Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2004, 20:34
marieke_temp
marieke_temp is offline
Citaat:
alpha schreef op 26-01-2004 @ 20:59:
*steekt hand op* maar om nou te zeggen 'boeiend' neej. Ik noem me ook niet zo, ik ben gewoon mezelf die niet drinkt, rookt, drugs gebruikt.
idd, nergens voor nodig dus waarom zou ik. om daar nu een naam bij te verzinnen...
oh maar ik eet ook nog eens geen vlees. ben ik dan nog straight-edgeder ?
Oud 26-01-2004, 20:36
Fleur
Fleur is offline
Nope, niet drinken en roken heb ik er niet voor over om bij een XgroepjeX te horen.
Oud 26-01-2004, 20:38
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
marieke schreef op 26-01-2004 @ 21:34:
idd, nergens voor nodig dus waarom zou ik. om daar nu een naam bij te verzinnen...
oh maar ik eet ook nog eens geen vlees. ben ik dan nog straight-edgeder ?
Ah kom op zeg. Dat je het er niet mee eens bent okee, maar je hoeft ze nog niet meteen belachelijk te maken.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 20:40
metaldready
metaldready is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 26-01-2004 @ 21:38:
Ah kom op zeg. Dat je het er niet mee eens bent okee, maar je hoeft ze nog niet meteen belachelijk te maken.
Indeed
Remember; Respect Is Everything..
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 21:35
Gadje
Gadje is offline
sXe'er zijn is een mooi idee, niet een kwestie van volhouden
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 21:49
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 26-01-2004 @ 16:30:
Hmm, ik las net toevallig dat topicstartster aan de SSRI's zit (Selective serotonine re-uptake inhibitors geloof ik maar correct me if I'm wrong) dus als er iemand hier afhankelijk is van een stof om d'r leven op orde te houden is het zij wel. Hoe hypocriet kan je zijn? En dan maar blaten 'ik heb die zooi niet nodig om te genieten'
dude, ga nou een medicijn niet met een drug verwarren!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 26-01-2004 @ 22:35:
sXe'er zijn is een mooi idee, niet een kwestie van volhouden
come again
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 22:09
Verwijderd
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef op 26-01-2004 @ 21:36:
Nope, niet drinken en roken heb ik er niet voor over om bij een XgroepjeX te horen.
Hehe, hier sluit ik me volledig bij aan.

*steekt een peuk op terwijl hij met z'n voeten op een leeg krat bier de resten van een Double Whopper in de prullenbak flikkert*
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 22:30
Verwijderd
Citaat:
sjek schreef op 26-01-2004 @ 22:49:
dude, ga nou een medicijn niet met een drug verwarren!
drug ( P ) Pronunciation Key (drg)
n.

1.
1. A substance used in the diagnosis, treatment, or prevention of a disease or as a component of a medication.
2. Such a substance as recognized or defined by the U.S. Food, Drug, and Cosmetic Act.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 22:47
naan
naan is offline
dan doe je toch ook niet aan losse sex of is dat nou niet zo?

nou iig, als iemand niet wil roken en niet wil drinken vind ik dat best, maar om jezelf nou zon naam te gaan geven..

ik ben t niet trouwens
Oud 26-01-2004, 22:57
Verwijderd
Oh heet dat straight edge?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 23:09
count.me.out
count.me.out is offline
hierzo.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 08:08
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
ik ben wel straight edge,

het gaat er niet om jezelf in een hokje te stoppen
maar ja geef het een naam

het kan me geen drol schelen hoe anderen erover denken.
dit is hoe ik leef en hoe ik het NU zie, hou ik dat heel mn leven vol.

en bullshit als mensen zomaar zeggen dat t niet kan en dat t puberaal is...

ik ken genoeg oudere mensen die nog steeds edge zijn.

MAAR sxe is wat mij betreft wel gerelateerd aan hardcore.
Oud 27-01-2004, 08:10
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
Rogue schreef op 26-01-2004 @ 20:20:
ik vind de omgang met dingen als red bull van sommige edgekids nog veel stommer dan af en toe een biertje.
onzin.

van bier wordt je dronken. red bull veranderd je bewust zijn niet. anders mag je ook geen cola, koffie, suiker, thee...

of eigenlijk mag je ook niet slapen, want ja daarmee rust je uit en dan wordt je weer helder, hmmm misschien moet je altijd wel slapen dan.

je mag geen tv kijken want dat beinvloed je concentratie en eventuele mening...

ehm wat ik probeer te zeggen, bullshit
Oud 27-01-2004, 09:53
rodina
rodina is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-01-2004 @ 23:09:
Hehe, hier sluit ik me volledig bij aan.

*steekt een peuk op terwijl hij met z'n voeten op een leeg krat bier de resten van een Double Whopper in de prullenbak flikkert*
Jij was toch gestopt

Kvind 't onzin.

Dat is hetzelfde als dat ik in de risicogroep hoor van de niet-ontbijters-wel-rokers-geen-alcohol-drinkende-te-weinig-naar-school-gaande-en-niet-sportende-meisjes.
Oud 27-01-2004, 09:54
Stevill
Stevill is offline
Hmm of ik straight ben 'k drink niet meer rookte ook al niet meer blowen is lang geleden andere drugs nooit meer ook ben ik vegetarier alleen gebruik ik wel bij het trainen zo nu en dan voedings supplementen en een red bull gaat er bij mij ook in maar das puur om de smaak.

Geeft u het beestje maar ene naam.
Oud 27-01-2004, 10:40
Ragnar
Ragnar is offline
Ik rook niet, gebruik geen drugs en ik drink zo goed als geen alcohol. Het is echter zo dat dit geen overtuiging is van mij, ik heb er gewoon geen behoefte aan. Als ik alcohol zou willen drinken vind ik dat ik dat gewoon moet kunnen doen en niet dat 1 of andere overtuiging me dat verbiedt, maarja ik heb er gewoon geen behoefte aan
Oud 27-01-2004, 11:05
Ingel
Ingel is offline
Citaat:
Laïs schreef op 25-01-2004 @ 18:46:
Ik drink niet,rook niet en gebruik geen drugs.
bewust,ja.
mzz. argumenten.
roken : geen behoefte aan,te duur.
drugs : ook geen behoefte aan,en ook geen zin om naar mensen te zoeken die het verkopen.
drinken : bier lust ik niet,wijn ook niet, en aan bacardi doe ik niet.
Ja, en bier, wijn en bacardi zijn ook de enige dranken ter wereld

Maar goed, als jij geen drank wilt, dat is jouw keuze
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 12:15
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 27-01-2004 @ 11:40:
Ik rook niet, gebruik geen drugs en ik drink zo goed als geen alcohol. Het is echter zo dat dit geen overtuiging is van mij, ik heb er gewoon geen behoefte aan. Als ik alcohol zou willen drinken vind ik dat ik dat gewoon moet kunnen doen en niet dat 1 of andere overtuiging me dat verbiedt, maarja ik heb er gewoon geen behoefte aan
het is natuurlijk geen verbieden,
je verbied het jezelf.

maar als je je niet meer lekker voelt onder dat 'commitment' dan stop je er toch mee?
Oud 27-01-2004, 12:37
Nona Star
Nona Star is offline
Citaat:
Rogue schreef op 26-01-2004 @ 20:20:
ik was edge, althans ik noemde me zo, ik vond het labeltje wel handig en leuk
handig ja, ik heb het zo ook een poosje gedaan
ben technisch nog steeds sXe, maar het plaatje klopt er niet helemaal bij ('niet-zo-hardcore')

ps: veganisme/vegetarisme ed. horen niet per definitie bij sXe evenals seksuele onthoudng tot het huwelijk
Oud 27-01-2004, 13:28
Verwijderd
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 27-01-2004 @ 09:10:
onzin.

van bier wordt je dronken. red bull veranderd je bewust zijn niet. anders mag je ook geen cola, koffie, suiker, thee...

of eigenlijk mag je ook niet slapen, want ja daarmee rust je uit en dan wordt je weer helder, hmmm misschien moet je altijd wel slapen dan.

je mag geen tv kijken want dat beinvloed je concentratie en eventuele mening...

ehm wat ik probeer te zeggen, bullshit
het was maar een voorbeeld, het is gewoon zo dat ik me absoluut niet kan identificeren met de meeste andere edgekids, hoe zij hun leven leiden, wat zij wel en niet edge vinden en de houding tov niet-edgers.

ik dacht trouwens dat edge ging over je lijf gezond houden, en nee caffeine is ook niet gezond. en ik weet ook wel dat de edge is wat je er zelf van wil maken, maar mij doet het niks meer, ik heb er niks meer mee, WEL met de principes.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:32
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
Rogue schreef op 27-01-2004 @ 14:28:
het was maar een voorbeeld, het is gewoon zo dat ik me absoluut niet kan identificeren met de meeste andere edgekids, hoe zij hun leven leiden, wat zij wel en niet edge vinden en de houding tov niet-edgers.

ik dacht trouwens dat edge ging over je lijf gezond houden, en nee caffeine is ook niet gezond. en ik weet ook wel dat de edge is wat je er zelf van wil maken, maar mij doet het niks meer, ik heb er niks meer mee, WEL met de principes.
is natuurlijk eigenlijk generalisering. naar mijn idee roep ik niet de hele dag 'straight edge' en heb ik het er alleen maar over met mensen die het WEL iets kunnen schelen.

maar ik vind iets als maltbier wel kunnen.
je zet je af tegen alcohol niet tegen bier.

ook al heb ik nog nooit maltbier op.
Oud 27-01-2004, 13:48
DeadNation
DeadNation is offline
Dreads zijn duidelijk niet posi en dus ook totaal niet edge. De tering zeg....kids weten echt niet whatsup tegenwoordig.
Oud 27-01-2004, 13:57
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 27-01-2004 @ 14:48:
Dreads zijn duidelijk niet posi en dus ook totaal niet edge. De tering zeg....kids weten echt niet whatsup tegenwoordig.
Dreads?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:59
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 27-01-2004 @ 14:57:
Dreads?
hij doelt op de TS.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:01
metaldready
metaldready is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 27-01-2004 @ 14:48:
wat bedoel je hiermee joh?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:06
rodina
rodina is offline
Citaat:
metaldready schreef op 27-01-2004 @ 15:01:
wat bedoel je hiermee joh?
Dat je irritant bent en geen idee hebt waar je over praat. Gewoon een begrip pakt en jezelf daar maar in past. A la ik ben punk want ik heb een hanekam.

Gokje.
Oud 27-01-2004, 14:21
metaldready
metaldready is offline
Dat je irritant bent en geen idee hebt waar je over praat. Gewoon een begrip pakt en jezelf daar maar in past. A la ik ben punk want ik heb een hanekam.

Gokje.

-ik ben niet eens een punker
-en ik weet zeker wEl waar ik het over heb!
-je zou mensen is in hun waarden moeten laten
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:34
heavinly
heavinly is offline
Ik voldoe aan de 'eisen', maar vind het niet nodig om het een naam te geven, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:41
rodina
rodina is offline
Citaat:
metaldready schreef op 27-01-2004 @ 15:21:

Gokje.

-ik ben niet eens een punker
-en ik weet zeker wEl waar ik het over heb!
A Leer quoten.
B Leer lezen: A la is een vergelijking.
C Ik moet niets.
Oud 27-01-2004, 14:47
Verwijderd
Citaat:
metaldready schreef op 27-01-2004 @ 15:21:
Net als jij de mensen op het drugs & alcohol forum in hun waarde liet toen je deze post daar oorspronkelijk startte?

Waarom doe ik ook moeite om te discussieren met iemand die d'r muzikale voorkeur en haarstijl in d'r nickname heeft staan... je bent duidelijk te druk bezig om 'jezelf' te presenteren.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:47
Isa
Isa is offline
Citaat:
metaldready schreef op 26-01-2004 @ 12:08:
dat is niet zo
Maar sXe mensen zijn wel voor pas seks als je echt een goede, zekere relatie hebt...tegen one night stands en seks om de seks en meerdere relaties hebben etc...seks hoort alleen binnen een goede echte relatie...en ik denk dat er best wel wat sXe zijn die geen seks voor het huwelijk willen of aan onthouding doen...in ieder geval dat proberen dan....dacht ik....maar ik ben geen echte kenner, weet t ook maar via via..
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:49
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Isa schreef op 27-01-2004 @ 15:47:
Maar sXe mensen zijn wel voor pas seks als je echt een goede, zekere relatie hebt...tegen one night stands en seks om de seks en meerdere relaties hebben etc...seks hoort alleen binnen een goede echte relatie...en ik denk dat er best wel wat sXe zijn die geen seks voor het huwelijk willen of aan onthouding doen...in ieder geval dat proberen dan....dacht ik....maar ik ben geen echte kenner, weet t ook maar via via..
O fuck, ik zat onder mn broertjes naam te posten...bovenstaande quote is dus mijn bericht en niet die van Isa....
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:53
DeadNation
DeadNation is offline
Ik zeg: Geniaal.

Als je al niet weet wat ik daarmee bedoel dan sla je de boot dus even flink lek.

Check de oude lp hoezen er maar eens op na....Geen fuckin dreads te zien. Duidelijk.

Dus dat posi kun je ook wel vergeten godverdomme.
Oud 27-01-2004, 14:54
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 27-01-2004 @ 09:10:
onzin.

REd bull: stimuleert lichaam en geest.....das hun slogan dan
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:58
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 27-01-2004 @ 15:47:
er zijn genoeg edge kids die wel losse seks hebben...
ach moeten ze zelf weten

volgens mij zit er in chocola soms meer cafeine dan red bull
Oud 27-01-2004, 15:21
The0
The0 is offline
nope, rook+blow niet en drink niet erg veel alcohol, maar geen is niet de goeie benaming
Oud 27-01-2004, 15:37
Verwijderd
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 27-01-2004 @ 15:58:
er zijn genoeg edge kids die wel losse seks hebben...
ach moeten ze zelf weten

volgens mij zit er in chocola soms meer cafeine dan red bull
Denk het niet. Bovendien werkt chocola inderdaad ook stimulerend maar op een andere manier (is een licht antidepressivum).
Maar in red bull zit wel gemiddeld minder caffeine dan in een kopje koffie (ondanks wat op de verpakking staat), alleen als je er maar genoeg van drinkt dan merk je het wel. Bovendien is caffeine een lichamelijk verslavende harddrug die ook nog niet echt positief met je lichaam omgaat, dus eigenlijk slechter dan een keer een blowtje.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 19:32
Verwijderd
koffie is goed voor je
's ochtends een dubbele espresso word ik wakker van en ga ik beter van werken, en van een blowtje in de morgen val ik gelijk weer in slaap. Dus je kan maar beter niet blowen en wel koffie drinken pik!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 20:16
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Is Jan nu een passieve straight edger, en mensen die met een kruis op de arm e/d lopen een actieve?

Of is daar geen onderscheid tussen, is op zich wel belangrijk want iemand die met een kruis op zn hand loopt en tegen iedereen die hij tegenkomt eerst vertelt dat hij straight edger is en dan pas hoe hij heet is wel veel truier straight edge dan Jan, die in deze eigenlijk een wannabe straight edger is. Of een straight edger met angst om uit de kast te komen...
Oud 27-01-2004, 20:18
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
********** schreef op 27-01-2004 @ 16:37:
Denk het niet. Bovendien werkt chocola inderdaad ook stimulerend maar op een andere manier (is een licht antidepressivum).
Maar in red bull zit wel gemiddeld minder caffeine dan in een kopje koffie (ondanks wat op de verpakking staat), alleen als je er maar genoeg van drinkt dan merk je het wel. Bovendien is caffeine een lichamelijk verslavende harddrug die ook nog niet echt positief met je lichaam omgaat, dus eigenlijk slechter dan een keer een blowtje.
juh maar in red bull zit iets ergers dacht ik

@Sjek: Koffie reduceert de kans op hart en vaatziekten bij 2-4 kopjes per dag. Bij meer dan 2-4 kopjes vergroot het de kans echter aanzienlijk, dus ook hier weer Geniet, maar drink met maten
Oud 27-01-2004, 22:58
count.me.out
count.me.out is offline
Citaat:
..dat ik dat gewoon moet kunnen doen en niet dat 1 of andere overtuiging me dat verbiedt, maarja ik heb er gewoon geen behoefte aan
blijft ook ingewikkeld he?
er is geen boek waarin "regeltjes" staan waar je je aan moet houden wil je "edge" zijn. het gaat om eigen principes, als je geen nut meer voelt om je principes na te leven/streven of whatsoever, dan ga je toch fijn weer alcohol drinken ed.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 23:02
naan
naan is offline
dood ga je toch
Oud 27-01-2004, 23:06
count.me.out
count.me.out is offline
my point.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 23:20
Human2.0
Human2.0 is offline
ik vind het best dat die straight-edgers niet roken,zuipen en geen drugs gebruiken enz.Maar dat ze gewoon als lifestyle Straight Edge dragen vind ik gewoon zo raar.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 23:24
count.me.out
count.me.out is offline
agreed, jezelf sxe "labelen" vind ik beetje fout.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 23:28
Human2.0
Human2.0 is offline
Citaat:
xloserkidx schreef op 28-01-2004 @ 00:24:
agreed, jezelf sxe "labelen" vind ik beetje fout.
idd
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 00:19
Vice
Vice is offline
Citaat:
Human2.0 schreef op 28-01-2004 @ 00:20:
ik vind het best dat die straight-edgers niet roken,zuipen en geen drugs gebruiken enz.
Stel je voor dat het verplicht was, dat roken, zuipen en drugs gebruiken.
Oud 28-01-2004, 00:49
Verwijderd
hehe en jezelf loser kid labelen niet zeker
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 01:02
cha0s
cha0s is offline
sxe is gewoon lame.
boeiend dat je niet gebruikt en doet, we don't give a shit.
het 'holier than thou' idee ervan is om te braken.
Reageren

Regels voor berichten