Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Shai Hulud klinkt wel heel wat bruter. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Niet veel interessants (op BR na, of die nou komen of niet), wat wel vaker het geval is bij de Deconstruction Tour ![]() Mijn punkrock dromen zouden in duigen vallen als ik daarheen ging ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb alle interessante bandjes uit die lijst al gezien maar als Bad Religion, Nofx en Pennywise allemaal komen wil ik wel uit nostalgisch oogpunt een kijkje gaan nemen, vorige 3 decos heb ik me prima vermaakt dus nu vast ook wel weer. Ik verwacht trouwens the Bouncing Souls ook wel op de deco.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik stem voor strung out op de deco
en iets van drive-thru (het liefst midtown natuurlijk, of anders starting line!) en bad religion, tja blijft 1 van de beste punkrock bands OOOOOIT! en daar kan geen emo bandje met jerry hormone op gitaar tegen op!
|||
Citaat:
werelds Citaat:
![]() en tja midtown, dat MAAKT drive-thru. gabe is de enige man die ik WEL zou doen ![]()
||
Citaat:
Die security-dudes zullen vrijwel meteen op zoek gaan waar je dan je eten en drinken hebt verstopt
||
Citaat:
haha, en je weet waar ze dan gaan zoeken ![]() ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 29-06-2006 13:47 | |
Muziek |
beste concerten ooit? Maija | 115 | 09-08-2005 15:09 | |
Muziek |
Groezrock 2005 IEMOW-KOR | 500 | 11-02-2005 14:17 | |
Muziek |
strike anywhere Mr. Pignati | 47 | 11-11-2004 13:10 | |
Vrije tijd |
Transfers en geruchten deel III Verwijderd | 500 | 30-06-2004 19:01 | |
Muziek |
beste punk band? Verwijderd | 251 | 20-01-2004 19:50 |