Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
de mensen hier die geen 12 euro per maand kunnen betalen voor een mmorpg moeten eens ophouden met lege cd's kopen om telkens nieuwe spellen te branden
![]() en daoc is nog steeds de beste, binnenkort weer nieuwe expansion, woei ![]() maar blizzard moet eens opschieten met world of warcraft ![]() |
![]() |
|
![]() |
WoW met stipt op 1
ik zie die maandelijkse kosten anders... veel mensen doen aan sport. Gamen kan een sport worden genoemd. Mensen die tennisen betalen eerst een bedrag voor het tennisracket, of voetbalschoenen (whatever you want) voetbalschoenen en tennisrackets hebben na een bepaalde tijd een nieuwe nodig... Én je betaald ook nog eens contributiegeld aan de vereniging waar je bij bent. goede stelling hierboven! Laatst gewijzigd op 16-02-2004 om 16:20. |
![]() |
|
ik vind niet echt dat gamen een sport genoemd kan worden. Het vereist geen lichamelijk inspanning o.i.d tenzij je gaat snowboarden op zon echt snowboard ding ofzo.
Maar als je inderdaad nooit naar een vereniging gaat dan kun je dat geld daar aan uit geven ja.
||
![]() |
Citaat:
"waarbij conditie en vaardigheid vereist zijn" Ja, je kan ook geestelijke conditie hebben. En het verplaatsten van de stukjes doe je met je lichaam. En je hersens zijn ook onderdeel van je lichaam. Maar toch is dat niet de goede interpretatie denk ik. |
![]() |
|
Ok ik moet zeggen dat de dingen hierboven niet echt over het topic gaan dus lul ik er maar weer ff over
![]() Ik moet zeggen dat mijn keuze tegenwoordig veel uitgaat naar MMORG's en ik heb het grootste gedeelte ook gespeeld en ik heb veel ervan gespeeld toen ze nog in de Beta versie waren waaronder Eve-Online die nu tamelijk leeg is omdat veel mensen het nie echt leuk vinden daarom is de koopprijs in de winkel ook zo laag. De mmorpg's die ik niet heb gespeeld of getest zijn degene die er grafisch niet uit zien zoals de meeste gratis mmorpg's. Degene die ik heb gespeeld zijn Ragnarok online,Planetside,eve-online,DAOC,Anarchy online,Earth and Beyond en star wars galaxies. Star wars galaxies is nog niet aan te raden omdat het spel nog niet ver genoeg is gevorderd ze hebben namelijk laatst pas de voertuigen erin gegooid. Maar op de topic terug te komen, mijn favo mmorpg's zijn Planetside en Earth and beyond die allebei een trial hebben om het even te kunnen uitproberen, grafisch perfekt zijn, een goeie communitie hebben en al een tijdje bestaan waardoor de zogenaamde story goed in elkaar past en je lekker door kunt spelen wanneer dan ook. Nog een aantal links voor de geinteresseerden, Planetside Earth and beyond Ik ben ook lid van een Online betatesters Guild die aankomende MMORPG's behandelt en vaak ook toegang geeft tot het testen ervan, en info geeft over mmorpg's die al uitgekomen zijn (Complete Lijst) Hieronder klikken voor de link hiervan Online Betatesters Guild Dark Age of Camelot heeft trouwens nu ook een trial uitgegeven die te downloaden is op fileplanet. Voor eend directe link hiervoor klik hieronder Dark Age of camelot free trial Download from Fileplanet Op fileplanet kun je ook Trial downloaden van andere mmorp's zoals planetside, om daar te komen moet je met de bovenstaande fileplanet link terug gaan naar ''Free Game Trials'' Dat is het wel eigenlijk als mensen verdere vragen hebben hoor ik het wel ![]()
|
|