Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
zeur ff niejt zoow!!! vergelijk mijn eerste post met deze post, zie het verschil!!
||
Citaat:
Waar zal ik het halen, zei lange jan In grootmoeders kastje zei ringeling Dan ga ik het verklappen, zei t kleine ding Jaja, dan moet je m ook afmaken |
![]() |
||
Citaat:
Welke skater bedoel je die Sortjuh helpt. Ik zie hier naast mij niet echt veel steun voor haar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
misschien is er wel een heel klein kansje dat ik JOU bedoel.... (kheb jouw fotoboekje is bekeken , en als je zegt dat je geen skater ben ben je HETZELFDE als sortjuh want die ontkennt ook alles en anders ben je een grote wannabe ![]() Laatst gewijzigd op 25-01-2004 om 20:24. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
De pagina kan niet weergegeven worden.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u dient mogelijk uw browserinstellingen aan te passen. -------------------------------------------------------------------------------- Probeer het volgende: Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw. Controleer of het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt. Als u de verbindingsinstellingen wilt controleren, klikt u op het menu Extra en vervolgens Internet-opties. Op het tabblad Verbindingen klikt u op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u gegeven heeft. Microsoft Windows kan uw netwerk onderzoeken en automatisch uw netwerkverbindingsinstellingen vinden, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk gemaakt heeft. Als u wilt dat Windows probeert de instellingen te vinden, kunt u op Netwerkinstellingen detecteren klikken. Sommige sites vereisen 128-bits verbindingsbeveiliging. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welke niveau beveiliging geïnstalleerd is. Als u een beveiligde site probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondesteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Schuif naar de sectie Beveiliging op het tabblad Geavanceerd en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0 en PCT 1.0 in. Klik op de knop Vorige om een andere koppeling te proberen. Kan de server niet vinden of DNS-fout Internet Explorer
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |