Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Achja, ik vind het ook altijd wel lachen om met een kroeg vol zatte bekenden carnavalsliedjes mee te zingen... Het zielige is dat ze het boven de rivieren ook proberen. Maar carnaval zit ons Brabanders in het bloed... Dat is nie tekoop |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
mmmz... ik woon in Eindhoven...
Carnaval is gelijk aan KUT muziek!!! damn... waarom ben ik vorig jaar ook alweer geweest.. nou ja, kijk... op zich is elk feest wat je er zelf van maakt... vorig jaar... *denkt* wat was er toen ook alweer ![]() ow ja... een meisje... tja... misschien dit jaar ook ... ze had me behoorlijk goed afgeleid van de KUT muziek ![]() ja ik weet alweer waarvoor ik het doe ![]()
|
![]() |
Ik ga dit jaar als een als muzikant verkleede kip denk ik.
5 dagen carnaval staat voor mij gelijk aan 5 dagen heel hard en soms vals "musiceren" samen met een gedeelte van de harmonie uit ons dorp. En het beeld dat "d'n Hôllenjer" heeft van carnaval komt niet overeen met carnaval zoals dat in Limburg (en Brabant) gevierd wordt. Ik ben het met hen eens dat er veel bier en andere alcoholicshe producten genuttigd worden. Echter, over het algemeen zijn het "de Hôllenjer" die tijdens de carnaval losse handjes krijgen en denken alles te mogen omdat het carnaval is. Wie van de carnavalsgangers gaat eigenlijk op aswoensdag (asgoonsdig) nog naar de kerk om een askruisje te halen? Ik ga niet, maar ik ben dan ook niet katholiek maar protestants gedoopt. |
![]() |
||
Citaat:
Bij Twentenaren zit het ook in het bloed, en dat is boven de rivieren. En dat is ook geen namaak of nep gedoe
||
Citaat:
Bij ons word er trouwens ook veel 'gewone' muziek gedraait, voor de jeugd zeg maar.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ow ![]() ja ik zeg ook niet dat het niet moet kunnen, ik zeg alleen dat kan het wel 1 keer in het jaar... het nog steeds muziek is... die ik liever niet hoor... of ook maar muziek noem ![]()
||
Citaat:
Eigenlijk zouden we iemand uit Rio moeten vragen ofzo. Wedden dat die dat carnaval hier nergens op vindt slaan?
||
Citaat:
Haha Spongebob ruled! Maar is idd lastig in een kroeg!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Tja, dan kom jij toch echt bij in verkeerde kroegen!!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
dat is niet zielig, idd bij jullie wordt het veeeeeeel groter gevierd, mr in DL NOG groter dus dan zijn jullie ook zielig. Hier wordt het anders ook aardig gevierd dus dat gezeik van het kan alleen onder de rivieren is ![]() ontopic: ik weet nog niet hoe ik ga, vorig jaar gingen we als K3 was wel vaag
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
michael saai. hall #844 Rationeel | 500 | 30-01-2010 10:14 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #95 x-spekkie-x | 500 | 21-02-2009 01:09 | |
Beleidszaken |
Chat Verwijderd | 33 | 31-01-2009 12:45 | |
Psychologie |
ik moet naar het riagg mienmupke | 72 | 09-09-2003 20:31 | |
Liefde & Relatie |
kut situatie wat te doen? gothicje | 18 | 11-03-2003 08:45 | |
ARTistiek |
[Verhaal] Een verhaal Verwijderd | 10 | 19-09-2002 18:57 |