Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en punkcovers zijn vrijwel nooit cool.
||
Citaat:
ja of even erg: gareth gates met die song van everly brothers. Dat is zo'n ontzettende idioot. zijn stem komt niet eens krachtig over, maar het is wat slappe veilige rotzooi. Mijn schildpad die mank is kan nog meer gevoel erin leggen dan deze kontklimmer.
||
Citaat:
Of heb je het over een studio versie?
||
Citaat:
Covers kunnen rampzalig zijn (Atomic Kitten die 'Eternal Flame' coveren; Brandy en Ray-Jofzo die 'Another day in paradise' coveren), ofwel erg goed ('Mad world' van Gary Jules) en soms zijn beide versies goed ('Behind blue eyes' van The Who en Limp Bizkit). |
![]() |
||
Citaat:
o ja ontopic ik houd van covers waaraan ook een eigen draai wordt gegeven, niet zomaar even nazingen maar er iets van jezelf instoppen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
lana, je daalt erg in mijn achting door deze bekentenis. ![]() |
![]() |
||
^ hmm idd ja
Citaat:
![]() trouwens ik vind Will Young's versie geen directe kopie, maar meer een mix van The Doors en Al Green's versie.
||
Citaat:
crap zooi dus ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en de Tool-versie van No Quarter is zeker niet slecht, maar haalt het natuurlijk niet bij Led Zep
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
2 slechte versies van basket case: van avril en van een of andere duistere matige band op tmf
alles wat avril covert VOORAL o van melrose... stelletje **** blijf van bro hymn af... *aanbid me first and the gimme gimmes* die zijn wel cool :_:_ Laatst gewijzigd op 23-01-2004 om 21:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Deep purple - Smoke on the water, is origineel al heel tof
Iron Maiden had het nummer een keer gecoverd met dream theatre en het is een heel toffe versie geworden. Marilyn Manson cover van Pink Floyd - Another brick in the wall pt.2 klinkt wel aardig, maar het is bestwel verneukt De Apocalyptica covers van MetallicA zijn heel tof Gregorian Masters Of Chant zetten op hun cd's alleen maar covers van bekende ouwe nummers. Maar dan in een heel ander jasje, een compleet gregoriaans mannenkoor, fluitjes, waterval geluiden etc. Dat zijn echt covers die ze in hun eigen stijl maken. Die zijn echt stoer. Guns 'N Roses cover van Bob Dylan's Knocking on heaven's door is ook goed gelukt. De Him cover van Wicked Games van Chris Isaak is ook aardig geworden. De Moonspell cover van Mr. Crowley van Ozzy zuigt. Zakk Wylde's black label society coverde wat liedjes van AC/DC en ik vind hell ain't a bad place to be een smakelijke versie . dat waren zon beetje de covers uit mn lijst waarvan ik het zeker wist uit mn hoofd ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() maar het is een briljante cover ![]() ze hebben btw ook Iron Maiden - Fear Of The Dark gecoverd op hun album Scourge of malice. Hebben ze ook aardig gedaan ![]() Etheral heeft Fear of the dark ook een x gecoverd die vindik beter ![]() Cradle heeft hallowed be thy name gecoverd die is tof ![]()
Laatst gewijzigd op 24-01-2004 om 11:44. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[sludge/doom/?] BLACK FUCKING COBRA! Verwijderd | 19 | 25-04-2007 10:49 | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
Muziek |