Advertentie | |
|
![]() |
|
Vertel haar dat je je er niet prettig bij voelt.
Je kunt het haar niet verbieden, maar haar wel vertellen dat je het niet leuk vindt en waarom je het niet leuk vindt.. Wat zij daarmee doet is aan haar, ze kan er dan in ieder geval wel rekening mee houden.
|
Heb precies dezelfde situatie gehad. Mijn vriend had over icq een meisje uit Italie leren kennen die familie uit de plaats waar we wonen heeft. Het meisje zou ik de kerstvakantie naar Nederland komen en had hem gevraagd of ze iets "leuks" samen konden gaan doen. Ik had wel vaker erbij gezeten als ze aan het praten waren over msn en meestal voel je het zelf gewoon aan als degene met wie "jullie" aan het praten zijn, niet gewoon vrienden wil zijn. Dit merkte ik dus ook. Uiteindelijk is ze toch naar Nederland gekomen en heeft hij een paar dagen met haar opgetrokken. Ik heb haar toen ontmoet en het leek me een aardig meisje. Toch ging het gevoel van "concurrentie" niet helemaal weg. Ik heb er met mijn vriend over gepraat en hij verzekerde mij ervan dat hij niks voor haar voelt etc etc. Ik denk dat je zoiets toch niet tegen kan houden, hoewel het soms niet echt leuk is. Ze komt met pasen weer hierheen en dat vind ik niet echt zo'n goed idee. Maar goed hij is oud genoeg om voor zichzelf te beslissen.
sorry voor mijn lange verhaal
|
![]() |
is al bekend hoe het is afgelopen!!?!? wat je gezegd hebt en hoe dr afspraak gegaan is!! Er hoeft niet altijd wat 8er te zitten maar ik geloof dat ik toch ook wel beetje paniek zou hebben...en maybe ook wel n beetje groenig zou worden van jaloezie....en dan maar volhouwen dat je allebei je eigen leven meot kunne hebbe....bon chance!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|