop (ja ook zonder bh). Echt sjiek hoor, ik kan er uren naar kijken
![]() |
![]() |
|
Afhankelijk van je postuur. Als je een beetje zwaar gebouwd bent, heb je 2 kuilen in je lijf als je A hebt... Terwijl een heel skinny persoon er niet uitziet met D.
Maar vrouwen met een normaal/gemiddeld postuur vind ik meestal C het mooiste staan, evt D ook nog, maar daarboven vind ik het niet mooi meer.
|
![]() |
Ik persoonlijk vind te grootte borsten niet mooi. Natuurlijk is de maat afhankelijk van de lichaamsbouw van een vrouw. Ik zelf hou het meest van borsten die hand vullend zijn. En dan kom ik toch als snel uit op C t/m D. En dan vind ik zelf D al iets aan de grote kant.
Ik heb een vriendin gehad die F+ had. Met haar was niets mis opzich alleen haar borsten waaren voor mij altahns veel te groot.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Vuur flyaway | 0 | 22-05-2012 22:14 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #28 Saarah | 500 | 31-01-2007 16:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |