Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *steekt een peuk op terwijl hij met z'n voeten op een leeg krat bier de resten van een Double Whopper in de prullenbak flikkert* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
n. 1. 1. A substance used in the diagnosis, treatment, or prevention of a disease or as a component of a medication. 2. Such a substance as recognized or defined by the U.S. Food, Drug, and Cosmetic Act. |
![]() |
|
ik ben wel straight edge,
het gaat er niet om jezelf in een hokje te stoppen maar ja geef het een naam het kan me geen drol schelen hoe anderen erover denken. dit is hoe ik leef en hoe ik het NU zie, hou ik dat heel mn leven vol. en bullshit als mensen zomaar zeggen dat t niet kan en dat t puberaal is... ik ken genoeg oudere mensen die nog steeds edge zijn. MAAR sxe is wat mij betreft wel gerelateerd aan hardcore.
||
Citaat:
van bier wordt je dronken. red bull veranderd je bewust zijn niet. anders mag je ook geen cola, koffie, suiker, thee... of eigenlijk mag je ook niet slapen, want ja daarmee rust je uit en dan wordt je weer helder, hmmm misschien moet je altijd wel slapen dan. je mag geen tv kijken want dat beinvloed je concentratie en eventuele mening... ehm wat ik probeer te zeggen, bullshit ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Kvind 't onzin. Dat is hetzelfde als dat ik in de risicogroep hoor van de niet-ontbijters-wel-rokers-geen-alcohol-drinkende-te-weinig-naar-school-gaande-en-niet-sportende-meisjes.
|
Hmm of ik straight ben 'k drink niet meer rookte ook al niet meer blowen is lang geleden andere drugs nooit meer ook ben ik vegetarier alleen gebruik ik wel bij het trainen zo nu en dan voedings supplementen en een red bull gaat er bij mij ook in maar das puur om de smaak.
Geeft u het beestje maar ene naam.
|
Ik rook niet, gebruik geen drugs en ik drink zo goed als geen alcohol. Het is echter zo dat dit geen overtuiging is van mij, ik heb er gewoon geen behoefte aan. Als ik alcohol zou willen drinken vind ik dat ik dat gewoon moet kunnen doen en niet dat 1 of andere overtuiging me dat verbiedt, maarja ik heb er gewoon geen behoefte aan
||
Citaat:
![]() Maar goed, als jij geen drank wilt, dat is jouw keuze ![]() |
![]() |
||
Citaat:
je verbied het jezelf. maar als je je niet meer lekker voelt onder dat 'commitment' dan stop je er toch mee?
||
Citaat:
ben technisch nog steeds sXe, maar het plaatje klopt er niet helemaal bij ('niet-zo-hardcore') ps: veganisme/vegetarisme ed. horen niet per definitie bij sXe evenals seksuele onthoudng tot het huwelijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik dacht trouwens dat edge ging over je lijf gezond houden, en nee caffeine is ook niet gezond. en ik weet ook wel dat de edge is wat je er zelf van wil maken, maar mij doet het niks meer, ik heb er niks meer mee, WEL met de principes. |
![]() |
||
Citaat:
maar ik vind iets als maltbier wel kunnen. je zet je af tegen alcohol niet tegen bier. ook al heb ik nog nooit maltbier op.
|
![]() |
Dat je irritant bent en geen idee hebt waar je over praat. Gewoon een begrip pakt en jezelf daar maar in past. A la ik ben punk want ik heb een hanekam.
Gokje. _____________________ dat heb je dan mooi mis!! -ik ben niet eens een punker -en ik weet zeker wEl waar ik het over heb! -je zou mensen is in hun waarden moeten laten |
![]() |
||
Citaat:
B Leer lezen: A la is een vergelijking. C Ik moet niets.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom doe ik ook moeite om te discussieren met iemand die d'r muzikale voorkeur en haarstijl in d'r nickname heeft staan... je bent duidelijk te druk bezig om 'jezelf' te presenteren. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ach moeten ze zelf weten volgens mij zit er in chocola soms meer cafeine dan red bull
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar in red bull zit wel gemiddeld minder caffeine dan in een kopje koffie (ondanks wat op de verpakking staat), alleen als je er maar genoeg van drinkt dan merk je het wel. Bovendien is caffeine een lichamelijk verslavende harddrug die ook nog niet echt positief met je lichaam omgaat, dus eigenlijk slechter dan een keer een blowtje. |
![]() |
||
Citaat:
Of is daar geen onderscheid tussen, is op zich wel belangrijk want iemand die met een kruis op zn hand loopt en tegen iedereen die hij tegenkomt eerst vertelt dat hij straight edger is en dan pas hoe hij heet is wel veel truier straight edge dan Jan, die in deze eigenlijk een wannabe straight edger is. Of een straight edger met angst om uit de kast te komen...
||
Citaat:
@Sjek: Koffie reduceert de kans op hart en vaatziekten bij 2-4 kopjes per dag. Bij meer dan 2-4 kopjes vergroot het de kans echter aanzienlijk, dus ook hier weer Geniet, maar drink met maten ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() er is geen boek waarin "regeltjes" staan waar je je aan moet houden wil je "edge" zijn. het gaat om eigen principes, als je geen nut meer voelt om je principes na te leven/streven of whatsoever, dan ga je toch fijn weer alcohol drinken ed. |
![]() |
|
sxe is gewoon lame.
boeiend dat je niet gebruikt en doet, we don't give a shit. het 'holier than thou' idee ervan is om te braken.
|
![]() |
|
|