Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2004, 14:24
Coral
Coral is offline
Citaat:
Clover schreef op 18-02-2004 @ 15:13:
Goh.. Nouw, ik heb er nog zo een: Mijn vriendje heeft al jaaaren een hele goede vriendin (waar hij ook ooit iets mee heeft gehad), En ze gaan best vaak samen uit en soms komt ze ook bij hem slapen (laat ik het maar 'logeren' noemen) . Ik laat t maar gaan, maar echt prettig vind ik t ook niet Helemaaal niet zelfs. Ik vertrouw erop dattie niets doet, ook omdat ik wel weet dat ze elkaar niet supervaak zien. Maar t knaagt wel aan me
En nouwjah, dit dus ook bij andere 'goede vriendinnen'. Ik heb ze nooit ontmoet, heb dus geen flauw idee hoe hun contact is.. Misschien zou me dat wel wat geruststellen..

ik denk dat je t er eens met hem over moet hebben. ik zou het egt niet trekken als er af en toe een vriendin van mijn vriend bij hem blijft slapen. ik heb dan zoiets van ik ben je vriendin en alleen ik slaap bij je. maar zo denkt hij er ook over. dus ik denk dat je eens moet vragen hoe hij het zou vinden, en gewoon zeggen dat je je er niet prettig bij voelt!!
Nouw, het punt is dat ik zelf ook wel eens bij goede vrienden (Van t mannelijk geslacht) blijf slapen, maar dat is in verband met reisafstand. Misschien dat ik hem daardoor onbewust wil terugpakken. Maar toen ik mijn vriendje nog niet had, ging ik ook altijd daar logeren.. En hij ook bij zijn 'goede' vriendinnen voordat wij wat hadden. En aangezien we elkaar veel vrijheid willen geven, was t vanzelfsprekend als we dat gewoon zouden blijven doen... Misschien moet ik het er inderdaad eens over hebben met hem, want zo als t nu gaat schiet t niet echt op.
Oud 18-02-2004, 14:54
PardonMe
PardonMe is offline
Vertel haar dat je je er niet prettig bij voelt.
Je kunt het haar niet verbieden, maar haar wel vertellen dat je het niet leuk vindt en waarom je het niet leuk vindt..
Wat zij daarmee doet is aan haar, ze kan er dan in ieder geval wel rekening mee houden.
Oud 18-02-2004, 16:02
frizzle
frizzle is offline
Heb precies dezelfde situatie gehad. Mijn vriend had over icq een meisje uit Italie leren kennen die familie uit de plaats waar we wonen heeft. Het meisje zou ik de kerstvakantie naar Nederland komen en had hem gevraagd of ze iets "leuks" samen konden gaan doen. Ik had wel vaker erbij gezeten als ze aan het praten waren over msn en meestal voel je het zelf gewoon aan als degene met wie "jullie" aan het praten zijn, niet gewoon vrienden wil zijn. Dit merkte ik dus ook. Uiteindelijk is ze toch naar Nederland gekomen en heeft hij een paar dagen met haar opgetrokken. Ik heb haar toen ontmoet en het leek me een aardig meisje. Toch ging het gevoel van "concurrentie" niet helemaal weg. Ik heb er met mijn vriend over gepraat en hij verzekerde mij ervan dat hij niks voor haar voelt etc etc. Ik denk dat je zoiets toch niet tegen kan houden, hoewel het soms niet echt leuk is. Ze komt met pasen weer hierheen en dat vind ik niet echt zo'n goed idee. Maar goed hij is oud genoeg om voor zichzelf te beslissen.

sorry voor mijn lange verhaal
Oud 18-02-2004, 20:15
Annemiek!!
Annemiek!! is offline
is al bekend hoe het is afgelopen!!?!? wat je gezegd hebt en hoe dr afspraak gegaan is!! Er hoeft niet altijd wat 8er te zitten maar ik geloof dat ik toch ook wel beetje paniek zou hebben...en maybe ook wel n beetje groenig zou worden van jaloezie....en dan maar volhouwen dat je allebei je eigen leven meot kunne hebbe....bon chance!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten