Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2004, 07:42
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 08-02-2004 @ 12:53:
DAoC was geweldig, zeker de wereld die ze hadden gecreeerd. Heb op school voor mn studie een presentatie gedaan over MMORPG's en DAoC kwam zeer goed uit de bus omdat er oa genoeg referentiepunten zijn in het wereldje waardoor je altijd bijvoorbeeld afspreekt in West Downs ipv op de coordinaten 23,11E - 12,02 N.
De community was echt gaaf. Ik zat bij een hele leuke clan, en mocht ook mee met een Caer Sidi raid, met m'n lvl 32 necro. Vrijwel alle spelers daar waren lvl 45 of hoger, en kreeg dus een hoop (leuk) commentaar, ook omdat mijn clan een nogal bekende (role-playing) clan was. Echt tof, heb nog een paar screenshots van Apocalypse die echt de hele groep (man of 80) om zeep hielp
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2004, 15:24
Verwijderd
de mensen hier die geen 12 euro per maand kunnen betalen voor een mmorpg moeten eens ophouden met lege cd's kopen om telkens nieuwe spellen te branden

en daoc is nog steeds de beste, binnenkort weer nieuwe expansion, woei

maar blizzard moet eens opschieten met world of warcraft
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 16:18
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
WoW met stipt op 1

ik zie die maandelijkse kosten anders...

veel mensen doen aan sport. Gamen kan een sport worden genoemd. Mensen die tennisen betalen eerst een bedrag voor het tennisracket, of voetbalschoenen (whatever you want)
voetbalschoenen en tennisrackets hebben na een bepaalde tijd een nieuwe nodig...
Én je betaald ook nog eens contributiegeld aan de vereniging waar je bij bent.

goede stelling hierboven!

Laatst gewijzigd op 16-02-2004 om 16:20.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 17:40
foefighter
foefighter is offline
ik vind niet echt dat gamen een sport genoemd kan worden. Het vereist geen lichamelijk inspanning o.i.d tenzij je gaat snowboarden op zon echt snowboard ding ofzo.

Maar als je inderdaad nooit naar een vereniging gaat dan kun je dat geld daar aan uit geven ja.
Oud 16-02-2004, 17:50
Verwijderd
Ik vind gamen net zo erg een sport als schaken.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 19:58
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
Citaat:
Reverend schreef op 16-02-2004 @ 18:50:
Ik vind gamen net zo erg een sport als schaken.
helemaal mee eens, schaken is tot sport verklaard en dus moet gamen ook een sport worden genoemd
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Johnnie-mannuh schreef op 16-02-2004 @ 20:58:
helemaal mee eens, schaken is tot sport verklaard en dus moet gamen ook een sport worden genoemd
daar zit wat in, doch vind ik beide geen sport.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 10:44
actionhank
actionhank is offline
sport (de ~, ~en)
1 lichamelijke bezigheid ter ontspanning of als beroep met spel- of wedstrijdelement waarbij conditie en vaardigheid vereist zijn, resp. bevorderd worden en waarvoor bepaalde regels gelden

In deze zin zijn schaken en gamen geen sport idd.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 11:26
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
jawel, hoor. aan welke van de door van dale gegeven criteria voldoet schaken niet, dan?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 18:39
Verwijderd
gamen is in korea een echte sport geloof ik
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 19:40
actionhank
actionhank is offline
Citaat:
Screaming Slave schreef op 17-02-2004 @ 12:26:
jawel, hoor. aan welke van de door van dale gegeven criteria voldoet schaken niet, dan?
"lichamelijke bezigheid"
"waarbij conditie en vaardigheid vereist zijn"

Ja, je kan ook geestelijke conditie hebben. En het verplaatsten van de stukjes doe je met je lichaam. En je hersens zijn ook onderdeel van je lichaam. Maar toch is dat niet de goede interpretatie denk ik.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 22:58
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
actionhank schreef op 17-02-2004 @ 20:40:
Maar toch is dat niet de goede interpretatie denk ik.
het wordt toch echt algemeen erkend als sport.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 23:16
ZeroLogic
ZeroLogic is offline
Ok ik moet zeggen dat de dingen hierboven niet echt over het topic gaan dus lul ik er maar weer ff over

Ik moet zeggen dat mijn keuze tegenwoordig veel uitgaat naar MMORG's en ik heb het grootste gedeelte ook gespeeld en ik heb veel ervan gespeeld toen ze nog in de Beta versie waren waaronder Eve-Online die nu tamelijk leeg is omdat veel mensen het nie echt leuk vinden daarom is de koopprijs in de winkel ook zo laag.

De mmorpg's die ik niet heb gespeeld of getest zijn degene die er grafisch niet uit zien zoals de meeste gratis mmorpg's.

Degene die ik heb gespeeld zijn Ragnarok online,Planetside,eve-online,DAOC,Anarchy online,Earth and Beyond en star wars galaxies. Star wars galaxies is nog niet aan te raden omdat het spel nog niet ver genoeg is gevorderd ze hebben namelijk laatst pas de voertuigen erin gegooid.

Maar op de topic terug te komen, mijn favo mmorpg's zijn Planetside en Earth and beyond die allebei een trial hebben om het even te kunnen uitproberen, grafisch perfekt zijn, een goeie communitie hebben en al een tijdje bestaan waardoor de zogenaamde story goed in elkaar past en je lekker door kunt spelen wanneer dan ook.

Nog een aantal links voor de geinteresseerden,

Planetside

Earth and beyond

Ik ben ook lid van een Online betatesters Guild die aankomende MMORPG's behandelt en vaak ook toegang geeft tot het testen ervan, en info geeft over mmorpg's die al uitgekomen zijn (Complete Lijst) Hieronder klikken voor de link hiervan

Online Betatesters Guild

Dark Age of Camelot heeft trouwens nu ook een trial uitgegeven die te downloaden is op fileplanet.
Voor eend directe link hiervoor klik hieronder
Dark Age of camelot free trial Download from Fileplanet

Op fileplanet kun je ook Trial downloaden van andere mmorp's zoals planetside, om daar te komen moet je met de bovenstaande fileplanet link terug gaan naar ''Free Game Trials''

Dat is het wel eigenlijk als mensen verdere vragen hebben hoor ik het wel
Oud 22-02-2004, 09:20
rijk_v
rijk_v is offline
Runescape, al tijden niet meer gespeeld dus ik weet niet meer of het nog gratis is..
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 11:41
Azathoth
Azathoth is offline
Volgens mij ben ik de enige die Star Wars Galaxies het leukste vind
Oud 24-02-2004, 13:14
©ha0$
©ha0$ is offline
Citaat:
RPGFANATIC± schreef op 24-02-2004 @ 12:41:
Volgens mij ben ik de enige die Star Wars Galaxies het leukste vind
Vind je die leuk?! Man, ik vond hem ongeloofelijk saai!
Oud 24-02-2004, 14:29
Verwijderd
ehm, 2 jaar geleden ofzo zat ik bij de DaoC open beta, geweldig spel.

12 eypo per maand is veel, 144 € per jaar, is mij iets teveel.

en nee, gamen is geen sport.

alhoewel het wel enkele kwaliteiten positief kan beinvloeden (reflexen, inzicht) is het gewoon tijdverdrijf.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 16:36
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
©ha0$ schreef op 24-02-2004 @ 14:14:
Vind je die leuk?! Man, ik vond hem ongeloofelijk saai!
SWG is alleen leuk als je mensen in het spel kent. Anders is het idd een saaie boel
Reageren

Regels voor berichten