Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Cartoon of niet, ik vind de Ronald McDonald wel goed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
er is een verschil tussen schrijfstijl en mensen die niet kunnen begrijpen wat algemene normale woorden betekenen, daar gaat het mij om. er zijn zat topics voor tekeningen, maar nog geeneen voor strips en dat probeer ik hier te bereiken, maar als iedereen die een potlood vast kan houden hier stuff gaat posten wat GEEN strip is, schiet dat natuurlijk niet bijster op... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Met alleen woordgrapjes en schelden kom je al snel uit op een harde comic die wel leuk is om je haat en nijd in kwijt te kunnen, maar als je je wat meer op de grap gaat richten, komt er denk ik leuker spul uit dan dit 2e stripje van je Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik probeer gewoon uit te vinden wat er in die klotehoofden van jullie omgaat als je dat goed vind. Misschien kan ik mn mening zelfs bijstellen als ik de grap snap, maar nu laten jullie mij geen keus en moet ik het wel blijven afzeiken. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het echt te laag dat niemand hier ENIGE schijn van humor schijnt te hebben.. en die van Ulfheidin is echt zoow niet grappig imho..
haha, een wat streepjes en het moet iets voorstellen, en dus moet meneer mcdonald een zoon hebben die op zwarte streepjes lijkt.. Die van mr. de bos Gaan nog enigzijns ergens over.. Ohw en eXo.. Damn.. nice! (maar.. tis geen strip.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nog iets: zijn er hier echt geen mensen die STRIPS tekenen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus doe nou niet of de rest van de wereld de strip niet begrijpt, want jij bent één van de weinige. Het lijkt mij dat je gewoon pissed bent dat niet iedereen jouw strips verkiest boven Ulfheidin's cartoon. En dan nog iets: ja, ik heb een strip getekend, zie pagina 1. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Ik weet wat ik wil doen na m'n studie df | 67 | 17-09-2020 13:55 | |
De Kantine |
The conversaaition. #201 Swlabr | 503 | 11-05-2008 20:42 | |
ARTistiek |
[tekening] Gezicht Verwijderd | 35 | 23-01-2004 10:24 | |
ARTistiek |
[tekeningen] zieke strips MrT | 55 | 29-06-2003 15:59 | |
ARTistiek |
tekening: aardbom nogmaals | 6 | 12-11-2002 20:09 | |
ARTistiek |
Anime/manga topic (vrij voor posts en discussie :p) Verwijderd | 221 | 12-06-2002 17:07 |